Здравейте, Колата ми е модел 2004 година -110 коня. От преди 1 година започна да прави проблем със запалването. Може да е съвпадение но проблемите започнаха почти веднага след като ходих за смяна на маслото, където едвам отвиха пробката с чук и секач понеже бил прецакан шестостена и с ключ не ставаше. Прибрах се с колата и след час се качих на нея и не искаше да запали по никакъв начин. Като подържа малко по-дълго на контакт, компютъра изписваше че "не може да отчете нивото на маслото". На другия ден откачих клемата на акумулатора и чаках 10-15 минути, първо плюса, после и минуса (за всеки случай) и пак нищо. Дойде един познат с компютър за диагностика, но грешки не показа. Натиснахме под волана бутона който блокира ел. инсталацията при удар, откачихме пак акумулатора и след половин час колата запали - и така без пролеми около един два месеца. Всеки път като не иска да запали откачам акумулатора, изчаквам половин час и запалва без проблеми. Сега обаче оказва да запали почти през ден, и всеки път е едно и също - окачам акумулатора за половин час и тръгва. Компютъра от доста време не изписва грешката с отчитането на маслото - това беше само един два пъти в началото, сега вече нищо ненормално не изписва, все едно всичко си е наред когато колата не иска да запали. Един два пъти по време на движение ми се е случвало компютъра да изпише "няма масло огасете двигателя", веднага след това спирам, завъртам, грешка не дава и колата си запалва нормално. Смених нафтовия филтър, купих и датчика за маслото отдолу на картера ( още не съм го сменил), но един познат ми каза че не може той да блокира компютъра колата да не може да запали. Какво може да е според вас? Някой имал ли е подобен проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Муlтипла 1.9 JTD стартира когато си иска
Collapse
X
-
Гасне лампата на имобилайзера, пробвах и с другият ключ за всеки случай.Като се поразрових из форумите за същият проблем и аз стигнах до извода че може да е от датчика на коляновия валhttp://www.forum-auto.com/pole-techn...ujet220962.htmПонеже съм в чужбина и тука е доста скъпо се налага да се оправям сам. Поръчах си ELM327http://www.eobdtool.fr/wholesale/elm327-usb-can-bus-scanner.html?gclid=CKXSsp6B97ACFUdlfAody2PWOwС него и FiatECUScan дано успея да открия проблема.По принцип компютърът на автомобила пази ли в паметта си грешките в паметта си или като откачам акумулатора за 30 минути се изчиства всичко? Ако не е така когато колата си запалва нормално може и да не отчете нищо. В такъв случай трябва да тествам в момента когато не иска да запали държейки на контакт, ама в този режим при неработещ двигател може пак да отчете неправилно?
Коментар
-
сега чети внимателно-ако е датчик кол.вал при въртене на стартер обротомера няма да помръдва.това е най-лесния начин да провериш.при изправен датчик стрелката се вдига до 200об.също скоро правих jtd което не изписва грешка и отново се оказа мръсен регулатор,заради некачествени филтри.твоя е сменен и ако е ментак нищо чудно да е зацапал регулатора т.е нищо не ти пречи да го извадиш и почистиш
Коментар
-
random написа:По принцип компютърът на автомобила пази ли в паметта си грешките в паметта си или като откачам акумулатора за 30 минути се изчиства всичко? Ако не е така когато колата си запалва нормално може и да не отчете нищо. В такъв случай трябва да тествам в момента когато не иска да запали държейки на контакт, ама в този режим при неработещ двигател може пак да отчете неправилно?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Тествах колата най накрая с ЕЛМ327 и FiatECUScan - free версията.Показа две грешки:"P0404 - EGR" - "Грешката е регистрирана поради липса на сигнал от датчика..." - "Фатална""P0335 - RPM sensor" Тази втората се изчисти, като тествах повторно повече не се появи. Първата грешка - P0404 след изчистване се появява отново.Не можах да си поиграя много защото FiatECUScan ме изхвърли след 20 минути понеже е безплатната версия. Имам една друга програма - "ScanPro", ще пробвам и с нея.Проверих масите. Мултиплата има две отпред отляво и отдясно. Съвсем чисти са не са пипани нито омаслени от нещо. Може ли в такъв случай да дава грешка от тях и има ли смисъл да ги чистя?Проблема с паленето е възможно да е от RPM sensor, може ли обаче да идва от EGR датчика?
Коментар
-
random написа:Проблема с паленето е възможно да е от RPM sensor, може ли обаче да идва от EGR датчика?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар