Здравейте колеги,от скоро време взех да се заглеждам по тези Алфи доста ми харесват на външен вид и интериора също,но ако ще е алфа ще е само с този мотор,ако ще е по-слаб ще си е Фиат.Сега карам 1.6 90 коня и ми се иска нещо по-мощно(за сега изключвам варианта за ХГТ).Работя в магазин за авточасти и поддръжката на алфата ми е пределно ясна,въпросите ми са как е като динамика и разход,самия мотор издръжлив ли е и има ли слаби места.Чесно казано за италиански коли продавам много малко части.Знам,че ино и шес е митичната бегачка ама все пак искам нещо малко по-слабичко (2.0 Т.С.) Искам мнение как се справя колата като бързина с други марки с идентични двигатели,ясно е че от кола до кола има разлика,но все пак.Вълнува ме как ще се справя до Опел 20ХЕ примерно или АБФ на Фолксваген.По принцип не я вземам за да я правя бегачка,но все пак да си имам едно на ум.Също така ми харесва и 156(особено след като покарах такава),но за момента не ми стигат финансите за читава такава.Всякакви мнения ще са ми от полза.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145 2.0 т.с. ???
Collapse
X
-
Ми освен за тракащ вариатор като при 1,8 и че при туин спарка свещите излизат по солено, че не са 4 ами 8, мисля че всичко останало като подръжка го има и при 1,8 16V-то.Спрямо Опел 20ХЕ, поради по малкото им кила би трябвало да си с малко отзад, ако опела е разкостен или пипан ще ядеш много бой, виждал съм как пипан опел взема пунто ГТ с чип и други глезотийки, смисъл пунтото да е било 160-170к.с. и пак го изяде.АБФ - правил съм летящ старт от 2-ра с такъв, аз съм с пунто ХГТ, с ГИ и 17" джанти, демек с около 120кг отгоре ... ми до към 100-120км беше до задния ми джам, но след това като набере и почва да ме отминава, с по дълги скорости е и докато се развърти го водя, но после вече си казва думата , ти с 2,0 16V би трябвало да го тупаш , но в много случаи всичко зависи от шофьора. Един колега с пунто ХГТ ми разказа преди време как се е пускал с/у сеат гти 2,0 16V 150к.с., колкото и да се е пускал сеата все го е набирал, но после седнал негов приятел да кара пунтото и сеата пийнал водаpunto HGT
-
Незнам, все ми се струва, че хората гледат да вземат ако имат възможност разбира се, мотор с по голям литраж, защото се предполага, че и ресурса ще е по добър след това при тормоз на мотора ...., а ти му препоръчваш 1,8, не съм толко навътре в нещата, но си мисля, че и при двата обслужването ще е еднакво като пари, може би 2,0 ще харчи с една идея повече, но пък има 11к.с. отгоре на 1,8/говоря за 2,0 16V 155к.с./ и хубавото на туинспарковете е, че поне може да се чипосват за разлика от пунто ХГТ и купе 1,8 Все си мисля, че с една спортна изпускателна, спорто филтърче и един добре направен чип тоя мотор ще ги удари 170к.с., горе долу толко ми трябват и на пунтото .... ехх мечтиpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Все си мисля, че с една спортна изпускателна, спорто филтърче и един добре направен чип тоя мотор ще ги удари 170к.с., горе долу толко ми трябват и на пунтото .... ехх мечтиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Имам приятел, чиято фамилия са големи фенове на Alfa Romeo. Та той имаше 145 2.0TS и прави 2-3 сериозни ремонта на мотора. Може да е единичен случай- Незнам! Но по принцип много го плюеше този мотор. Той продаде Алфата, (купи си дизелова 156-ца) Twin spark-а момента го кара един спокоен шофьор, но слушам че трака доста лошо... нещо като повдигачи... работи като дизел. Що не си вземеш HGTFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
didich написа:PaUnOff написа:.... но слушам че трака доста лошо... нещо като повдигачи... работи като дизел...Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар