Това не е вярно! Техникс е по-доброто масло както и да го погледнеш. Нищо че е полусинтетика. Минералната база в него е съвсем малко. И това вообще не е критерий. При отрицателни температури например Техникс е с около 44% по-добро от ZC. Погледни им таблиците. ZC въпреки че е 80 раб. вискозитет на студено затруднява много повече двг защото е необходимо повече енргия да преместиш молекулите му. Така че има синтетика и синтетика. Това че е синтетика, означава единствено че е синтезирано в лаборатория и нищо повече. Това че винаги синтетиките са по-добри е мит. Вярно че на практика почти винаги така се получава, но не винаги. Има си норми и препоръки. Хайде сипи в тази кутия синтетичен АТФ и и гледай сеира. Нали синтетиките са по-добри :D В случая Тутела техникс е по-доброто масло! Освен това покрива GL4+, което си е на практика GL4/5.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скоростите
Collapse
X
-
rotdot
Danchojn написа:При отрицателни температури например Техникс е с около 44% по-добро от ZC.Danchojn написа:Това че е синтетика, означава единствено че е синтезирано в лаборатория и нищо повече. Това че винаги синтетиките са по-добри е мит.
Коментар
-
rotdot написа:mr_none написа:За моето Пунто препоръката в книжката също e за Tutela Car ZC 75 SYNTH, НО за справка в сайта на Selenia препоръката вече е сменена на - TUTELA TRANSMISSION TECHNYX. Същата работа е и с антифриза и двигателното масло. В книгата е едно в сайта е друго. Това, че нещо е препоръчвано пред 10 години не значи, че е актуално и днес. Така че колегата - Danchojn, не говори празни приказки. Аз имах същия проблем със скоростите. След смяна на маслото всичко си дойде на мястото.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
Airfan написа:Измежду описанието на TUTELA TRANSMISSION TECHNYXFully synthetic formula that guarantees excellent temperature-oxidation resistance properties.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
mr_none написа:Airfan написа:Измежду описанието на TUTELA TRANSMISSION TECHNYXFully synthetic formula that guarantees excellent temperature-oxidation resistance properties.
Коментар
-
rotdot
Airfan написа:mr_none написа:Airfan написа:Измежду описанието на TUTELA TRANSMISSION TECHNYXFully synthetic formula that guarantees excellent temperature-oxidation resistance properties.
Коментар
-
rotdot написа:Airfan написа:mr_none написа:Airfan написа:Измежду описанието на TUTELA TRANSMISSION TECHNYXFully synthetic formula that guarantees excellent temperature-oxidation resistance properties.
Коментар
-
rotdot
Airfan написа:rotdot написа:Airfan написа:mr_none написа:Airfan написа:Измежду описанието на TUTELA TRANSMISSION TECHNYXFully synthetic formula that guarantees excellent temperature-oxidation resistance properties.
Коментар
-
rotdot
-
rotdot написа:mr_none написа:Погледни Selenia K и Selenia K P.E.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
rotdot
mr_none написа:rotdot написа:mr_none написа:Погледни Selenia K и Selenia K P.E.
Коментар
-
Koлеги какви масла ви гонят бре и синхронизатори,човека казва,че не може да включи задна.Силно му хърка.Ако приемем,че няма механична повреда това си е съединител.Един колега писа,че на изключен мотор синхронизаторите не изравняват оборотите.Съгласен съм ама какви синхронизатори има задна,като паразитното колело се зацепва с муфата за 1и2 ра скорост и за да включи, муфата трябва да е в покой.Ако се върти муфата никога няма да включи.А за да се върти при натиснат съединител значи ,че той не отделя както трябва и затова задна му хърка при включване а останалите толкова трудно.Ако ги изравнява оборотите с междинна гас ще започнат да включват добре.За мен този съединител не отделя добре и моя съвет към колегата е да се видят причините.Успех.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Колегата е писал - Като загрее колата до оптималната й температура(т.е. да се разбира стрелката вече е в средата) скоростите почват да влизат трудно, най-вече първа,а задна даже немога да я включа - чегърта много яко.Предполагам че при този проблем вече е проверено жилото на съединителя и самият той. Наистина обаче проблема може да е жило, не толкова от съединител. Ако съединителя се е поизносил, а жилото хлабаво може да се стигне също до такъв ефект. Но по-скоро маслото е виновника. Но пък и колегата не се обажда да каже какво става.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар