Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

кога двигателя ще заработи както си трябва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    кога двигателя ще заработи както си трябва

    Здравейте колеги, имам едно малко питане - един приятел си смени на бравата доста работи по двигателя - 2-та разпределителни вала, биели, сегменти, клапани, маслени повдигачи и още нещо мисля, че имаше, но майсторите му казали, че трябва да я кара с около 100км/ч до дето се намести всичко вътре около 8-10 хил. км.. Та въпроса му е - това така ли е или може да започне да се стрелка още на 2500-3000 км. И другото - след ремонта започнала на ниските обороти (между 1500 и 2500) нещо се замисля и после се изстрелва. Катализатор няма, ламбдата е мн добре, бензина току що зареден и пак нещо не искала да захапе както си трябва, а на газ няма никакви проблеми - има и нов спортен филтър К и Н.
    vasilaki87
    FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

    #2
    Re: кога двигателя ще заработи както си трябва

    vasilaki87 написа:
    Здравейте колеги, имам едно малко питане - един приятел си смени на бравата доста работи по двигателя - 2-та разпределителни вала, биели, сегменти, клапани, маслени повдигачи и още нещо мисля, че имаше, но [color=red]майсторите му казали, че трябва да я кара с около 100км/ч до дето се намести всичко вътре около 8-10 хил. км.. [/color]Та въпроса му е - това така ли е или може да започне да се стрелка още на 2500-3000 км. И другото - след ремонта започнала на ниските обороти (между 1500 и 2500) нещо се замисля и после се изстрелва. Катализатор няма, ламбдата е мн добре, бензина току що зареден и пак нещо не искала да захапе както си трябва, а на газ няма никакви проблеми - има и нов спортен филтър К и Н.
    Това е най голямата глупост която съм чувал, да казва майстор.Двигателя се разработва за около 1000-1500 км и то при ниски скорости, и ниски обороти, и след тия километри маслото се сменя и се кара, това че има проблем на бензин говори че май са му зацепили ремъка без пети.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      +1 и никакво натоварване и прегряване а той като гледам се готви за Монца.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        за зацепване съм сигурен, че е зацепена както си трябва, щото бях с него - ходихме в едно село до варна, човека имаше за всеки двигател на фиат и на алфа тея машинариики за зацепване, плати 95 лв, а за загряването - нормано си е - след 2-3 км си вдига температурата както си е била и преди
        vasilaki87
        FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

        Коментар


          #5
          а за замотаването в ниските обороти, можете ли да предположите от какво е ?
          vasilaki87
          FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

          Коментар


            #6
            Ами другия вариант е да са дюзи, или горивна помпа, ама все си мисля че я е зацепил на полувин градус предверение.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Що говорите глупости никога няма да ти улегнат сигментите ако не ги натоваришима си цяла процедура по разработка на мотора аре образовайте се първо http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Ами другия вариант е да са дюзи, или горивна помпа, ама все си мисля че я е зацепил на полувин градус предверение.
                Тука изобщо не си прав има си процедура за разработване Банков образовай се малко пич :D
                Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !

                Коментар


                  #9
                  ОК вие сте по ги знаете нещата. И въпреки че съм необразован, Аз не бих си разработвал колата по начина споменат от майстора на младежа. Успех с разработката. Някой да продава образователна литература
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    ОК вие сте по ги знаете нещата. И въпреки че съм необразован, Аз не бих си разработвал колата по начина споменат от майстора на младежа. Успех с разработката. Някой да продава образователна литература
                    майстора също не е прав пратил съм ли линк да се образоваш , никога не е излишно да занеш повече , няма да ти тежи не се обиждай ,
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      WhitePower написа:
                      S_BANKOV написа:
                      ОК вие сте по ги знаете нещата. И въпреки че съм необразован, Аз не бих си разработвал колата по начина споменат от майстора на младежа. Успех с разработката. Някой да продава образователна литература
                      майстора също не е прав пратил съм ли линк да се образоваш , никога не е излишно да занеш повече , няма да ти тежи не се обиждай ,
                      Не съм се обидил. Благодаря за линка, полезен е.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        а сега, извода от линка, е че .............., щото аз нещо не го схванах, това което успях да си преведа
                        vasilaki87
                        FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

                        Коментар


                          #13
                          Абе да си пази колата 1000 -1500км да не кара с висока скорости в обороти, да си смени маслото и да си перка.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            сега вече е ясно, а само да попитам, защо трябва да се сменя маслото пак - то е било сменено при цялата тая интервенция, защото така или иначе си е било за смяна
                            vasilaki87
                            FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

                            Коментар


                              #15
                              При разработването е възможно да се отделят финни метални стружки, това е основната причина да се иска смяна на маслото.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X