Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145 2.0 т.с. ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Алфа 145 2.0 т.с. ???

    Здравейте колеги,от скоро време взех да се заглеждам по тези Алфи доста ми харесват на външен вид и интериора също,но ако ще е алфа ще е само с този мотор,ако ще е по-слаб ще си е Фиат.Сега карам 1.6 90 коня и ми се иска нещо по-мощно(за сега изключвам варианта за ХГТ).Работя в магазин за авточасти и поддръжката на алфата ми е пределно ясна,въпросите ми са как е като динамика и разход,самия мотор издръжлив ли е и има ли слаби места.Чесно казано за италиански коли продавам много малко части.Знам,че ино и шес е митичната бегачка ама все пак искам нещо малко по-слабичко (2.0 Т.С.) Искам мнение как се справя колата като бързина с други марки с идентични двигатели,ясно е че от кола до кола има разлика,но все пак.Вълнува ме как ще се справя до Опел 20ХЕ примерно или АБФ на Фолксваген.По принцип не я вземам за да я правя бегачка,но все пак да си имам едно на ум.Също така ми харесва и 156(особено след като покарах такава),но за момента не ми стигат финансите за читава такава.Всякакви мнения ще са ми от полза.Благодаря предварително.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    #2
    Ми освен за тракащ вариатор като при 1,8 и че при туин спарка свещите излизат по солено, че не са 4 ами 8, мисля че всичко останало като подръжка го има и при 1,8 16V-то.Спрямо Опел 20ХЕ, поради по малкото им кила би трябвало да си с малко отзад, ако опела е разкостен или пипан ще ядеш много бой, виждал съм как пипан опел взема пунто ГТ с чип и други глезотийки, смисъл пунтото да е било 160-170к.с. и пак го изяде.АБФ - правил съм летящ старт от 2-ра с такъв, аз съм с пунто ХГТ, с ГИ и 17" джанти, демек с около 120кг отгоре ... ми до към 100-120км беше до задния ми джам, но след това като набере и почва да ме отминава, с по дълги скорости е и докато се развърти го водя, но после вече си казва думата , ти с 2,0 16V би трябвало да го тупаш , но в много случаи всичко зависи от шофьора. Един колега с пунто ХГТ ми разказа преди време как се е пускал с/у сеат гти 2,0 16V 150к.с., колкото и да се е пускал сеата все го е набирал, но после седнал негов приятел да кара пунтото и сеата пийнал вода
    punto HGT

    Коментар


      #3
      Ей това ми беше достатъчно,взема ли т.с. няма да остане стокова,така че тоя отговор ми беше достаъчен.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        2.0тс е гърбав мотор, по добър вариант е 1.8 тс помисли върху този вариант.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Незнам, все ми се струва, че хората гледат да вземат ако имат възможност разбира се, мотор с по голям литраж, защото се предполага, че и ресурса ще е по добър след това при тормоз на мотора ...., а ти му препоръчваш 1,8, не съм толко навътре в нещата, но си мисля, че и при двата обслужването ще е еднакво като пари, може би 2,0 ще харчи с една идея повече, но пък има 11к.с. отгоре на 1,8/говоря за 2,0 16V 155к.с./ и хубавото на туинспарковете е, че поне може да се чипосват за разлика от пунто ХГТ и купе 1,8 Все си мисля, че с една спортна изпускателна, спорто филтърче и един добре направен чип тоя мотор ще ги удари 170к.с., горе долу толко ми трябват и на пунтото .... ехх мечти
          punto HGT

          Коментар


            #6
            didich написа:
            Все си мисля, че с една спортна изпускателна, спорто филтърче и един добре направен чип тоя мотор ще ги удари 170к.с., горе долу толко ми трябват и на пунтото .... ехх мечти
            Верно са си "Ех мечти" Ми и аз не ги разбирам тея работи много ама да ти кажа съм чувал че 2.0 е по калпав от 1.8
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Имам приятел, чиято фамилия са големи фенове на Alfa Romeo. Та той имаше 145 2.0TS и прави 2-3 сериозни ремонта на мотора. Може да е единичен случай- Незнам! Но по принцип много го плюеше този мотор. Той продаде Алфата, (купи си дизелова 156-ца) Twin spark-а момента го кара един спокоен шофьор, но слушам че трака доста лошо... нещо като повдигачи... работи като дизел. Що не си вземеш HGT
              Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
              Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
              Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

              Коментар


                #8
                PaUnOff написа:
                .... но слушам че трака доста лошо... нещо като повдигачи... работи като дизел...
                Гаранция, че тракането идва от вариатора, а не от повдигачи Май по добре колегата да си зададе въпроса в Алфа форума :D
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  didich написа:
                  PaUnOff написа:
                  .... но слушам че трака доста лошо... нещо като повдигачи... работи като дизел...
                  Гаранция, че тракането идва от вариатора, а не от повдигачи Май по добре колегата да си зададе въпроса в Алфа форума :D
                  Аз съм си задал въпроса и там,но искам мнение на повече хора.Иначе и аз залагам,че трака вариатора.
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар

                  Working...
                  X