Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв Фиат да си взема ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Ок, нямаш проблеми пич, живот и здраве Септември ще постна снимки
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    Коментар


      #47
      ivel написа:
      ха-ха и кое им е високото на ваговете-боклуци.между другото мечтата на средностатистическия български глупак е да кара голф.онзи ден покарах vw шаран тди,ами дрънчат му пласпласмасите на всяка дупка,а е на 5год и 160 000км.иначе фиат само дизел.имах 1,6 16 в-ужас 11л разход смесено ,никакви неизправности нямаше.иначе здрав мотор.препоръчвам брава 1,9 jtd и помни че ще се родиш . среден разход-6л
      колега тука си в голяма грешка имам кола ваг имам и 2 фиата бравота 1.8 16 са и двата няма база за сравнение дрънкат му пластмасите защото не е потдържан моето ауди а4 1.9 тди е на 300 000 км и не харчи грам масло за 10 000 км 90 коня е а варви с много по малко от бравото ми което е 1.8 двете коли като возия и здравина немогат да се мерят изобщо а разхода ти от 11 смесен е от прекалено натискане

      Коментар


        #48
        Качествата на автомобилите са много точно отразени от цената им на старо. Пазарът определя стойността според търсенето и предлагането и всеки опит да се отрича това прави смешен този, който го прави. Всеки си купува кола според мерака и финансовите възможности.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #49
          mehanoveca написа:
          ivel написа:
          ха-ха и кое им е високото на ваговете-боклуци.между другото мечтата на средностатистическия български глупак е да кара голф.онзи ден покарах vw шаран тди,ами дрънчат му пласпласмасите на всяка дупка,а е на 5год и 160 000км.иначе фиат само дизел.имах 1,6 16 в-ужас 11л разход смесено ,никакви неизправности нямаше.иначе здрав мотор.препоръчвам брава 1,9 jtd и помни че ще се родиш . среден разход-6л
          колега тука си в голяма грешка имам кола ваг имам и 2 фиата бравота 1.8 16 са и двата няма база за сравнение дрънкат му пластмасите защото не е потдържан моето ауди а4 1.9 тди е на 300 000 км и не харчи грам масло за 10 000 км 90 коня е а варви с много по малко от бравото ми което е 1.8 двете коли като возия и здравина немогат да се мерят изобщо а разхода ти от 11 смесен е от прекалено натискане
          Колега, не е нормално да сравняваш Ауди А4 с ФИАТ Браво. Нещо не попадат в един клас автомобили двата модела. ФИАТ е в един клас със Фоксваген, а те нещо никак не ме кефят, и не само мен. Голф 3 -ка е от класа на Браво, но по никакъв начин Голф 3 не може да се мери с Браво.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #50
            Dido_Lyubenov написа:
            mehanoveca написа:
            ivel написа:
            ха-ха и кое им е високото на ваговете-боклуци.между другото мечтата на средностатистическия български глупак е да кара голф.онзи ден покарах vw шаран тди,ами дрънчат му пласпласмасите на всяка дупка,а е на 5год и 160 000км.иначе фиат само дизел.имах 1,6 16 в-ужас 11л разход смесено ,никакви неизправности нямаше.иначе здрав мотор.препоръчвам брава 1,9 jtd и помни че ще се родиш . среден разход-6л
            колега тука си в голяма грешка имам кола ваг имам и 2 фиата бравота 1.8 16 са и двата няма база за сравнение дрънкат му пластмасите защото не е потдържан моето ауди а4 1.9 тди е на 300 000 км и не харчи грам масло за 10 000 км 90 коня е а варви с много по малко от бравото ми което е 1.8 двете коли като возия и здравина немогат да се мерят изобщо а разхода ти от 11 смесен е от прекалено натискане
            Колега, не е нормално да сравняваш Ауди А4 с ФИАТ Браво. Нещо не попадат в един клас автомобили двата модела. ФИАТ е в един клас със Фоксваген, а те нещо никак не ме кефят, и не само мен. Голф 3 -ка е от класа на Браво, но по никакъв начин Голф 3 не може да се мери с Браво.
            съгласен съм не само голф 3 дори гооолф 4 и пасат и каквото и да е не харесвам фолксваген а не ги сравнявам аудито и бравото просто колегата казва че ваг групата е боклук което не е вярно само това исках да кажа :P

            Коментар


              #51
              muns61 написа:
              Добрите автомобили са немски и японски. Или японски и немски...
              Бяха до 1995-98год, след това не е така,след тази година колите са по усложнени,претъпкани и повече пластмаса по тях.Само над средния клас що годе ползват качествени и здрави материяли, но и там има проблеми с електроника и двигатели.За мен най-добрата кола е служебната ,след това новата, и чак най накрая колата с цена която е по висока спрямо другите предлагани като втора ръка.Защото аз специално съм взимал кола както от Германия, така и оттука от автокъща.Разликата бе , че германеца не лъже, а тука нашти така красят че от вола мляко ще изкарат. :D Втората кола си я взех оттук от софийска автокъща, и броих с кажи речи 1000лв отгоре спрямо събратята по марката, но имаше защо, след като закарах при мой братовчед да смени ремъци и ролки, се оказа че колата е била подържана до последно,дори всички части по нея си бяха оргиналните заводски части.Така че мисълта ми е че запазената и добре подържана кола, си държи цената. :D :Много е важно как е подържана, и къде е карана,ако е карана в голям град, то със сигурност е амортизирана повече отколкото кола която е карана в някой малко селище.
              Fiat palio 1.7td

              Коментар


                #52
                Гледам в мобиле-то има GTD i JTD има ли някаква разлика ? GTD - да не би да е спортна на дизел ? Моля просветлете ме
                Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                Коментар


                  #53
                  фиатите са тд и jtd. GTD няма, но така написано обикновено имат предвид JTD. избщо всичко що е 105 коня е JTD. виж ако пише 100 к.с. може да е и тд и jtd. отстрани на калника на колата е написано правилно, така че гледай снимките - JTD105 или JTD100 е твоят двигател. от данъчна гледна точка - по-добре втория. от гледна точка на големина на избора, съответно по-малък шанс да се надъниш на някой издухан екземпляр - по-добре първия. пак да кажа - вземи си човек който разбира от комън рейл ДВГ с теб като купуваш, за да си подобриш шансовете.
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #54
                    betuk написа:
                    къде е карана,ако е карана в голям град, то със сигурност е амортизирана повече отколкото кола която е карана в някой малко селище.
                    Доста субективно казано,колега.Една кола поддържана ли е добре няма значение къде е карана.На запад (визирам Италия,защото в Германия не съм бил) няма голяма разлика между пътищата в градовете и селата.Там е едно нескончаемо населено място и излизаш и влизаш от село в село без да си разбрал.По пътищата няма една дупка никъде.А дали е карана междуградско или градско е все тая,щото там междуградско колите се карат всеки ден,за да се отиде на пазар или до работата...до където и да е.
                    Fiat 1.4 12V
                    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                    Коментар


                      #55
                      Колега ако случаино се откажиш от дизел и си заинтересован от пунто но 97г 1,2 спортинг с ГИ пиши

                      Коментар


                        #56
                        valentino321 написа:
                        betuk написа:
                        къде е карана,ако е карана в голям град, то със сигурност е амортизирана повече отколкото кола която е карана в някой малко селище.
                        Доста субективно казано,колега.Една кола поддържана ли е добре няма значение къде е карана.На запад (визирам Италия,защото в Германия не съм бил) няма голяма разлика между пътищата в градовете и селата.Там е едно нескончаемо населено място и излизаш и влизаш от село в село без да си разбрал.По пътищата няма една дупка никъде.А дали е карана междуградско или градско е все тая,щото там междуградско колите се карат всеки ден,за да се отиде на пазар или до работата...до където и да е.
                        Колега, незнам в коя част на италия си бил, но мойта колца по талон като като чукнах адреса (говоря за оргиналния талон),излезе едно красиво и бих казал приятно селище, и гугъл maps ми даде възможност да го разгледам.И като гледам , на какво разстояние е на близкия голям индустриален град,не ми се вярва да пътува всеки ден.Второто нещо, което пак ще кажа , е че друго е градско каране примерно 25-30 в централна част на голям град,друго е от някоя индустриална зона на даден град да се прибереш в някоя къща на 25-30км извън града.Натоварването на колата е коренно различно,като започнеш от двигател ,и се стигне до последният движещ компонент на колата.За за информация, мойта колца е домувала,и освен домувала и заложена,смисъл изкарана за продан в едно и също населено място(незнам как се води ,град или село :D ),е от токсана,точния адрес по талон би трябвало добре да ти говори:-77.VIA ROMA GALLICANO (LU) -това е адресчето вписано на оргиналния талон.Що се отнася до германия и австрия, там кола която е още с TUF,значи е подържана,ако няма, то със сигурност колата е бръкма.
                        Fiat palio 1.7td

                        Коментар


                          #57
                          Да разлика между градско и междуградско каране определено има,но повярвай ми в Италия разликата е минимална.Няма нищо общо с родните пътища и след 20 години пак няма да ги стигнем и след 50 е съмнително.Зет ми когато кара там колата си,мине 10000 км и нищо няма по окачването,дойде си тук и след няма и 1000 км прави ходова част.Отива там пак кара 10000 км-нищо.И така...Разликата е огромна не,ами главозамайваща.Още повече,че хората имат така устроено пътно движение и са толерантни шофьори,че като тръгнеш от точка А до точка Б много рядко ще ти се наложи да спреш.И италианците не си тормозят колите да въртят гуми под път и над път,а просто немарливо ги подържат.Оттам идват дараците основно не от това,че са цедени до полуда.Това го има само на изток
                          Fiat 1.4 12V
                          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                          Коментар


                            #58
                            valentino321 написа:
                            Да разлика между градско и междуградско каране определено има,но повярвай ми в Италия разликата е минимална.Няма нищо общо с родните пътища и след 20 години пак няма да ги стигнем и след 50 е съмнително.Зет ми когато кара там колата си,мине 10000 км и нищо няма по окачването,дойде си тук и след няма и 1000 км прави ходова част.Отива там пак кара 10000 км-нищо.И така...Разликата е огромна не,ами главозамайваща.Още повече,че хората имат така устроено пътно движение и са толерантни шофьори,че като тръгнеш от точка А до точка Б много рядко ще ти се наложи да спреш.И италианците не си тормозят колите да въртят гуми под път и над път,а просто немарливо ги подържат.Оттам идват дараците основно не от това,че са цедени до полуда.Това го има само на изток
                            За пътищата и култура на движението е вярно :D .Като ходих преди 7 години до Германия, видях това , даже като обикаляхме по автокъщите, попитах на майтап човека дето ме водеше, "тука хората гледат ли домашни животни", щото не видях никъде изпражнения от крави ,кози и пр. по пътя ,и тогава разбрах че хората които гледат и се занимават с животновъдство, трябва да има отстояние минимум 200м от път.И също там е забранено домашно животно да се води на пътя,освен с специализиран транспорт за превоз на животни. А тука си еба...о майката,незнаеш какво може да ти изкочи на пътя като минаваш пре малки населени места,пък за пътищата да не коментирам.
                            Fiat palio 1.7td

                            Коментар


                              #59
                              valentino321 написа:
                              Да разлика между градско и междуградско каране определено има,но повярвай ми в Италия разликата е минимална.Няма нищо общо с родните пътища и след 20 години пак няма да ги стигнем и след 50 е съмнително.Зет ми когато кара там колата си,мине 10000 км и нищо няма по окачването,дойде си тук и след няма и 1000 км прави ходова част.Отива там пак кара 10000 км-нищо.И така...Разликата е огромна не,ами главозамайваща.Още повече,че хората имат така устроено пътно движение и са толерантни шофьори,че като тръгнеш от точка А до точка Б много рядко ще ти се наложи да спреш.И италианците не си тормозят колите да въртят гуми под път и над път,а просто немарливо ги подържат.Оттам идват дараците основно не от това,че са цедени до полуда.Това го има само на изток
                              така приказваш, щото не те е возил 25 годишен италианец. всеки светофар е старт на монца, и това в Торино. не ща да си мисля надолу из южните щати кво е!
                              браво 1,6/90 - 09 г.

                              Коментар


                                #60
                                Така е,не ме е возил.Но съм ги гледал как карат.Това са единични случаи,тук ако става за въпрос такива изцепки са 100 пъти по-често срещани.Хората имат ясно изградени правила за движение и даже си позволяват да ги спазват :D При всяко излизане на главен път ти се освобождава място да се включиш така,че взаимно да се улесни движението.Създали са си го с времето.И това дори не е правило посочено в книгите,а изграден стереотип на движение.На мен ми трябваха 3-4 часа шофиране за да свикна с този стил.
                                Fiat 1.4 12V
                                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                                Коментар

                                Working...
                                X