Здравейте колеги! Тази година два пъти чупя картера.След второто лепене измерих височината му от пътя-11 см.Това нормално ли е да е толкова ниско двигателя? Пружините са маркирани в зелен цвят.Мисля,че са много омекнали.Предницата на колата се вижда много забита долу , а задницата е вирната.Какви пружини да търся? Какво означават тези цветни маркировки?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ниска предница ,чупене на картер на Фиат Брава 1.9 TD,2000 г
Collapse
X
-
По принцип са си ниски отпред, но някъде четох, че просвета трябва да е 13 - 15 см между най-ниската част и пътя. Вероятно са ти омекнали пружините или са слагани някакви спортни, да стане по-ниска колата. Но не е нормално да е чак толкова ниска. Сменяй ги с каквито трябва да са за твойта кола.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Бравата я карам четвърта година.Гумите са 185x60x14 и бяха почти нови.Сега са доста износени,но имат още грайфер. До зимата ще ги търкалям.Тази година започнах да троша картера 2 пъти. Може да сменя гумите с по-високи. Дали ще опират в калника? Просвета над предните гуми почти го няма.Petar
Коментар
-
Омекнали пружини може да ти смъкнат колата достатъчно, за да изглежда като пистарка :D Сменяй ги с нови и ще видиш разликата. И като са нови, намя да кляка толкова от товар. И да знаеш, че тези коли по принцип са си ниски, не са като Москвич.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Амортисьори сменял ли си, на колко хил. км. е колата? И моята беше стабилна, а пък бяха сдали багажа тотално. На тези коли оригиналните амортисьори никак не са от най-издържливите. Ако отидеш на сервиз за проверка съм 70% убеден, че не само пружините са виновни за клякането на колата. А с такива гуми съм и аз отпред в момента и имам разстояние от гумата горе до калника около 5см, отзад е повече, но резервоара не ми е пълен.П.П. Бравата ти не е ли JTD?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Благодаря ви момчета за помоща! Днес ходихме с приятел да берем кайсии за ракия.Като свърши асвалта го накарах да ходи пеша да не строшим отново картера. Колата ми е на много километри-320000 показва километража. Фиата си е супер машина, работи безотказно, но на четвъртата година почна да удря картера в дупките. Досега нищо не съм сменял по нея. Може би и от износването на гумите и от омекване на пружините да е паднал толкова ниско отпред.Много съм го товарил с тежки товари за тези 4 години. Първо мисля да му сменя макферсоните комплект с пружините втора употреба и после с гуми и джанти 15 цола също втора ръка. Без това са за смяна отпред. Не ми се дават пари за нови части. Мисля да монтирам един предпазен щит под картера. Дайте някакви идеи!Petar
Коментар
-
Да за това моята беше лепнала гумата за калника, а като смених амортисьорите се вдигна Няма какво да си чешим езиците, като отиде колегата в сервиза,ако майстора е майстор (дори и без стенд "друсащ") ще му каже какво е здраво и какво не е и няма да сменя неща които не са за смяна. Проблема май е комплексен, ще трябва да се вложи сума, че да се поизправи колицатаFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар