2.Другия метод е по лесен, но не е за много замърсена и съмнителна течност-изсмуква се с шприц съдържанието на резервоарчето,налива се чиста течност,запалва се двигателя да се размеси течноста,след което операцията се повтаря дотогава,докато цвета на течноста в резервоарчето стане като на новата течност-рубинено червенКолеги намерих този метод за смяна на хидравлично масло тук но не знам дали моя случай това е подходящия метод.Маслото ми е черно и волана започна да вие... предполагам си е изпяло песента това масло.. дали ще има ефект ако използвам този метод или да се насоча към другия с развиване на съединенията на рейката?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна хидравлично масло
Collapse
X
-
nedialk00
не пипай по рейката нищо по-добре, че да не се вкараш в някой филм, колкото и да е черно 3 литра ще са ти достатъчни да стане бистро червено
-
Даже ако имаш време, сменяш известно количество и караш няколко дена. После пак така още два пъти ако имаш достатъчно масло и ще стане по-добре и по-лесно за теб.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Мноооо играчка бре Ето как смених почти 90% от моето да не и повече С една спинцовка от аптеката 50 кубика и маркучле, издърпах всичко от казанчето, след тва откачих единия маркуч на казанчето дето идва от реиката, обърнах го на долу в едно шише и почнах полека лека да въртя ляв и десен, така течноста от реиката отиде в шишето. Естествено ако имате място в цялата теснотия за тая птроцедура. След тва понеже не бях сигурен колко и от къде е излезло, а казанчето ми е на удобно място, запуших с пръст дупката му и надух с уста, жената завъртя ляв -десен излезе още около 100-200 грама и тва беше взе да духа на сухо Долях към 650 грама , пак ляв- десен на загасен мотор,, след тва палнах, изчаках 4-5 сек пак бавно ляв десен и тва беше Тва е при условие че имате лесен достъп до долния маркуч, иначе става само с гореописаните методи на колегите с опресняването.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
batproho написа:Даже ако имаш време, сменяш известно количество и караш няколко дена. После пак така още два пъти ако имаш достатъчно масло и ще стане по-добре и по-лесно за теб.
Коментар
-
Re: Смяна хидравлично масло
tedo0o0 написа:2.Другия метод е по лесен, но не е за много замърсена и съмнителна течност-изсмуква се с шприц съдържанието на резервоарчето,налива се чиста течност,запалва се двигателя да се размеси течноста,след което операцията се повтаря дотогава,докато цвета на течноста в резервоарчето стане като на новата течност-рубинено червенКолеги намерих този метод за смяна на хидравлично масло тук но не знам дали моя случай това е подходящия метод.Маслото ми е черно и волана започна да вие... предполагам си е изпяло песента това масло.. дали ще има ефект ако използвам този метод или да се насоча към другия с развиване на съединенията на рейката?Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Да, и там са едни дефтунги дет тряя се смянт, ял съм го тоя, повече реика не пипам ако ще турско да стане!!! направо ми настръхва косата като чуя за реика, пък и кви отлагания Насе, там няма картер, резервоар за масло и тем подобни, че да се задържи отлагане в нея, маслото през нея се върти постоянно вътрешността и постоянно се "почиства" от оплътнителите на цилиндрите при всяко завиване и цялата гняс постоянно е омешена с маслото, ся ако поседи колата бая време може да се оталожи нещо долу в реиката ама..... аз лично не бих и слугувал толкова да и откачам маркучите и да и сменям дефтунги, верно може и с старите ама моята с старите не щяПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Да, и там са едни дефтунги дет тряя се смянт, ял съм го тоя, повече реика не пипам ако ще турско да стане!!! направо ми настръхва косата като чуя за реика, пък и кви отлагания Насе, там няма картер, резервоар за масло и тем подобни, че да се задържи отлагане в нея, маслото през нея се върти постоянно вътрешността и постоянно се "почиства" от оплътнителите на цилиндрите при всяко завиване и цялата гняс постоянно е омешена с маслото, ся ако поседи колата бая време може да се оталожи нещо долу в реиката ама..... аз лично не бих и слугувал толкова да и откачам маркучите и да и сменям дефтунги, верно може и с старите ама моята с старите не щяФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Re: Смяна хидравлично масло
Atanas71 написа:tedo0o0 написа:2.Другия метод е по лесен, но не е за много замърсена и съмнителна течност-изсмуква се с шприц съдържанието на резервоарчето,налива се чиста течност,запалва се двигателя да се размеси течноста,след което операцията се повтаря дотогава,докато цвета на течноста в резервоарчето стане като на новата течност-рубинено червенКолеги намерих този метод за смяна на хидравлично масло тук но не знам дали моя случай това е подходящия метод.Маслото ми е черно и волана започна да вие... предполагам си е изпяло песента това масло.. дали ще има ефект ако използвам този метод или да се насоча към другия с развиване на съединенията на рейката?Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Atanas71 написа:Slavi_Lancia написа:Да, и там са едни дифтунги дет тряя се смянт, ял съм го тоя, повече реика не пипам ако ще турско да стане!!! направо ми настръхва косата като чуя за реика, пък и кви отлагания Насе, там няма картер, резервоар за масло и тем подобни, че да се задържи отлагане в нея, маслото през нея се върти постоянно вътрешността и постоянно се "почиства" от оплътнителите на цилиндрите при всяко завиване и цялата гняс постоянно е омешена с маслото, ся ако поседи колата бая време може да се оталожи нещо долу в реиката ама..... аз лично не бих и слугувал толкова да и откачам маркучите и да и сменям дефтунги, верно може и с старите ама моята с старите не щяПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Re: Смяна хидравлично масло
Na4ko_0 написа:Atanas71 написа:tedo0o0 написа:2.Другия метод е по лесен, но не е за много замърсена и съмнителна течност-изсмуква се с шприц съдържанието на резервоарчето,налива се чиста течност,запалва се двигателя да се размеси течноста,след което операцията се повтаря дотогава,докато цвета на течноста в резервоарчето стане като на новата течност-рубинено червенКолеги намерих този метод за смяна на хидравлично масло тук но не знам дали моя случай това е подходящия метод.Маслото ми е черно и волана започна да вие... предполагам си е изпяло песента това масло.. дали ще има ефект ако използвам този метод или да се насоча към другия с развиване на съединенията на рейката?Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Методът ми бе препоръчан преди години,при първата смяна,от колега от италауто форума,аз само си го нагодих към моите условия и си извадих извода,че докато не се промие качествено системата все едно работата се извършва наполовина само.Дори съм планувал,като имам малко повече парички да взема още 1-2 туби ATF и да се разиграя пак,тъкмо догогава новата течност добре ще се е поомесила с боклуцитеFiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Na4ko надявам се нямате брачен договор с тая кола много им робувате на тея коли еии, поне дано са ви благодарни макар че кво ли приказвам аз съм същия нещо не го ли напрааа как тряяяяя мани бегаи. Сички ако бяха кат нас тея коли щяха да живеят по 100 години и бая автопроизводители биха фалирали вечеПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Аз го претаквах със спринцовка в продължение на една седмица.Например изтегля това в казанчетои налея ново догоре,покарам един ден и на другия ден пак изтегля и налея ново.И така докато не свърши единия литър масло дето бях купил.Не съм на мнение,че работата е половинчата.Много по-добре е отколкото беше със старото.А и тези 4-5 претаквания го избистриха достатъчно задоволително за мен.Не съм женен за тая кола та да промивам рейки и да се занимавам с часове за една такава процедура.Сега си е рубинено червено,а старото беше като тъмно кафява боза.Предпочитам така дори да купя още един литър и да го избистрям още,отколкото да отвивам рейка.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Аз го претаквах със спринцовка в продължение на една седмица.Например изтегля това в казанчетои налея ново догоре,покарам един ден и на другия ден пак изтегля и налея ново.И така докато не свърши единия литър масло дето бях купил.Не съм на мнение,че работата е половинчата.Много по-добре е отколкото беше със старото.А и тези 4-5 претаквания го избистриха достатъчно задоволително за мен.Не съм женен за тая кола та да промивам рейки и да се занимавам с часове за една такава процедура.Сега си е рубинено червено,а старото беше като тъмно кафява боза.Предпочитам така дори да купя още един литър и да го избистрям още,отколкото да отвивам рейка.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар