Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava: лампата на инжектора на таблото не изгасва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava: лампата на инжектора на таблото не изгасва

    Brava 1.4 (182.A5) 96г. 155хил.км; последните 10хил. на газЛампата не изгасва от вчера. Но явно проблема е от преди това - предполагам, че е от газта. Последните 2 пъти напълних бутилката на друга бензиностанция - ЛУК (дотогава зареждах само на ОМВ).Малко след това ми се появи и проблема с високите обороти на празен ход. Дори и не всеки път, но го забелязах. Беше само на газ, а от 2 дена и на бензин (превключвайки на бензин се нормализираха).Ако някой има идеи или мнение, моля, споделете.п.с. засега съм планирал ходене до сервиза на фиат за диагностика

    #2
    Добре си планирал да идеш в сервиза.Отиди да ти изчистят грешките в ECU. Според мен, когато са ти сложили газовата не са сложили ламбда емулатор и сега ламбда сондата, отчитайки трупа и грешки в ECU.
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      re

      ами да, нямам ламбда контрол (искаха още 450лв.)

      Коментар


        #4
        Mazgarev написа:
        Според мен, когато са ти сложили газовата не са сложили ламбда емулатор и сега ламбда сондата, отчитайки трупа и грешки в ECU.
        Колегата има в предвид не система за ламбда контрол, а ламбда емулатор - устройство, което лъже компютъра, че ламбда сондата работи нармално и се извършва корекция на горивото.Струват най-много до 20-30 лв.
        Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
        двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

        Коментар


          #5
          Тези симптоми сочат за симулатор на ламбда сонда. Ако си имал такъв може да се е скапал или някоя връзка да се е прекъснала. Най-добре е да ти прочетат грешката от компютъра.
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар


            #6
            Имам същият автомобил със същите проблеми. Разрешиха се донякъде след монтирането на емулатор на ламбда сондата. Казвам донякъде защото въпреки всичко лампата на инжекциона макар и рядко светва за секунди. По мнение на специалист въпреки, че за това е монтиран, емулаторът не може да подаде точно необходимите параметри на ECU-то. Хубавото в случая обаче е, че при направената компютърна диагностика в ECU-то нямаше отбелязани грешки. Цената на емулатора е 20-30 лв.
            Peugeot 301
            Punto 1.9 JTD - на жената

            Коментар


              #7
              Mitko написа:
              Сглобете си го сами тоя емулатор. 20-30лв. при положение че елементите струват 1.80....
              Аз моя го купих от един колега от Ланча форума. Като за колеги ми го даде за 10лв. и работи добре. Сега не се сещам името му, но ако някой се разрови по темите са симулатор за ламбда сонда ще го намери.
              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

              Коментар

              Working...
              X