Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ниска предница ,чупене на картер на Фиат Брава 1.9 TD,2000 г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    и при мен като смених амортисьорите предницата се вдигна, ма никой не иска да ми повярва. а относно колегата и според мен е добре да сменят и пружините и амортисьорите
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #17
      Амортисьорите не влияят на височината на автомобила, както колегата по-горе каза. Ето кратка информация за функцията на това устройство : http://polmoavto.com/%D1%80%D0%B5%D0...E%D1%80.htmlИ http://www.autoreview.bg/advice/tech...tvo-i-povredi/
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Повредени амортисьори могат да окажат влияние върху просвета на автомобила. Също така е от значение дали са газови или маслени. При колегата petar55 проблема е комплексен. Само пружини няма да му вдигнат колата, ако амортисьорите са кофти. Незабравяйте, че в амортисьорите има налягане и това влияе на просвета. Пружината си е пружина, но амортисьора е този който диктува колко ще слезне и колко ще се качи просвета в даден момент. 40мм не изчезват току така. Трябва си обстоен преглед на цялата предница.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Колеги, днес направих един тест на Бравата в гаража на друсане. Оказа се, че предния десен амортеьор е изпуснал напълно, а левия е добре.Отдясно колата е малко по-ниска и картера се намира отдясно и затова го троша по дупките. Прави сте,че трябва да сменя амортесьора и пружината. Първо ще търся за дясното колело втора ръка части. В десния вътрешен накрайник има около 1 мм луфт. Ще сменям и него. Дайте предложения за тези части, че не ми се купуват нови.
          Petar

          Коментар


            #20
            Другия път пак вярвайте какво пише по сайтове и на теория. Колега petar55 моите и двата не бяха омаслени, не се клатеха по много време като раздрусаш, обаче колата друсаше повече(все едно беше със спортни пружини) и от гумата до калника имаше сигурно 25-30мм. Като отидох на майстор, каза че са блокирали и като ги свалихме оста им беше набита 1/3 в цилиндъра и изобщо не искаше да се вдигне(стояха си свити). Ако сменяш се сменят и двата амортисьора и да знаеш, че другия левия също ще ти е за смяна или скоро ще стане за смяна. Втората ръка амортисьори не е за предпочитане, аз с коравата си глава купувах такива, монтирах ги и единия изкара 2 седмици. Ако все пак взимаш втора ръка го пробвай без пружина- натисни го, трябва да се движи трудно надолу и плавно.След това нагоре също трябва да се движи бавно. Ако намериш някоя блъсната кола със сменяни амортисьори ще е най-добре.
            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

            Коментар


              #21
              трябва да смениш и двата амортисьора, както и двете пружини
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #22
                Колеги,днес смених двата амортесьора с пружините.Колата се дигна с 2 см. Амортесьотите сега са добре. Пружините са маркирани в жълто. Дали са по твърди от предните маркирани в зелено?
                Petar

                Коментар

                Working...
                X