Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1.4 поддържа по-висока температура от обичайната

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава 1.4 поддържа по-висока температура от обичайната

    здравеите приатели имам малко нужда от савет.имам фиат брава 1.4 и от няколко дена колата подържа по висока температура от обикновено.на какво мойе да се далжи това преди не го е правила винаги дори и да загрее кам 90 градуса се вклучва перката и температурата пада ,но сега нещо не е наред.температурата минава към 110 нйакаде.благодаря ви предварителноРедактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    А сега перката включва ли се?Вообще радиатора горещ ли е когато е на 90гр? Може термостата ти да е блогирал.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Предполагам или неработещ термостат,или прецакана 1-ва степен на перката.Наистина провери си радиатора,ако не е топъл,значи термостата не бачка,ако е топъл,значи търси проблема в перката.

      Коментар


        #4
        replayko написа:
        Предполагам или неработещ термостат,или прецакана 1-ва степен на перката.Наистина провери си радиатора,ако не е топъл,значи термостата не бачка,ако е топъл,значи търси проблема в перката.
        +1 Провери,като загрее дали включва перка.Ако не включва вариантите са два,или блокирал термостат в затворено положение или проблем с перката.Като загрее над 90 градуса ако радиатора е студен значи термостата е блокирал,ако ли пък е топъл и вече клони към 100 градуса,а перката не се включва значи проблема е около нея.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          колеги всичко си работи и перката и 2 степени но колати си подаржа градуси.забелязах че перката се вклучва за по 9-10 сек и толкоз и градусите падат с по 1-2 не повече.даже ми се струва като поработи повече има едно минимално натрупжане на температура и ме самнява да не би заради барзото изклучване на перката да се получава това,а тожа изклучване не знам от каде идва преди не е било така перката винаги е работила достатачно време.преди се вклучваше на 90 и спираше като падне на 85 градуса,а сега се вклучва на 93-94 работи както казах 10 секунди и спира и температурата пада с 2 градуса най-много.самнява ме да не е датчика за перката да и дава гре6ни команди и затожа да работи толкожа кратко време

          Коментар


            #6
            Като за начало вземи и измии радиатора външно с Меглио ако не си го правил.Ефекта е поразителен,ако не е мит 2-3 год ще видиш каква тиня ще изпадне.Това е наи-евтиния вариянт като за начало
            Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
            EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
            EX.Fiar Ritmo 105TC

            Коментар


              #7
              Перката не ли е с една степен аз съм със същия двигател и на мен така ми работи перката
              "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

              Коментар


                #8
                ilian4o88 написа:
                Перката не ли е с една степен аз съм със същия двигател и на мен така ми работи перката
                С две степени е, оправи си инсталацията. КОлегата с проблема да се закачи с ФЕС и да си тества перката и да си направи тест на термостата с маркучите. пп С каква концентрация на антифриза караш?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  ilian4o88 написа:
                  Перката не ли е с една степен аз съм със същия двигател и на мен така ми работи перката
                  С две степени е, оправи си инсталацията. КОлегата с проблема да се закачи с ФЕС и да си тества перката и да си направи тест на термостата с маркучите. пп С каква концентрация на антифриза караш?
                  по какво се познава че е с две степени щото я карах на едни маистори погледнаха перката и казаха че е с една степен
                  "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                  Коментар


                    #10
                    Примерно по двете букси на реостата на перката
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар

                    Working...
                    X