Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене на брава 1,6-99г пластмасов колектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при палене на брава 1,6-99г пластмасов колектор

    Здравейте, от скоро макарона взе да прави проблем който се изразява в следното:Всеки път ,когато паля колата, колата пали и след 10 секунди гасне или започва да работи не на всички цилиндри или понякога гасне. След загряване проблема почти изчезва, но ми прави впечетление, че доста по-бавно и падат оборотите на бензин спрямо на газ(дали трябва да е така нямам идея), колата е с газов инжекцион.При потегляне ако колата не е загряла (НА БЕНЗИН) има детонации в ауспуха, забива муцуна и ако я изфорсирам повече и потегля придърпва, след това се оправя. Макарона го карам основно на газ, пали всеки път на бензин и след това минава сама на газ, след като загрее колата си върви нормално на бензин и на газ.Преди 30-40 000 км съм чистил дюзите бензиновите, свещите са доста старички мисля ,че имат към 30 000 изминати с тях, марката им беше мисля че Бриск и струваха 32лв (друго незнам). Кабели аз не съм сменял, минал съм само аз с тая кола и тея кабели над 100 000 км, но си мисля, че не е от тях тъй като на газ проблеми нямам никакви,по таблото лампи НЕ светят. Разхода на газ е повече от добър ( 4 души , климатик и скорост 90-100км/ч - разход 8-8,5 л/100км, а на бензин незнамМоля някой ако има идея къде е проблема да пише
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    #2
    Re: Проблем при палене на брава 1,6-99г пластмасов колектор

    Alex_RT написа:
    Здравейте, от скоро макарона взе да прави проблем който се изразява в следното:Всеки път ,когато паля колата, колата пали и след 10 секунди гасне или започва да работи не на всички цилиндри или понякога гасне. След загряване проблема почти изчезва, но ми прави впечетление, че доста по-бавно и падат оборотите на бензин спрямо на газ(дали трябва да е така нямам идея), колата е с газов инжекцион.При потегляне ако колата не е загряла (НА БЕНЗИН) има детонации в ауспуха, забива муцуна и ако я изфорсирам повече и потегля придърпва, след това се оправя. Макарона го карам основно на газ, пали всеки път на бензин и след това минава сама на газ, след като загрее колата си върви нормално на бензин и на газ.Преди 30-40 000 км съм чистил дюзите бензиновите, свещите са доста старички мисля ,че имат към 30 000 изминати с тях, марката им беше мисля че Бриск и струваха 32лв (друго незнам). Кабели аз не съм сменял, минал съм само аз с тая кола и тея кабели над 100 000 км, но си мисля, че не е от тях тъй като на газ проблеми нямам никакви,по таблото лампи НЕ светят. Разхода на газ е повече от добър ( 4 души , климатик и скорост 90-100км/ч - разход 8-8,5 л/100км, а на бензин незнамМоля някой ако има идея къде е проблема да пише
    Колега , при мен се получава нещо подобно през 2 месеца или казано по точно през 4-5 хил.км. И аз съм с ГИ и само с един ресет на ЕКУ-то всичко се оправя. Станало ми е като навик Инжекторите не съм ги почиствал до сега 107хил.км. на газ. След ресет задължителната процедура , палене без подаване на газ, работа от към 15мин. така . После гася пак паля и карам 10-20км на бенз. И след два месеца пак Симптомите са същите както при теб. Колата е Мареа 1.6 16В 99г. пласм.колектори
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Мога ли да направя ресета с откачане на клемата или трябва компютър ?
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #4
        Alex_RT написа:
        Мога ли да направя ресета с откачане на клемата или трябва компютър ?
        Не става с откачване на акумолатора , трябва си комп.
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар

        Working...
        X