Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трябва ли да има промяна в работата на мотора при:

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трябва ли да има промяна в работата на мотора при:

    колеги..извадих буксата която май е стъпковото моторче поради колебливи обороти на темпра 1.6моно ..оборотите играят м/ду 800/1100 вадил съм на други коли и при ваденето мотора веднага променя работата си...когато извадя моето..няма абсолютно никаква промяна..дали това е причината за колебливите ми обороти? дали деиства моторчето? сменил съм свещите,въздушния филтър...и бобината
    Прикачени файлове
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    ако няма промяна значи имаш проблем
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      WhitePower написа:
      ако няма промяна значи имаш проблем
      +1
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        Принципно трябва като се извади буксата колата да стабилизира оборотите сама, така че проблем 100% има ,проблема на бензин ли е или и на газ?
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #5
          колега...

          Alex_RT написа:
          Принципно трябва като се извади буксата колата да стабилизира оборотите сама, така че проблем 100% има ,проблема на бензин ли е или и на газ?
          и нА БЕНЗИН,и на газ го прави ...колебливи са оборотите постоянно играят около 800-900 някой път стоят и на 1000-1100 и след 5-6секунди падат на 800-900 как се чисти това моторче щом не си върши работата :D :D
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            Колега и при мен играят оборотие по някога.Вземи и изчисти клемите на моторчето.А когато е в движение и изключиш от скорост оборотомера колко показва.Трябва да е 800 оборота.
            първият ми автомобил беше ЖИГУЛИ
            Lancia Kappa 2.020v 155 H.P
            Велико Търново/ Горна Оряховица там ми е корена

            Коментар


              #7
              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

              Коментар


                #8
                sharpradi написа:
                Колега и при мен играят оборотие по някога.Вземи и изчисти клемите на моторчето.А когато е в движение и изключиш от скорост оборотомера колко показва.Трябва да е 800 оборота.
                1000-1100 ...но когато спра пак са ми на 1000-1100..проверил съм всички маркучета за въздух смених въздушния филтър...като той си има трабичка от кадето да си взима въздух която е обърната ..и няма как при движение да поема повече..въздух
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #9
                  Абе това не е ли с ел клапан на тихите обороти, или бъркам нещо.А тая букса май не е за него а е за комутатора или не виждам нещо като хоратаТрябва да има и болт за оборотите.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    хм...

                    днес..при работа на място откачих въпросната букса...загасих колата,запалих я и го закачих..после пак го откачих,загасих колата..запалих я и го закачих като при последото закачване работата на мотора се подобри перфектно като при закачането издаде нещо като съскащ звук..и оборотите се наместиха почти перфектно на 900 със съвсем леко отклонение на стрелката..на 5-6 секунди...но след загасянето стана пак същата работа..седят на 800-и стрелката постоянно си играе леко надолу-нагоре при подаването на газ застават на 1000-бетон!! за около 5-секунди после пак паднат малко и стрелката играе..при палене на колата без газ..оборотите стоят на 400-и се тресе,но как пипна леко газта се задържат на 900-1000 ...с WD40 ли да напръскам буксите? гледах няма болт за оборотите там..
                    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Абе това не е ли с ел клапан на тихите обороти, или бъркам нещо.А тая букса май не е за него а е за комутатора или не виждам нещо като хоратаТрябва да има и болт за оборотите.
                      стъпковия мотор е http://axm-auto.com/index2.php?brand...351&subcat=354
                      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                      Коментар


                        #12
                        Колега, така като го гледам, това моторче се слага още от Типо... трябва да е пълно с такива по моргите...Ако е такова, с букса с 4 извода, то изводите са (по спомени): 2-та средни са "контакт", а крайните са директно на моторчето.Това което стърчи, на върха на маншона, е "контакт". Когато го натиснеш, вътре 2 платинки се допират, и компютъра разбира че подвижната част на моторчето се е допряла до нещо.Свали го, премери с мултицет какво ти дава на буксите. Намери 2-те между които ти дава няколко десетки (или стотици) ома съпротивление. Това са изводите на моторчето. Подай директно на тях 12V, червяка в маншона трябва да се задвижи на някъде, обърни поляритета и посоката на движение трябва да се смени. Другите 2 извода трябва да ти показват безкрайно съпротивление, докато не натиснеш това което стърчи от маншона, тогава трябва да стане 0. Ако всичко работи така, значи моторчето ти е ОК. Не пречи да го разглобиш и почисти, лесно е, но трябва внимание, и малко опит с подобни неща.Още нещо, пак по спомени... когато дадеш на контакт, моторчето трябва да "мръдне". Да се задвижи напред, докато опре в планката на механизма за газта, движението е малко 1-2 мм, но лесно се вижда.
                        Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

                        Коментар


                          #13
                          хм..

                          колеги ходих до един майстор до нас..и ми каза че моторчето е за чистене и не отваря винаги и неравномерно...всъщонс видях..то работи но не винаги..тоест когато дадеш газ..моторчето се отпуска..и прожинката му излиза напред..и при пускането на газта когато механизма на жилото го допре то трябва да се върне,връща се но след 2-3секунди има забавяне..и не се връща постепенно или веднага до края си..връща се бавно на 2-3 пъти по рязко тоест на части..а и другото което съм забелязал някой път което ми прави колата е че: при палене някой път пука..се едно се е намокрила..а бобината и свещите са нови по каталог NGK ..не прекъсва при настъпване,не се дави върви си доста добре..няма значение дали е мокро,студено или каквото и да било..от какво пука?
                          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                          Коментар

                          Working...
                          X