Здравейте,знам че ще се дублира темата от части,но моят проблем включва няколко в един.От около месец съм собственик на Фиат Стило 1.6 16V 103 к.с първоначално когато го пробвах заедно с продавача нямаше никакви проблеми докато не минах около 100км на магистралата и започна едно изписване на грешка след грешка airbeg failure,ABS failure,ASR failure,минимално ниво на маслото, и всичко последвано с предупредителен надпис stop engine и след кратко предупреждение премина към действие и със скорост от около 120км/ч ECU-то изгаси двигателя без колебания,че може да предизвика неблагоприятни инциденти.И това в продължение на 100 км през 5-6 мин системно като украсяваше всеки път грешките с по някоя нова като например че охладителната течност е достигнала максимална температура,имобилаизера не може да си разпознае чипа и какво ли още не....Та след като пак се извиня че може би дублирам темата въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с това премеждие и намерил ли е адекватно решение?Прочетох много мнения,но всички са от преди 2-3 години и може би има някакъв напредък.Колата премина диагностика с каква програма не знам изчистиха грешките с изключение на еърбега защото кантара е развален и се очакваше да се приключи с всички ядове,но уви без причина и само когато си реши ми гаси колата и не ми разрешава да я запаля в продължение на 5 мин. и в следващия момент вече грешките ги няма до следващия път.Ако някой си има на представа за какво говоря и може да помогне с повече инфо от другите теми в който се приключва с фразата смениха ми няколко транзистора и резистора ама какво беше не знам ще бъда много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много проблеми с Фиат Стило 1.6
Collapse
X
-
На Стилото не му знам къде е ECU-то ама провери буксата към него. При толкова много и най-различни грешки не може всички датчици и модули да са прее.ани. Или може.... ама не ми се вярва.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Възможно е да са мили двигателя но да не са изолирали кабели, букси... и някъде да се е насъбрала мръсотия. Зимата имах подобен случай, валеше съвсем леко сняг и бях дигнал капака да доливам масло за 10 минути, на другия ден на таблото ми изписваше подобни грешки и нямаше серво, след 10 минути каране се оправи, явно имаше конденз някъде.
Коментар
-
veselin10 написа:На Стилото не му знам къде е ECU-то ама провери буксата към него. При толкова много и най-различни грешки не може всички датчици и модули да са прее.ани. Или може.... ама не ми се вярва.Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)
Коментар
-
Значи ще се насоча към пълна проверка на ел.захранването,окабеляването и прочие.Благодаря за информацията дано да говорим за хлабава връзка или нещо от сорта.Като разбера след пълен оглед дали е от това ще споделя с настоящите и бъдещи колеги на стило които най-вероятно са имали или ще имат подобен проблем.Fiat Stilo 1.6 16V (5 dr) (103 Hp)
Коментар
-
Започни със сканиране на ЕКУ-то, тази кола записва всякакви грешки.Номерата на грешките са нужни за решението на проблемите.АБС/АСЕ фейлър са .... абе почти няма решение за тях.Общо взето за тях ти трябва изряден алтернатор и акумулатор, това са времменно грешки, тук:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=61923съм писал малко за тях.Провери ЕКУто, провери масата на двигателя, ето как:http://www.fiatforum.com/stilo-guide...Почисти Д4 конектора:http://www.fiatforum.com/stilo-guide...connector.htmlF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Според мен проблемът най-вероятно е в блока с релета и предпазители, който е в кутията до акумулатора, особено ако нямаш капак на него, което май нашите продавачи практикуват често Както по-горе колегата е писал е много вероятно да са мили двигателя и да са намокрили тоя блок, а там няма изсъхване.При мен от вода там (която попадна когато аз самия си го мих двигателя, но не внимавах Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 ) бая ядове се получиха.В резултат акумулатора (нов на 1 месец) ми падаше за една вечер. Понякога при палене ми светкаха предупреждения какви ли не и понякога не палеше, алармата се включваше без причина и т.н.Моят съвет би бил:Откачи акумулатора, направи една снимка на блока с релетата и предпазителите (за да знаеш после кое-къде да сложиш), откачи му всичките жици, качи си го горе у вас, махни всичките релета и бушони, разглоби го, подсуши го, почисти със спирт, пръсни с контактен спрей, сглоби и качвай.Пробвай така, а ако не тогава - по майстори.Ето някоя снимка, кое как беше при моя случай (а и ако забравиш кое къде е било )ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
Stilo JTD 115 2003 бегачка
Brava 1,4 12V 1997 на газ
Tempra 1,4 1993 и тя на газ
i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ
Коментар
-
Re: Много проблеми с Фиат Стило 1.6
Cokity написа:Здравейте,знам че ще се дублира темата от части,но моят проблем включва няколко в един.От около месец съм собственик на Фиат Стило 1.6 16V 103 к.с първоначално когато го пробвах заедно с продавача нямаше никакви проблеми докато не минах около 100км на магистралата и започна едно изписване на грешка след грешка airbeg failure,ABS failure,ASR failure,минимално ниво на маслото, и всичко последвано с предупредителен надпис stop engine и след кратко предупреждение премина към действие и със скорост от около 120км/ч ECU-то изгаси двигателя без колебания,че може да предизвика неблагоприятни инциденти.И това в продължение на 100 км през 5-6 мин системно като украсяваше всеки път грешките с по някоя нова като например че охладителната течност е достигнала максимална температура,имобилаизера не може да си разпознае чипа и какво ли още не....Та след като пак се извиня че може би дублирам темата въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с това премеждие и намерил ли е адекватно решение?Прочетох много мнения,но всички са от преди 2-3 години и може би има някакъв напредък.Колата премина диагностика с каква програма не знам изчистиха грешките с изключение на еърбега защото кантара е развален и се очакваше да се приключи с всички ядове,но уви без причина и само когато си реши ми гаси колата и не ми разрешава да я запаля в продължение на 5 мин. и в следващия момент вече грешките ги няма до следващия път.Ако някой си има на представа за какво говоря и може да помогне с повече инфо от другите теми в който се приключва с фразата смениха ми няколко транзистора и резистора ама какво беше не знам ще бъда много благодарен.when skies are grey...
Коментар
-
Re: Много проблеми с Фиат Стило 1.6
Dezertiora написа:Cokity написа:Здравейте,знам че ще се дублира темата от части,но моят проблем включва няколко в един.От около месец съм собственик на Фиат Стило 1.6 16V 103 к.с първоначално когато го пробвах заедно с продавача нямаше никакви проблеми докато не минах около 100км на магистралата и започна едно изписване на грешка след грешка airbeg failure,ABS failure,ASR failure,минимално ниво на маслото, и всичко последвано с предупредителен надпис stop engine и след кратко предупреждение премина към действие и със скорост от около 120км/ч ECU-то изгаси двигателя без колебания,че може да предизвика неблагоприятни инциденти.И това в продължение на 100 км през 5-6 мин системно като украсяваше всеки път грешките с по някоя нова като например че охладителната течност е достигнала максимална температура,имобилаизера не може да си разпознае чипа и какво ли още не....Та след като пак се извиня че може би дублирам темата въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с това премеждие и намерил ли е адекватно решение?Прочетох много мнения,но всички са от преди 2-3 години и може би има някакъв напредък.Колата премина диагностика с каква програма не знам изчистиха грешките с изключение на еърбега защото кантара е развален и се очакваше да се приключи с всички ядове,но уви без причина и само когато си реши ми гаси колата и не ми разрешава да я запаля в продължение на 5 мин. и в следващия момент вече грешките ги няма до следващия път.Ако някой си има на представа за какво говоря и може да помогне с повече инфо от другите теми в който се приключва с фразата смениха ми няколко транзистора и резистора ама какво беше не знам ще бъда много благодарен.Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)
Коментар
-
Най-вероятно ти прегрява компютъра след продължително каране, чест проблем е.Свали го и подложи някаква изолация отдолу, така че да не лежи директно на метала. Може и да го отвориш и да повториш спойките, като на клипчето отгоре."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар