Въпреки основното мнение до момента в темата, бих искал и аз да се включа.Според мен зависи от мноооого фактори!Първо има ли вероятност старата кола да се замени с "нова", която е толкова здрава и така добре поддържана. Приемаме разбира се, че старата е изрядна в това отношение. Това да е така и да няма нужда от ремонти е много малко вероятно, но не и невъзможно!!! Такси и таксички, както се казва в една реклама и тн простотии по новозакупен автомобил е допълнителен "гъдел". Естествено от старата ще вземем някой лев, но при така описаната картинка на външния вид на настоящия автомобил ... какви пари би му взел в най-добрият случай? Още нещо какъв бюджет може да отделим за "нов" автомобил, и предполагам няма да търсим автомобил само с по-хубава боя, нали? Според мен, всеки следващ автомобил трябва да е с поне 7-8 годинки по-млад, че и повече от настоящия...така мисля!Второто от което зависи това решение е личното отношение, към автомобила ни?! Естествено това е куп желязо с четири гуми и евентуално СД с бас каса, но някои хора си харесват кочините и искат да изглеждат добре, въпреки годишника си! Аз съм от тях и точно за това бих искал да отделя пари, за да си пребоядисам колата! Е моята е по-нова ... 13годишна, но пък е с доста по-голям пробег: около 320000км по ФЕС и естествено 225000км по табло?!С фолио нещата не мисля, че ще са добре ... не знам, колко би издържало това фолио на температурните разлики в България, наистина нямам представа?! Качественото фолио за фолиране на автомобили колко излиза, като цена на завършен, фолиран детайл?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пребоядисване на Фиат Браво 1998 - Има ли смисъл?
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
Ако смяташ за необходимо да набиваш 1000 лева в единт тон желязо, то по-добре продай настоящия макарон, добави същите 1000 лева и купи друг макарон , шансон или немски леген. Ако нямаш тази възможност карай тая кола докато може, смисъл да даваш пари и да се набутваш няма, а тая работа с приятна визия за окото е личен избор.Поздрави!!Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
И аз съм от тези които си обичат колата. Качествено фолио излиза около 800 лв, но живота му е доста по къс от този на качествената боя. А купуването на следващия автомобил с 1-2 к лева отгоре е без файда поради простата причина че ще е 2-3 години по-нова, с проблем който може да не е в боята, а в ходовата част което е доста често срещано в България: лъскава боя - скапана кола . При мене беше лоша боя, но добър автомобил с характерните проблеми на модела. Следователно това е вариант само ако имаш 10-11000 лева за да вземеш 7-8 години по-нова кола както каза и Jimy или в най-добрия вариант - нова тенекия.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
sa6obravoto написа:И аз съм от тези които си обичат колата. Качествено фолио излиза около 800 лв, но живота му е доста по къс от този на качествената боя. А купуването на следващия автомобил с 1-2 к лева отгоре е без файда поради простата причина че ще е 2-3 години по-нова, с проблем който може да не е в боята, а в ходовата част което е доста често срещано в България: лъскава боя - скапана кола . При мене беше лоша боя, но добър автомобил с характерните проблеми на модела. Следователно това е вариант само ако имаш 10-11000 лева за да вземеш 7-8 години по-нова кола както каза и Jimy или в най-добрия вариант - нова тенекия.
Коментар
-
Да, и както спомена за децата пред блока ,още на другия ден може да получи и нови окраски по нея на пук на новата му боя. Кола която стои на пътя и няма как да я опазиш или да опиташ да я опазиш от хорската завист по добре да седи очукана от колкото да хвърлиш пари по нея и некои мизерник да мине и да ти я изрисува. А всички знаете че на всякъде има поне по един такъв дето когато и да го хванеш и да го пребиеш все е късно. Знам че ти е мерак и ние ти чупим мерака, ама такива се реалните неща, опитваме се да ти спестим едни грешни пари които ще оценищ но на по късен етапПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Да, и както спомена за децата пред блока ,още на другия ден може да получи и нови окраски по нея на пук на новата му боя. Кола която стои на пътя и няма как да я опазиш или да опиташ да я опазиш от хорската завист по добре да седи очукана от колкото да хвърлиш пари по нея и некои мизерник да мине и да ти я изрисува. А всички знаете че на всякъде има поне по един такъв дето когато и да го хванеш и да го пребиеш все е късно. Знам че ти е мерак и ние ти чупим мерака, ама такива се реалните неща, опитваме се да ти спестим едни грешни пари които ще оценищ но на по късен етап
Коментар
-
Airfan написа:Slavi_Lancia написа:Да, и както спомена за децата пред блока ,още на другия ден може да получи и нови окраски по нея на пук на новата му боя. Кола която стои на пътя и няма как да я опазиш или да опиташ да я опазиш от хорската завист по добре да седи очукана от колкото да хвърлиш пари по нея и некои мизерник да мине и да ти я изрисува. А всички знаете че на всякъде има поне по един такъв дето когато и да го хванеш и да го пребиеш все е късно. Знам че ти е мерак и ние ти чупим мерака, ама такива се реалните неща, опитваме се да ти спестим едни грешни пари които ще оценищ но на по късен етапКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Благодаря за подкрепата.Моята кола седи на слънце по цял ден пред офиса или пред блока, гараж нямам. Като я надраскат - надраскат, ще я оправя. Да поставим въпроса така - вместо да боядисаш за 1000 лв изправната си кола, купуваш нова с хубава боя, но с разни проблеми. Инвестирал си парите за старата кола + 1000 лв и тепърва трябва да я вкарваш в час. Това е оправдано да го направиш ако колата е на пределна възраст или ако имаш достатъчно пари да инвестираш за нова кола + вкарването й в час, но едно 14-годишно Браво още не е съвсем за изхвърляне, според мен.
Коментар
-
nikolovvd написа:А защо не отидеш при някой, който се занимава с пастиране. Понякога се оказва, че с едно пастиране за 100-150 лв. може да се постигне почти същия резултат като при боядисване. Просто идея, тъй като не съм ти виждал колата.
Коментар
-
Пастирането не е възможно в моя случай. Пробвах с водна шкурка Р2500 , а по броните дори и с Р220 и се видя че проблема е в дълбочина. Airfan, правилно си разбрал за лака.Slavi_Lancia за боята не ме е страх от децата, те не правят чак такива поразии. А и живея на едно от най - прашните места в Западен, че рядко може да се разбере дали автомобила е в движение или седи там от години :D Но за сега ще остане така защото имам една идея за колата след която така или иначе ще се наложи пребоядисване, но това ще е когато имам възможност.Благодаря ви на всички за отговорите!Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар