Здравейте. Имам проблем с ел усилвателя на волана на ПУНТО 2002 год JTD. Ходих на доста консултации и получавам все различни мнения от ел.майстори, немайстори (разбиращи-неразбиращи). "Моторчето ти изгоряло... цялата СИТИ система трябва да сменяш, софтуера се е скапал и т.н." Проблема е такъв, че Хидравликата ми напълно отказва и волана стяга все едно карам ЗИЛ и светва лампичка " волан" на таблото , но не ВИНАГИ. Когато изгася колата и след известо време я запаля всичко е ОК! Даже и Сити опцията върви. В общи линиии работи когато си иска след като я загася и престои известо време. По време на каране не прави проблеми. всмисъл или ми е стегнат волана или е ОК. докато не я изгася. Малко като сега ще си карам ли нормално или ще се потя Моля за ваше мнение и дали някой се е сблъсквал с този проблем . И дали трябва да се СМЕНЯТ ВЪПРОСНИТЕ РЕЛЕТА, които най вероятно са слепнали и при мен. И от всичките тези лутаници ако отида на диагностика в сервиз на ФИАТ дали ще ми помогнат или ще ме одрусат за парички и въртят в кръг.ПОЗДРАВИ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фиат Пунто ЕЛ. усилвател (хидравлика)
Collapse
X
-
Случи ми се подобно нещо на Стилото преди 2 години - проблема се реши с кола в сервиза за 3 седмици, цял серво мотор на старо от Ebay за около 270 лв с доставката и един куп пари, които дадох за уж работещо и уж ставащо серво от тук (парт номера беше отново за Стило, същото като моето, но модел след 2003-та), което сега седи и събира прах вкъщи и се чудя коя врата да подпра с него.
Коментар
-
Или пиши на мене. Взимам по евтино.И според мен е Торк сензора- излиза при диагностика с ФЕС- грешка C1006 или C1005.Внивай по малките сервизчета да не те метнат с цената и да ти пробутат дефектен датчик пак.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
кола
Който иска гаранция и да не мисли че ще го излъжат в сервиз на АИ дава едни 12000 лв и готово до другия път като се скапе.на който не му се дават пари има квартални майстори излиза много по евтино и също така толкова сигурно . Не знам като и на по новите коли вече се развалят има дори където не са с и доплатили колата и имат проблема не са минали и 60000км или 3години . И трите модула на Пунто се развалят при някои мотор при други сензор може и от буксите - захранване .
Коментар
-
ЗДР,моят проблем е мн странен
дадох това моторче да му сменят тия релета,пратих го чак в Враца та като ми го върнаха като го поставих като се пробвам да завъртя волана на ляво тои бута на дясно а като дам на дясно бута на ляво какво може да е моля помогни че се побърках вече с тая хидравлика а на ден минавам по 150км.
Коментар
-
Провери си буксите на мотора дали си ги включил правилно особено тази на силовите 3 кабела(дебелите червен жълт и черен).Те си имаш щифт и няма как да ги объркаш,но какво ли не съм виждал и няма да се изненадам ако си ги обърнал.Ако са включени правилно ми пиши на лични да ти дам телефон и да ти кажа какво да правиш.Може да се наложи да го свалиш и пратиш пак за ремонт там,където са го правили.Ако пуснеш и снимки на мотора(платката с релетата) и буксите където са включени ще е добре.FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
Здравейте,реших да не отварям нова тема. Доста е изписано по въпроса.И на мен ми свети червеното воланче на таблото. Като угася и запаля, се оправя, но само за около 50-60км.Къде мога да отида да се направи диагностика и евентуално да се ремонтира, каквото трябва. Колата е Фиат Пунто 2000г.За района на София.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар