Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малък проблем с Браво 1.4 12В

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малък проблем с Браво 1.4 12В

    Здравейте,преди има-няма 400 км си смених агренажен ремък с обтягаща ролка,масла,филтри и т.н...преди това смених свещи с Шампион и съм доволен..обаче като прочетох тук мненията съм малко притеснен...тази вечер тръгнах да си купувам цигари..колата запали веднага и тръгнах веднага...на първия СТОП спирам тотално и завивам волана надясно след което оборотите почнаха да падат докато не изгасна колата..запалих пак и ми направи голямо впечатление че като дам газ на колата вместо да вдига обороти заглъхва и тръгва да гасне и това докато стигне работна температура и колата върви добре..и преди да сменя тези неща пак имаше една мудност на студен двг но го свързвах с това че е още студен...защо съм споменал тези неща..защото смених ремъка на един майстор който преди да свали стария ремък погледнал къде има маркировка по самото колело и имаше една боя там която означаваше една чертичка...да ама при слагането на новия ремък майстора разбрал че нещо се разминават с половин зъб даже и по малко сега не знам и това би трябвало да няма проблем..колата се държи както преди...не съм забелязал нещо нередно само това заглъхване днес ме очуди бая...след това скъсах колата до прекъсвач няма такова нещо...и още нещо последно: даже като е загрял и мигновено си настъпя педала до пода и на диапазона от 1000-1400 оборота има едно лееееекичко "обмисляне" от страна на мотора и ряз до горе...мое мнение е че е ламда сонда защото ако не беше зацепил хубаво новия ремък щеше да прави много мизерии..според мене винаги...очаквам вашите мнения за които благодаря предварително..добро утро на всички Ви
    фиат браво 1.4 12в
    фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

    #2
    За да не гадаем всички тук, отиди на сервиз с хубава диагностична апаратура и ще ти кажат всичко. Аз в моя град бях доволен от Бош сервиз.

    Коментар


      #3
      зацепването на 1.4 12V не е кой знае каква философия, може да го направи всеки средностатистически майстор... но не пречи разбира се да се обърка. Ако промените ти са настъпи след тая операция, иди на някое друго място да ти видят зацепването.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        Моят съвет е да я закараш в сервиза на Дин Експрес.Казаха ми ,че само там имат нужния софтуер.

        Коментар


          #5
          Iwan написа:
          Моят съвет е да я закараш в сервиза на Дин Експрес.Казаха ми ,че само там имат нужния софтуер.
          съмнява ме само там да имат софтуер, динекспрес според мен трябва да е последния сервиз който човек ще посети имайки предвит отзивите на колегите от пловдив ,аз имам съвсем бегли наблюдения ,но и моето мнение е отрицателно за този сервиз
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Е тва точно прави и моята кола ама точно и днес чаках 2 часа за диагностика ама не дочаках та ще остане за утре .колега ако по напред разбереш от какво е ще съм ти мнооооого благодарен да споделиш от къде е проблема
            HONDA I-VTEC

            Коментар


              #7
              99.99% съм сигурен, че свещите са ти менте. Ако са с черен надпис бъди сигурен, че са менте. Оригиналните Champion са с червен надпис. Такива свалих от колата ми преди да ги сменя. Запознати хора ми казаха, че много трудно тук може да купиш оригинални такива свещи. Отидох в един магазин, където собственика ми твърдеше, че били вносители на Champion, показва ми някакви сертификати в рамка окачени на стената и ми показа свещите естествено с черен надпис, на които дори електродите с просто око си личеше, че не са на еднакво разстояние.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Явно аз пръв оправих проблема :P въпреки всички отзиви аз отидох в Динекспрес на пещерска,интересно че ме посрещнаха много добре разпитаха ме подробно и веднага започнаха да работят по колата.Естествено еку то имаше грешка в ламбдата и бобината но не постоянно а само един път отчетена и след истриванито им двигателя заработи без прекъсвне в ниските обороти.после поисках да ми регулират съеденителя че отделяше горе, съответно без да чакам и 5 мин. и я качиха на подемника, огледаха и предницата. заплатих 30 лв за което мисля че е нормално и чесно казано въпреки лошите отзиви останах доволен от отношението към мен и колата ми.
                HONDA I-VTEC

                Коментар

                Working...
                X