От скоро карам Brava, но като дам на контакт в краката на навигатора се чува жужене(на моменти даже цъка като реле). Жуженето се чува и когато двигателя работи(същото се отнася и за цъкането като реле). Не знам, това от електрониката ли е или е нещо друго. Един колега, който от две години кара Brava и също чува този шум каза, че звука наподобяващ жужене е от климатика, или по-точно от механизма за циркулиране на въздуха само в купето на колата.Ако някой знае от какво се получава това нека сподели, за да знам да се притеснявам ли или не.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1,6 16v - Жужене при контакт
Collapse
X
-
fihiЕтикети: –
-
Именно от този механизъм е.Има едни зъбци, които са от доста кофти материал и при повечето Брава/о го дават този дефект. И понеже моторчето спира едва когато срещне по-голямо механично съпротивление, а при наличието на оронени зъби няма такова, продължава да се върти, докато някой го спре. Пробвай да натиснеш копчето за циркулация на въздуха и виж какво ще стане.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
-
fihi
-
EVITA
Това жужене е от инжекциона. Той изключва малко след като изгасиш колата и естествено, когато колата работи. И на едно Рено, което карах едно време имаше същия шум. Просто бяха инжекциони. Като осичка едно такова наподобява. Аз имам същата кола /Фиат Брава 1.6 16V/ и от климатика, нищо не се чува ... Споед мен всичко ти е ОК!Но ако се притесняваш иди на сервиз!
Коментар
-
fihi
Да но жуженето се чува и когато колата работи.Така, че не знам дали наистина е от инжекциона(а може и да е - не се обиждай)
Коментар
-
EVITA
Както съм написала по-горе инжекциона работи и когато колата е запалена, а аз не се обиждам за това, че давам мнение. Важното е да си помагаме.
Коментар
-
EVITA написа:Това жужене е от инжекциона. Той изключва малко след като изгасиш колата и естествено, когато колата работи. И на едно Рено, което карах едно време имаше същия шум. Просто бяха инжекциони. Като осичка едно такова наподобява. Аз имам същата кола /Фиат Брава 1.6 16V/ и от климатика, нищо не се чува ... Споед мен всичко ти е ОК!Но ако се притесняваш иди на сервиз!
Коментар
-
Жуженето е от моторчето за клапата за циркулацията на въздуха.лягаш под жабката проследяваш кабелите до една малка кутийка и излючваш куплунга.за съжаление свалянето и ремонта на това моторче е малко сложно а самото то като резервна част я няма в магазините.мога точно да ти обясня какво точно се случва с това моторче.вътре има зъбни предавки които обаче са от прастмаса,понеже начина на изключване на моторчето е меко казано тъп а то е че сработва електрониката при определено натоварване и го изключва, сам разбираш какво е натоварването на зъбните колела в определен момент, и те съответно сдават багажа. резултата е че моторчето започва да върти постоянно а цъкането е от раздробеното зъбно колело.аз лично моето си го ремонтирох сам но свалянето и качването на въпросното устройство си е голяма драма съпътсващо с много споменаване на маиката и всички близки роднини на инженера който го е измислил. :PHONDA I-VTEC
Коментар
-
fihi
Благодаря ви много, явно проблема е в моторчето за циркулазията на въздуха в купето. Аз се бях притеснил да не е нещо сериозно.Отново ено голямо БЛАГОДАРЯ!!!!!!!
Коментар
-
Колега не е толкова фатално колко то го казват колегите свалял съм го това моторче сигурно около 15 пъти , сваляш жабката и за 5 минути е свалено разглобяваш кутийката тое много прост механизъм ако имаш счупено зъбче на някое от колелцетата отиваш при някой фрезист обикновено вземат по лев на зъбче правят ги от бронз слагаш го и си ти. Ако не знаеш някой който прави такива зъбчатки питай някой часовникар те винаги знаят. УспехFIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар