Мисля да си изкормя катализатора. Според вас това дали ще е проблем за автомобила за напред като да речем минаване на годишен тешхнически преглед или други такива проблемаций.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мисля да си изкормя катализатора- Да или Не
Collapse
X
-
Свали го и счупи на парчета елемента с дълго желязо , така че да изпадат всички начупени парчета и монтирай . Не пипай с голи ръце парчетата от катализатора , задължително с ръкавици и се пази да не вдишваш отделящия се прах.Отровно е. Може да вложиш в гърнето на ориг.катализатор надупчена тръва и да го използваш като резонаторно гърне. Не се лъжи да го сменяш с резонаторно гърне , това което ще ти предложат на пазара е пълен буклук и много тънко.Гърнето на катализатора е дебело и ще изкара много. Важното е да му запазиш оригиналния външен вид или ако го отваряш за влагане на тръба да е отгоре , за да не се вижда заварката. Така като отидеш на преглед и някой се завре под колата да гледа имали катализатор ,той ще си е там но вече като гърне :D Ако колата ти е с перфектна работа на бензин и добре работеща ламбда сонда , няма да имаш никакъв проблем при минаване на преглед.Само ако я караш на газ преди прегледа я покарай 10-15км. на бензин в по-високите обороти :D да изчисти гърнетата и още докато е топла минавай прегледа. Ако се налага да почакаш десетина минути за да влезеш на преглед оставия да работи на място.Няма да имаш никакви проблеми. Аз без катализатор минавам редовен преглед вече 4г. и винаги влизам в нормата. Редовен преглед в смисъл не само по документи както правят мнозина свалили оригиналното катализаторно гърне.УспехФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
Какво имаш в предвид "да го изкормиш" ? По принцип се реже и 1. заменя се с нов. 2. заменя се с права тръба като ти изкупуват стария и може и някой лев да ти дадат 3. заменя се с резонаторно гърне като пак го изкупуват и или нищо не плащаш или ще доплатиш някой лев. А относно техническия - не мисля че някъде мерят вредни емисии можеби само в КАТ ако минеш ма и там се съмнявам че се занимават. Нали се сещащ че ако връщат за това ще умрат от глад, то 99% автомобилите по наще улици не са в нормитеOpel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
biricata написа:Какво имаш в предвид "да го изкормиш" ? По принцип се реже и 1. заменя се с нов. 2. заменя се с права тръба като ти изкупуват стария и може и някой лев да ти дадат 3. заменя се с резонаторно гърне като пак го изкупуват и или нищо не плащаш или ще доплатиш някой лев. А относно техническия - не мисля че някъде мерят вредни емисии можеби само в КАТ ако минеш ма и там се съмнявам че се занимават. Нали се сещащ че ако връщат за това ще умрат от глад, то 99% автомобилите по наще улици не са в нормитеФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:biricata написа:Какво имаш в предвид "да го изкормиш" ? По принцип се реже и 1. заменя се с нов. 2. заменя се с права тръба като ти изкупуват стария и може и някой лев да ти дадат 3. заменя се с резонаторно гърне като пак го изкупуват и или нищо не плащаш или ще доплатиш някой лев. А относно техническия - не мисля че някъде мерят вредни емисии можеби само в КАТ ако минеш ма и там се съмнявам че се занимават. Нали се сещащ че ако връщат за това ще умрат от глад, то 99% автомобилите по наще улици не са в нормитеOpel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
biricata написа:Atanas71 написа:biricata написа:Какво имаш в предвид "да го изкормиш" ? По принцип се реже и 1. заменя се с нов. 2. заменя се с права тръба като ти изкупуват стария и може и някой лев да ти дадат 3. заменя се с резонаторно гърне като пак го изкупуват и или нищо не плащаш или ще доплатиш някой лев. А относно техническия - не мисля че някъде мерят вредни емисии можеби само в КАТ ако минеш ма и там се съмнявам че се занимават. Нали се сещащ че ако връщат за това ще умрат от глад, то 99% автомобилите по наще улици не са в нормитеФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Хехее ти май не си забелязъл че в тоя форум сумати народ незнае как да си смени изгоряла крушка на стопа,от каде да си я купи колко вата да е каква марка да е, познатите им видове отверки са "плюсче и минусче"....... А дали знаят що е то CO2 и дали тоя майстор като за пример наречен "Бай Пешо заварчика" няма да ги ожули една стоянка за работа и материали ? Оригинален катализатор едва ли някой слага щото е около 1000 лв, но пък масово монтират заместители по 200 лв и като ти изкупят стария ти излиза към 160 лв От там нататък всеки си прави сметки и си избира варианти според възможностите сиOpel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!
Коментар
-
ivanbaby написа:Незнам може и да греша но според мен всеки един катализатор не си ли губи ефекта след 100 тина 150 000 км, пак вариянта да избиване вътре и да го направя с траба и това ми допада пак колко да седне ако не се лъжа взимат по 10лв на сантиметърПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
ivanbaby написа:Незнам може и да греша но според мен всеки един катализатор не си ли губи ефекта след 100 тина 150 000 км, пак вариянта да избиване вътре и да го направя с траба и това ми допада пак колко да седне ако не се лъжа взимат по 10лв на сантиметърФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
А някой от вас, по-горе разбирачите, няма ли да обясни как да се подмени катализатора с гърне без да се наруши газоразпределението? Някаква зависимост между обем на двигателя, обороти при които имаме макс. върт. момент, обема на гърнето, резонансната му честота... ей такива неща. Ако знаете, аз лично бих черпил 3 бири с 6 кебапчета и пакет чипс за да я науча"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:А някой от вас, по-горе разбирачите, няма ли да обясни как да се подмени катализатора с гърне без да се наруши газоразпределението? Някаква зависимост между обем на двигателя, обороти при които имаме макс. върт. момент, обема на гърнето, резонансната му честота... ей такива неща. Ако знаете, аз лично бих черпил 3 бири с 6 кебапчета и пакет чипс за да я научаПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Аха, ето - първият смислен отговор на този мой въпрос, който ме мъчи от 100 години. И все пак не трябва ли новото гърне, на мястото на катализатора, да бъде със същите обем и газово съпротивление като тези на катализатора?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар