колеги как процедирате с катализаторите си ? резонатор, или отваряте отдолу изтърбушвате карантията и пак затваряте катализатора ? според мен 2 вариант всякаш е по-добре ? конкретни мнения на база опит, ще са полезни с керамичен пълнеж ли е ?
колеги как процедирате с катализаторите си ? резонатор, или отваряте отдолу изтърбушвате карантията и пак затваряте катализатора ? според мен 2 вариант всякаш е по-добре ? конкретни мнения на база опит, ще са полезни с керамичен пълнеж ли е ?
Аз избрах втория вариант: процедирах като свалих катализатора,и с шило подострено отпред с два ръба , го сложих на 500W дрелка и с нея направих отвор малко над диаметъра на тръбата излизаща от катализаторното гърне. Втози случай си запазих част от катализаторната пита, и най вече оргиналноста на гърнето(без да режа и заварям).Мисля че по този начин гърнето ще изкара повече отколкото ако го смениш,или го отвориш и завариш.Така направих на предната кола бензиновата, така и на дизеловата в момента.Предната карах 6год, и така я продадох без да мръдне,за дизеловата няма смисъл да коментирам
Като изтърбушиш катализатора и го върнеш ще се получи един дразнещ дрънчащ звук във високите обороти.Аз на моята на мястото на катализатора съм с резонаторно гърне и е повече от добре.На приятел също със Браво 1.6 му сложихме тръба на мястото на катализатора(по негово желание) и с нея е добре,но пак звука е някак си дразнещ(поне за мен).Моето мнение е,че е най-добре с резонатор.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Като изтърбушиш катализатора, вкарваш му вътре една надупчена тръба, за предпочитане неръждавейка. Как ще я вкараш и завариш, при различните е различно, но не е невъзможно. Така се получава перфектно първо гърне, което ще изкара живота на колата. Катализаторите са от доста дебела и качествена ламарина. Резонатори и прочие шитни, които се продават, на звук са ужасно шумни повечето и не траят - нали трябва нови да се купуват!
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Като изтърбушиш катализатора, вкарваш му вътре една надупчена тръба, за предпочитане неръждавейка. Как ще я вкараш и завариш, при различните е различно, но не е невъзможно. Така се получава перфектно първо гърне, което ще изкара живота на колата. Катализаторите са от доста дебела и качествена ламарина. Резонатори и прочие шитни, които се продават, на звук са ужасно шумни повечето и не траят - нали трябва нови да се купуват!
В това съм убеден че по-качествено гърне няма да намери от това на катализатора. Дебела ламарина която добър заварчик и с електрожена ще я завари. В пъти по-добра от продаваните резонатори и подобни буклуци. Монтирането на надупчена тръба е задължително за първоначално начупване на звуковата върна подстъпваща към второто гърне. Именно това е работата на резонатора.
Коментар