Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

подлизва от масления филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    подлизва от масления филтър

    така втори път сменям маслото и за втори път ми подлизва от масления филтър ,миналия път беше нормално стегнат,сега сигурно го и пренатехнах и ето пак -не е много по около 2-3 капки понягога тече под колата за седмица,или се омаслява за около 200-300 км,основата на която се навива филтъра дали се сменя изобщо?колата е пунто мк2 8 В

    #2
    Колега аз съм с същото пунто. Аз само мажа уплатнението гуменот на филтъра и завивам на ръка. Ако си го стегнал може и уплатненито да се е заплескало смачкало
    Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

    Коментар


      #3
      И аз моя си го стягам на ръка макар, че се плаша да не се развърти в движение, аз уж здраво стягам ама . А да не би колегата да е забравил да намаже уплътнението с масло и затова да покапва леко. Ама то там масло бол, така че вече се е омазало уплътнението. А иначе самата стоика би трябвало да е сменяема не съм се заглеждал как е хваната към двигателя ама не вярвам да е отлята със самия блок.

      Коментар


        #4
        ами предния път беше на ръка и със скобата съвсем леко,но пак сълзеше,а за мазането с масло задължително всеки път,досега на всичките ми коли съм сменял сам ,но досега не съм имал такъв случай

        Коментар


          #5
          Случвало ми се е на типото дори да почне да тече от там и се оправи,като го смених с друг филтър,притягането не помогна по никакъв начин.Някои явно имат уникално нещастни уплътнения и се изпичат от температурата,нямам друго обяснение на нормално монтиран филтър.Дано новият сега да не прокапе/тече и тои,че с последните два не е имало проблеми...
          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

          Коментар


            #6
            На доста от евтините филтри се случва гумените уплътнения да не са хванати добре към филтъра и да протича от там.Винаги при поставянето на филтъра уплътнението се намазва с масло и се стяга САМО на ръка.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              Филтъра е Текнеко, нали?

              Коментар


                #8
                а случайно да сте се сещали че може да е от масленния сепаратор маслото ( на гт то е срещан проблем )предполагам и на другите е същото , О пръстена испуска от старост
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  Моята кочинка и тя е омаслена там, дори имаше капка на масления датчик, та си помислих да не е от него, щото на нито една нормална кола не ми се е случвало да тече от филтъра, а филтри съм ползвал сякви и тоя не е по различен от тях. Сигурни ли сте че не тече от датчика за маслото????и да олива по филтъра да ви заблуждава? Става дума за 1,2 8клапан
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    абе и мойто цапа като шашаво и немога да му фана края или е от филтъра или от датчика или от маслената помпа само зна че всичко е в масло
                    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                    Коментар


                      #11
                      WhitePower написа:
                      а случайно да сте се сещали че може да е от масленния сепаратор
                      какво преставлява тоя сепаратор и къде да го търся ?!

                      Коментар

                      Working...
                      X