Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1,6 16v - Жужене при контакт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava 1,6 16v - Жужене при контакт

    От скоро карам Brava, но като дам на контакт в краката на навигатора се чува жужене(на моменти даже цъка като реле). Жуженето се чува и когато двигателя работи(същото се отнася и за цъкането като реле). Не знам, това от електрониката ли е или е нещо друго. Един колега, който от две години кара Brava и също чува този шум каза, че звука наподобяващ жужене е от климатика, или по-точно от механизма за циркулиране на въздуха само в купето на колата.Ако някой знае от какво се получава това нека сподели, за да знам да се притеснявам ли или не.

    #2
    Именно от този механизъм е.Има едни зъбци, които са от доста кофти материал и при повечето Брава/о го дават този дефект. И понеже моторчето спира едва когато срещне по-голямо механично съпротивление, а при наличието на оронени зъби няма такова, продължава да се върти, докато някой го спре. Пробвай да натиснеш копчето за циркулация на въздуха и виж какво ще стане.
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      ОКМерси!!!!!!А цъкането и то ли се получава от т’ва?

      Коментар


        #4
        Това жужене е от инжекциона. Той изключва малко след като изгасиш колата и естествено, когато колата работи. И на едно Рено, което карах едно време имаше същия шум. Просто бяха инжекциони. Като осичка едно такова наподобява. Аз имам същата кола /Фиат Брава 1.6 16V/ и от климатика, нищо не се чува ... Споед мен всичко ти е ОК!Но ако се притесняваш иди на сервиз!

        Коментар


          #5
          Да но жуженето се чува и когато колата работи.Така, че не знам дали наистина е от инжекциона(а може и да е - не се обиждай)

          Коментар


            #6
            Както съм написала по-горе инжекциона работи и когато колата е запалена, а аз не се обиждам за това, че давам мнение. Важното е да си помагаме.

            Коментар


              #7
              EVITA написа:
              Това жужене е от инжекциона. Той изключва малко след като изгасиш колата и естествено, когато колата работи. И на едно Рено, което карах едно време имаше същия шум. Просто бяха инжекциони. Като осичка едно такова наподобява. Аз имам същата кола /Фиат Брава 1.6 16V/ и от климатика, нищо не се чува ... Споед мен всичко ти е ОК!Но ако се притесняваш иди на сервиз!
              Това жужуне за което говориш ти не е от инжекциона а от бензиновата помпа. Като подкачи гориво за 2 сек и спира.А другото жужене за което fihi говоли е от моторчето на клапата която спира и пуска притока на свеж въздух отвън /свеж е относително понятие, г градовете не е свеж/. Колега откачи буксата на кабела до моторчето и ще спре да жужи. То и без това вече тази клапа няма да проработи.Не забравяй после да залостиш клапата от външната страна с нещо, да стои постоянно отворена за да не ти се изпотяват стъклата. Сега се изпотюват много нали? Това е така защото клапата не работи, стои постоянно затворена а моторчето жужи защото се опитва да я отвори но неможе щото зъбците са оронени.Успех :D

              Коментар


                #8
                Жуженето е от моторчето за клапата за циркулацията на въздуха.лягаш под жабката проследяваш кабелите до една малка кутийка и излючваш куплунга.за съжаление свалянето и ремонта на това моторче е малко сложно а самото то като резервна част я няма в магазините.мога точно да ти обясня какво точно се случва с това моторче.вътре има зъбни предавки които обаче са от прастмаса,понеже начина на изключване на моторчето е меко казано тъп а то е че сработва електрониката при определено натоварване и го изключва, сам разбираш какво е натоварването на зъбните колела в определен момент, и те съответно сдават багажа. резултата е че моторчето започва да върти постоянно а цъкането е от раздробеното зъбно колело.аз лично моето си го ремонтирох сам но свалянето и качването на въпросното устройство си е голяма драма съпътсващо с много споменаване на маиката и всички близки роднини на инженера който го е измислил. :P
                HONDA I-VTEC

                Коментар


                  #9
                  Благодаря ви много, явно проблема е в моторчето за циркулазията на въздуха в купето. Аз се бях притеснил да не е нещо сериозно.Отново ено голямо БЛАГОДАРЯ!!!!!!!

                  Коментар


                    #10
                    Колега не е толкова фатално колко то го казват колегите свалял съм го това моторче сигурно около 15 пъти , сваляш жабката и за 5 минути е свалено разглобяваш кутийката тое много прост механизъм ако имаш счупено зъбче на някое от колелцетата отиваш при някой фрезист обикновено вземат по лев на зъбче правят ги от бронз слагаш го и си ти. Ако не знаеш някой който прави такива зъбчатки питай някой часовникар те винаги знаят. Успех
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар

                    Working...
                    X