Колеги дойде време и за това ... като сменяте маслото ползвате ли някаква течност за почистване - чувал съм че има такива ... а как се ползват ако има смисъл ...?? А чувал съм и още че трябвало да се завърти двигателя 3-4 оборота след като е източено маслото преди да се налее новото??? Вярно ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Начин за смяна на масло
Collapse
X
-
Аз съм правил следното: Купувам добавка за изчистване на нагари/ръжди/каквото и да е, слагам я преди да източа старото масло, колата работи 10-20 мин. и след това маслото се източва - след тази манипулация винтът за източване на маслото отдолу беше така лъснат, че можех да се избръсна на него - надявам се и другото да е било така УспехAlles in Ordnung
-
Zaphod написа:Аз съм правил следното: Купувам добавка за изчистване на нагари/ръжди/каквото и да е, слагам я преди да източа старото масло, колата работи 10-20 мин. и след това маслото се източва - след тази манипулация винтът за източване на маслото отдолу беше така лъснат, че можех да се избръсна на него - надявам се и другото да е било така УспехTipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Кейн написа:Zaphod написа:Аз съм правил следното: Купувам добавка за изчистване на нагари/ръжди/каквото и да е, слагам я преди да източа старото масло, колата работи 10-20 мин. и след това маслото се източва - след тази манипулация винтът за източване на маслото отдолу беше така лъснат, че можех да се избръсна на него - надявам се и другото да е било така УспехYellow_Flash_Colorz_PDT_45 Fiat Тempra 09.1990г. 159А2.000 Yellow_Flash_Colorz_PDT_45
КУПУВАМ: Теглич за Темпра
КУПУВАМ: Халогени за Фиат Темпра...
КУПУВАМ: Спортен волан
http://www.tempra-clube.hit.bg
http://www.tempras.myfreebb.com
Коментар
-
Да, можеш и сам, но за 5 лв. не си струва - при мен винтът е един голям шестограм - не успях да намеря такъв ключ, за да го отвия. Двигателят е топъл, слагаш добавката /чието име вече не си спомням, но беше в бронз и червено опаковката - струваше 11 лв. на Радиал/, колата работи 10-15 мин. и после отвиваш винта. Изчакваш да изтече всичко, сменяш филтрите, завиваш винта обратно и сипваш новото масло - включваш да работи, като ти изгасне лампата за маслото си готов - никаква сложнотия няма Между другото, на самата опаковка процедурата е подробно описана.Alles in Ordnung
Коментар
-
Мда... както се каза по-горе освен маслото силно пожелателно е да се сменя и масления филтър... и те тука иде оназ малка подробност която ме кара да дам 5лв и да ида при майстора за тази процедура - ключ за отвиване на масления филтър. Е, верно, че по бензиностанциите съм виждал такива ключове... ама за 5лв труд при положение, че си отделил 60-ина лева за масло+филтър май не си заслужва.Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Sandeto написа:Мда... както се каза по-горе освен маслото силно пожелателно е да се сменя и масления филтър... и те тука иде оназ малка подробност която ме кара да дам 5лв и да ида при майстора за тази процедура - ключ за отвиване на масления филтър. Е, верно, че по бензиностанциите съм виждал такива ключове... ама за 5лв труд при положение, че си отделил 60-ина лева за масло+филтър май не си заслужва.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Сменяйте задължително филтрите когато сменяте масло - иначе все едно нищо не правите.Източването на масло задължително на ТОПЪЛ двигател - чака се около 5-6 минути докато изтече и съвсем спре да капе.Масления филтър се развива (може и насилствено ако е презатегнат - но не би трябвало), на новия семеринга се намазва с масло, почиства се контактната повърхност на двигателя и се завърта на РЪКА кокото може - то като се загрее филтъра и семеринга си уплътнява.Шестограма е 13мм - аз съм си намерил - всички ФИАТИ са с такъв.Добвките са хубаво нещо и могат да се ползват - както по горе е казано - слагат се , колата работи на място 15-20мин или се кара 10 мин и веднага след това се източва маслото.Чесно казано не съм ходил на сервиз за смяна на масло поне 5г. - откакто си вземам масло за газ от Шел с точки (знам че ще кажете че не е хубаво ама е безплатно и го сменям често - на 7-8хил -пък не е чак толкова зле де) и сервизите тука не искат да сменят с твое масло.Като се налее маслото колата се пали БЕЗ ДА СЕ ФОРСИРА и се чака да изгасне лампата за налягането на маслото. и .... това е!Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Re: Начин за смяна на масло
ivo написа:Колеги дойде време и за това ... като сменяте маслото ползвате ли някаква течност за почистване - чувал съм че има такива ... а как се ползват ако има смисъл ...?? А чувал съм и още че трябвало да се завърти двигателя 3-4 оборота след като е източено маслото преди да се налее новото??? Вярно ли е?Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Абсолютно задължително никакво превъртане след смяна на маслото, както vesko.t писа! Значи за да развиеш филтъра, който се сменя задължително с маслото ти трябва нещо таковаима и друг вид скоби. Пробката е в долната част на картераСамото масло е с определени качества, като съдържа количества диспергиращи, миещи и още един чувал присадки. Аз лично не съм привърженик на споменатите по-горе присадки за добавяне преди смяна, но това е лично мнение.
Коментар
-
смяна масло...
Zaphod написа:Аз съм правил следното: Купувам добавка за изчистване на нагари/ръжди/каквото и да е, слагам я преди да източа старото масло, колата работи 10-20 мин. и след това маслото се източва - след тази манипулация винтът за източване на маслото отдолу беше така лъснат, че можех да се избръсна на него - надявам се и другото да е било така УспехEx. Grande Punto Driver
Коментар
-
Здравейте! Искам и аз да напиша нещо по темата. Това за прочистването на двигателя и мен много ме итересуваше и питах тук таме кави са отзивите на хората за това. Наскоро ходих при един приател майсторче е и го питах и него. Той каза че самата добавка наистина изчиства нагара, но се получва и нещо друго. Целия този нагар става на малки песъчинки и като работи двигателя повече от 2-3 мин те се набиват във всички възможни пролуки които намерят което някак си е "неприятно". Той ме посъветва по добре да си сменям малслото по често.Fiat Punto 1,1 '96 Италианската сила
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар