Преди 2-3 месеца сменях на мареята средно и задно гърне.Цените на българските и полските беше в диапазона 140-150 лв. за комплект. Уолкъра беше на 195 лв. с подобаваща отстъпка ми легна на 130лв.
Та, какво е развитието при мен: Оказа, че гърнето, което евентуално искат да ми сложат за 80-85 лв, дори не е от фиат, а е от опел кадет, с няколко презаварявания и пасват там гърнето Имат и друго, което казаха, че самите ауспухжии са правили, тяхно производство и му давали 2 години гаранция, на външен вид е доста здрраво и грубо, от дебела ламарина, казаха, че няма да стане по-шумна колата, ама как да им имаш вяра - за 75 лв го продават заедно с монтажа При едни други гледах, че цял комплект е на цена от 115 лв, полско, като за монтажа искат още 20 лв, общо 135, няма проблем, но си мисля, че тези боклуци ще са шумни, огледаха моите гърнета, останалите и казаха, че всичко друго е ок, няма ръжди, дупки, нищо. В голям размисъл съм, да взема да сложа тяхното, дето те са го правили, кой знае как ще пърди На тръба 48мм е, гледам моите са на 45, няма да е проблем, но дали ще върши работа, уж имало всичко, като истинско гърне, но ме съмнява мен тази работа. Гърнето от кадета, също ми се струва голяма простотия, макар, че на външен вид прилича доста
кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Valio - отиваш на бул Христо Смирненски има едни огромни сини врати и на тях с бели букви пише АУСПУСИ ремонт и т.н. Пазарене му е майката.Мене ме почнаха от 160-170лв за средно и задно. Половин час им висях на главата кръстих ръце и накрая (шефа им беше там,междудругото много интелигентен човек) той ми вика давай 40 лева за средно и 40 за един резонатор.Бачкат добре (дядките са супер бързи).Засега нямам проблем с гърнетата.
Мен не ме притеснява колко ще издържат или цената, само шумът Не искам да сменям цял комплект, тиха си е така. Знам за къде говориш, трябва да ги пробвам. На тебе са ти сложили някакво друго гърне, не от фиат брава предполагам, а такова, което е пасвало
кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Мен не ме притеснява колко ще издържат или цената, само шумът Не искам да сменям цял комплект, тиха си е така. Знам за къде говориш, трябва да ги пробвам. На тебе са ти сложили някакво друго гърне, не от фиат брава предполагам, а такова, което е пасвало
По форма беше напълно 100% идентично,но не си смоням дали беше точно за фиат.Не съм наясно дали има други марки автомобили които имат същото по размери гърнета.Аз лично останах доволен.Отиде и поискай инфо.Нищо не губиш.Поздрави
Гърнето като продукт не е сложно от конструктивна гледна точка, а от технологична, особено ако нямаш нужното оборудване - ккато предполагам тези майстори.При това положение те си правят тяхна, по-елементарна техноложия за изпълнения /понякога и по-успешна/, но променят и конструкцията с това - определено.Сигурно могат да направят и по-здраво гърне, но то няма как да бъде и евтино.Т.е. имат и скъпо и хубаво - но по отделно...... хубаво може и да нямат, незнам.....ти си прецени, а и все пак не купуваш апартамент, става въпрос за едни 200лв
...Оказа, че гърнето, което евентуално искат да ми сложат за 80-85 лв, дори не е от фиат, а е от опел кадет, с няколко презаварявания и пасват там гърнето ...
Моето задното е от Опел Астра с преправяне (скоба м/у задното и средното) и сега мога да си го дменям отделно. Всичко ми струваше 60 лв. Колата не е по-шумна.
Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Астра и кадет дали има големи разлики? В края на краищата ще сложа едно от кадет и аз, видях, че входа му е същият, на тръба ф45мм са, пък колкото издържи издържи. Самоделката им не я искам, иначе наистина е заварявано зверски с много дебела ламарина, чак на тунинг аксесоар ми мяза Питах, по околовръстното във Варна, човекът ми каза, че старо гърне не си заслужава, пък ново единствено комплект, да не се занимавам с глупости. На него не му се занимавало да преправя задно, иначе средното ставало много лесно, както казваше по-горе колегата Опел, как ги мразим, не е истина, сега ще сложа и тяхно гърне П.С. мотам се, защото не съм и карал колата, карам си служебната
кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!
Коментар