Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна хидравлично масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна хидравлично масло

    2.Другия метод е по лесен, но не е за много замърсена и съмнителна течност-изсмуква се с шприц съдържанието на резервоарчето,налива се чиста течност,запалва се двигателя да се размеси течноста,след което операцията се повтаря дотогава,докато цвета на течноста в резервоарчето стане като на новата течност-рубинено червенКолеги намерих този метод за смяна на хидравлично масло тук но не знам дали моя случай това е подходящия метод.Маслото ми е черно и волана започна да вие... предполагам си е изпяло песента това масло.. дали ще има ефект ако използвам този метод или да се насоча към другия с развиване на съединенията на рейката?

    #2
    не пипай по рейката нищо по-добре, че да не се вкараш в някой филм, колкото и да е черно 3 литра ще са ти достатъчни да стане бистро червено

    Коментар


      #3
      Даже ако имаш време, сменяш известно количество и караш няколко дена. После пак така още два пъти ако имаш достатъчно масло и ще стане по-добре и по-лесно за теб.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #4
        Мноооо играчка бре Ето как смених почти 90% от моето да не и повече С една спинцовка от аптеката 50 кубика и маркучле, издърпах всичко от казанчето, след тва откачих единия маркуч на казанчето дето идва от реиката, обърнах го на долу в едно шише и почнах полека лека да въртя ляв и десен, така течноста от реиката отиде в шишето. Естествено ако имате място в цялата теснотия за тая птроцедура. След тва понеже не бях сигурен колко и от къде е излезло, а казанчето ми е на удобно място, запуших с пръст дупката му и надух с уста, жената завъртя ляв -десен излезе още около 100-200 грама и тва беше взе да духа на сухо Долях към 650 грама , пак ляв- десен на загасен мотор,, след тва палнах, изчаках 4-5 сек пак бавно ляв десен и тва беше Тва е при условие че имате лесен достъп до долния маркуч, иначе става само с гореописаните методи на колегите с опресняването.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          batproho написа:
          Даже ако имаш време, сменяш известно количество и караш няколко дена. После пак така още два пъти ако имаш достатъчно масло и ще стане по-добре и по-лесно за теб.
          Аз така правя. Веднъж в годината източвам казанчето, което е около 300-350мл и допълвам с ново масло, а старото отива в резервоара да чисти дюзите Така 1л ботилка е за 3г, а маслото се опреснява, без да товаря рейката. Ефекта за дюзите е много добър и траен, като се покара така 100км на бензин. Дава някви отлагания по свещите, но те се изчистват после като карам на газ.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Re: Смяна хидравлично масло

            tedo0o0 написа:
            2.Другия метод е по лесен, но не е за много замърсена и съмнителна течност-изсмуква се с шприц съдържанието на резервоарчето,налива се чиста течност,запалва се двигателя да се размеси течноста,след което операцията се повтаря дотогава,докато цвета на течноста в резервоарчето стане като на новата течност-рубинено червенКолеги намерих този метод за смяна на хидравлично масло тук но не знам дали моя случай това е подходящия метод.Маслото ми е черно и волана започна да вие... предполагам си е изпяло песента това масло.. дали ще има ефект ако използвам този метод или да се насоча към другия с развиване на съединенията на рейката?
            Ако искаш да смениш маслото само от рейката , забрави подобни глупости със спринцовки , доливаници и прочие глупости. Повдигни предницата на колата така че предните гуми да са във въздуха. Сложи отдолу широк съд и развий двете тръби които се намират отстрани на рейката по посока на движението. Започваш да въртиш волана ляво-дясно докато всичко изтече. Стягяш и наливаш новото масло.По този начин ще източиш всичката отаячна влага в рейката която е основен фактор за повреда на рейката. Нали се сещаш че с описаните от колегите начини няма как да изкараш нечистотите от рейката. Ако е само да кажем че сме сменили маслото може и по техния начин
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              Да, и там са едни дефтунги дет тряя се смянт, ял съм го тоя, повече реика не пипам ако ще турско да стане!!! направо ми настръхва косата като чуя за реика, пък и кви отлагания Насе, там няма картер, резервоар за масло и тем подобни, че да се задържи отлагане в нея, маслото през нея се върти постоянно вътрешността и постоянно се "почиства" от оплътнителите на цилиндрите при всяко завиване и цялата гняс постоянно е омешена с маслото, ся ако поседи колата бая време може да се оталожи нещо долу в реиката ама..... аз лично не бих и слугувал толкова да и откачам маркучите и да и сменям дефтунги, верно може и с старите ама моята с старите не щя
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Slavi_Lancia написа:
                Да, и там са едни дефтунги дет тряя се смянт, ял съм го тоя, повече реика не пипам ако ще турско да стане!!! направо ми настръхва косата като чуя за реика, пък и кви отлагания Насе, там няма картер, резервоар за масло и тем подобни, че да се задържи отлагане в нея, маслото през нея се върти постоянно вътрешността и постоянно се "почиства" от оплътнителите на цилиндрите при всяко завиване и цялата гняс постоянно е омешена с маслото, ся ако поседи колата бая време може да се оталожи нещо долу в реиката ама..... аз лично не бих и слугувал толкова да и откачам маркучите и да и сменям дефтунги, верно може и с старите ама моята с старите не щя
                Отмива се но не всичко именно заради тези нечистотии и отлагания в най-долната част на системата си отива рейката. А това с дефтунгите че било страшно.... не ме разсмивай че от твоята уста , точно ти да го кажеш това звучи несериозно
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  Re: Смяна хидравлично масло

                  Atanas71 написа:
                  tedo0o0 написа:
                  2.Другия метод е по лесен, но не е за много замърсена и съмнителна течност-изсмуква се с шприц съдържанието на резервоарчето,налива се чиста течност,запалва се двигателя да се размеси течноста,след което операцията се повтаря дотогава,докато цвета на течноста в резервоарчето стане като на новата течност-рубинено червенКолеги намерих този метод за смяна на хидравлично масло тук но не знам дали моя случай това е подходящия метод.Маслото ми е черно и волана започна да вие... предполагам си е изпяло песента това масло.. дали ще има ефект ако използвам този метод или да се насоча към другия с развиване на съединенията на рейката?
                  Ако искаш да смениш маслото само от рейката , забрави подобни глупости със спринцовки , доливаници и прочие глупости. Повдигни предницата на колата така че предните гуми да са във въздуха. Сложи отдолу широк съд и развий двете тръби които се намират отстрани на рейката по посока на движението. Започваш да въртиш волана ляво-дясно докато всичко изтече. Стягяш и наливаш новото масло.По този начин ще източиш всичката отаячна влага в рейката която е основен фактор за повреда на рейката. Нали се сещаш че с описаните от колегите начини няма как да изкараш нечистотите от рейката. Ако е само да кажем че сме сменили маслото може и по техния начин
                  Моята хидравлика също почна да шуми повечко преди 1-2 седмици - сигурен знак,че течността е за смяна( на около 2-3 години е,ама...качество...).Преди няколко дни вдигнах предницата на трупчета,хванах съседа да върти вътре и аз отдолу отвих наи-достъпното ми съединение и му давам команда лекично и бавничко да върти десен докраи,ляв докраи.... НА ЗАГАСЕН ДВИГАТЕЛ!Гняста,която излизаше беше,като кал и доста гъста,не само на цвят.Като поизточихме около 300-400мл(на око),завих съединението,качих се горя и напълних казанчето малко над максимума и пак : ляяяв,десен.Казанчето бълбука,защото се обездъздушава системата,а аз си доливам.Така докато спря да пада нивото и да бълбука.Тогава запалихме колата,още на трупчетата и пак въртене на волана и гасене.Свалихме я от трупчетата и след няколко завъртания под товар,на място,почти изчезнаха звуците.Лошото е,че така остава малко мръсотия в системата.Вариант е да се направи същата процедура,след като се покара извество време,но този път да се притака и едно 500-600мл. ново масло през системата или повече,за да е сигурно,че е максимално обновена.Така правя,като прочиствам спирачки например.Наливам и пускам,докато потече бистра течност.Успех
                  Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                  Коментар


                    #10
                    Atanas71 написа:
                    Slavi_Lancia написа:
                    Да, и там са едни дифтунги дет тряя се смянт, ял съм го тоя, повече реика не пипам ако ще турско да стане!!! направо ми настръхва косата като чуя за реика, пък и кви отлагания Насе, там няма картер, резервоар за масло и тем подобни, че да се задържи отлагане в нея, маслото през нея се върти постоянно вътрешността и постоянно се "почиства" от оплътнителите на цилиндрите при всяко завиване и цялата гняс постоянно е омешена с маслото, ся ако поседи колата бая време може да се оталожи нещо долу в реиката ама..... аз лично не бих и слугувал толкова да и откачам маркучите и да и сменям дефтунги, верно може и с старите ама моята с старите не щя
                    Отмива се но не всичко именно заради тези нечистотии и отлагания в най-долната част на системата си отива рейката. А това с дифтунгите че било страшно.... не ме разсмивай че от твоята уста , точно ти да го кажеш това звучи несериозно
                    Бе мен тогава един "мастор" ме вкара малко в филм, отидох аз кат бял човек в сервиз дет се занимават само с смяна на масла да ми сменят маслото, (става дума за Дедрата едно време) и оня развива завива даи ляв даи десен , готов си вика. Паля аз сичко точно уж, няма и 1-2 дни и взе да вии кат правя маневри , отварям казанчето течноста на минимум, викам сигур се е обезвъздушила, ще долея. След 2-3 дни пак така, баси кво става викам, де отиде тая течност, поглеждам под колата всичко леш в масло, лошо ми стана ( щото преди тва с едно рено 21 голям го ядох пак от едни маистори дет ми поправяха реиката и накрая казаха "нищо не става даи 100 лева" ) Та гледам аз всичко в масло викам си тоя серсем не смени тея дифтунги макар че когато и да съм пипал по хидравлики ( мотокари) никога не сме сменяли дифтунги до де не станат на гъз и не е имало проблеми. Отидох купих аз ама намерих само алуминиеви, качвам се на канала фащам с ключа и оплааааа оня серсем не стегнал холендрите викам си така и така съм ги купил ще ги сменя да знам че всичко е ок, аи течноста долу, дифтунги, пак наливаи. Хубааа ма тея алуминиеви явно са по твърди от медните и все си прокапваше от тях, или са били некви супер твърди ментаци, та след няколко месеца пак ги смених с медни и заспа, ама за нищо и никва смяна скии колко разправии. И за тва ти казвам, кат видя червено масло и косата ми настръхва, на реното пиниона на реиката така се бях специализирал че можех на червен сфетофар да го сваля да му сменя О-пръстените и пак да го кача преди да е светнало зелено На ипсилона също мислех да развивам от реиката ама бързо ми мина мерака, пък и маслото и беше чистичко, смених го само щото си мислех че едно виене в обратен завои е от нея, ама се оказа че е от скоростите.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Re: Смяна хидравлично масло

                      Na4ko_0 написа:
                      Atanas71 написа:
                      tedo0o0 написа:
                      2.Другия метод е по лесен, но не е за много замърсена и съмнителна течност-изсмуква се с шприц съдържанието на резервоарчето,налива се чиста течност,запалва се двигателя да се размеси течноста,след което операцията се повтаря дотогава,докато цвета на течноста в резервоарчето стане като на новата течност-рубинено червенКолеги намерих този метод за смяна на хидравлично масло тук но не знам дали моя случай това е подходящия метод.Маслото ми е черно и волана започна да вие... предполагам си е изпяло песента това масло.. дали ще има ефект ако използвам този метод или да се насоча към другия с развиване на съединенията на рейката?
                      Ако искаш да смениш маслото само от рейката , забрави подобни глупости със спринцовки , доливаници и прочие глупости. Повдигни предницата на колата така че предните гуми да са във въздуха. Сложи отдолу широк съд и развий двете тръби които се намират отстрани на рейката по посока на движението. Започваш да въртиш волана ляво-дясно докато всичко изтече. Стягяш и наливаш новото масло.По този начин ще източиш всичката отаячна влага в рейката която е основен фактор за повреда на рейката. Нали се сещаш че с описаните от колегите начини няма как да изкараш нечистотите от рейката. Ако е само да кажем че сме сменили маслото може и по техния начин
                      Моята хидравлика също почна да шуми повечко преди 1-2 седмици - сигурен знак,че течността е за смяна( на около 2-3 години е,ама...качество...).Преди няколко дни вдигнах предницата на трупчета,хванах съседа да върти вътре и аз отдолу отвих наи-достъпното ми съединение и му давам команда лекично и бавничко да върти десен докраи,ляв докраи.... НА ЗАГАСЕН ДВИГАТЕЛ!Гняста,която излизаше беше,като кал и доста гъста,не само на цвят.Като поизточихме около 300-400мл(на око),завих съединението,качих се горя и напълних казанчето малко над максимума и пак : ляяяв,десен.Казанчето бълбука,защото се обездъздушава системата,а аз си доливам.Така докато спря да пада нивото и да бълбука.Тогава запалихме колата,още на трупчетата и пак въртене на волана и гасене.Свалихме я от трупчетата и след няколко завъртания под товар,на място,почти изчезнаха звуците.Лошото е,че така остава малко мръсотия в системата.Вариант е да се направи същата процедура,след като се покара извество време,но този път да се притака и едно 500-600мл. ново масло през системата или повече,за да е сигурно,че е максимално обновена.Така правя,като прочиствам спирачки например.Наливам и пускам,докато потече бистра течност.Успех
                      Е поне ти си видял за какво става въпрос и какво излиза от рейката когато се сменя маслото по описания от мен начин. Само така има ефект от смяната на маслото , всичките тези гимнастики с изтегляне на течност и допълване водят до нищо Само да се залъжеш че си направил нещо. Евала ти че си стигнал сам до това заключение и начин за смяна на маслото, защото тази процедура не е никак сложна но ефекта е голям.
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #12
                        Методът ми бе препоръчан преди години,при първата смяна,от колега от италауто форума,аз само си го нагодих към моите условия и си извадих извода,че докато не се промие качествено системата все едно работата се извършва наполовина само.Дори съм планувал,като имам малко повече парички да взема още 1-2 туби ATF и да се разиграя пак,тъкмо догогава новата течност добре ще се е поомесила с боклуците
                        Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                        Коментар


                          #13
                          Na4ko надявам се нямате брачен договор с тая кола много им робувате на тея коли еии, поне дано са ви благодарни макар че кво ли приказвам аз съм същия нещо не го ли напрааа как тряяяяя мани бегаи. Сички ако бяха кат нас тея коли щяха да живеят по 100 години и бая автопроизводители биха фалирали вече
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #14
                            Аз го претаквах със спринцовка в продължение на една седмица.Например изтегля това в казанчетои налея ново догоре,покарам един ден и на другия ден пак изтегля и налея ново.И така докато не свърши единия литър масло дето бях купил.Не съм на мнение,че работата е половинчата.Много по-добре е отколкото беше със старото.А и тези 4-5 претаквания го избистриха достатъчно задоволително за мен.Не съм женен за тая кола та да промивам рейки и да се занимавам с часове за една такава процедура.Сега си е рубинено червено,а старото беше като тъмно кафява боза.Предпочитам така дори да купя още един литър и да го избистрям още,отколкото да отвивам рейка.
                            Fiat 1.4 12V
                            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                            Коментар


                              #15
                              valentino321 написа:
                              Аз го претаквах със спринцовка в продължение на една седмица.Например изтегля това в казанчетои налея ново догоре,покарам един ден и на другия ден пак изтегля и налея ново.И така докато не свърши единия литър масло дето бях купил.Не съм на мнение,че работата е половинчата.Много по-добре е отколкото беше със старото.А и тези 4-5 претаквания го избистриха достатъчно задоволително за мен.Не съм женен за тая кола та да промивам рейки и да се занимавам с часове за една такава процедура.Сега си е рубинено червено,а старото беше като тъмно кафява боза.Предпочитам така дори да купя още един литър и да го избистрям още,отколкото да отвивам рейка.
                              Какви часове бе колега явно нищо не сте разбрали. Това масло което си "претакал" е оборотното масло-помпа-резервоарче а това което наистина трябва да се смени е точно това което е в рейката и има подстапателно-възвратно движение а не оборотно. Там е истината и цялата гняс заради която се налага смяна на маслото . А цялата операция е 30 минути от двама човека не часове. Незаблуждавайте колегите с приказки от рода часове , много сложно и така на татък. А пък за женитбата за колата това е несериозно , все пак това е техническа тема и всичко трябва да бъде описано по най-точния начин за изпълнение . От там на татък човека си решава как да процедира , дали да прави гимнастика с претакане или да извърши точната процедура.
                              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                              Коментар

                              Working...
                              X