Ами ... трябва си :D Ама кой ли се еъобразява с това ? Преди години, като имах Москвич, след всяка смяна на гърнетата ( на 2 години, повече не изкарваха) имах чусвството, че карам нова кола. Не заради шума, а заради работата на ДВГ. ДВГ си иска неговия си ауспух, за да слуша. Не е случайно че истинските изпускателни системи, от рода на РЕМУС, струват повече от кола втора ръка. Смята се за всеки ДВГ. не става ей така като баница - режи и яж.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мисля да си изкормя катализатора- Да или Не
Collapse
X
-
Ролята на първото гърне е да изравни, колкото може, пулсациите на газовете. Колкото е по-голямо гърнето, толкова по-добре работи. Ако се търси тишина, се увеличава обема, а тъй като това не може да е неограничено, се налагат компромиси с пропускливостта. Ако се търси мощност, е за сметка на по-висок шум, пак заради невъзможност да се увеличат обемите. Ремуси и прочие са компромис между вървеж и шум. Обърнете внимание на изпускателната система на рали-автомобилите, имат ли резонатори и прочие.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Колега muns61, те за това като свърши ралито тука в Русе, и пуснат движението, бакшишите карат по- бързо от "бегачките" им. Карал съм с издънено гърне, е голяма мъка е за ДВГ. То на тея от ралито, не им махат само гърнетата, ами и едни други тунинги по ДВГ им правят, дето за личен автомобил не са желателни. Абе ти трябва да ги знаеш тия работи, ама не ги казваш :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар