Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скоростите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със скоростите

    Здравейте, колеги! Имам огромен проблем със скоростите. Като загрее колата до оптималната й температура(т.е. да се разбира стрелката вече е в средата) скоростите почват да влизат трудно, най-вече първа,а задна даже немога да я включа - чегърта много яко. Нямам проблем с палене на скорост, съединителя си отделя нормално и не боксува, т.е. изключвам да е от него. Възможно ли е да е от липса на масло в скоростите или просто синхронизаторите/скоростната кутия са си отишли? Да се разбира също, че докато е студена колата нямам никакви проблеми! А също така и бая загрява, доста над средата отива по някой път, перката включва нормално 1-ва и 2-ра степен, но си загрява повече от нормалното....Благодаря.
    Lancia Lybra '00 1.8 140hp

    Видеорегистратори

    #2
    смени маслото на скоростната кутия

    Коментар


      #3
      Re: Проблем със скоростите

      dimaldim написа:
      Възможно ли е да е от липса на масло в скоростите или просто синхронизаторите/скоростната кутия са си отишли? .
      Да беше проверил веднага, вместо да пишеш тук. Няма как някой да го направи вместо теб.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #4
        Re: Проблем със скоростите

        muns61 написа:
        dimaldim написа:
        Възможно ли е да е от липса на масло в скоростите или просто синхронизаторите/скоростната кутия са си отишли? .
        Да беше проверил веднага, вместо да пишеш тук. Няма как някой да го направи вместо теб.
        Щом пиша тук значи съм достатъчно неграмотен. Мисля, че форума е за това да се пита щом незнаеш, не мисля, че е за заяждане. Съответно незнам как да си проверя маслото в скоростната кутия!!
        Lancia Lybra '00 1.8 140hp

        Видеорегистратори

        Коментар


          #5
          В София има доста пунктове за смяна на масла. Отиваш в един от тях и ще ти проверят и долеят.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            В най близкия до Босфор ТВ сервиз за смяна на съединител.
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              Re: Проблем със скоростите

              dimaldim написа:
              Здравейте, колеги! Имам огромен проблем със скоростите. Като загрее колата до оптималната й температура(т.е. да се разбира стрелката вече е в средата) скоростите почват да влизат трудно, най-вече първа,а задна даже немога да я включа - чегърта много яко. Нямам проблем с палене на скорост, съединителя си отделя нормално и не боксува, т.е. изключвам да е от него. Възможно ли е да е от липса на масло в скоростите или просто синхронизаторите/скоростната кутия са си отишли? Да се разбира също, че докато е студена колата нямам никакви проблеми! А също така и бая загрява, доста над средата отива по някой път, перката включва нормално 1-ва и 2-ра степен, но си загрява повече от нормалното....Благодаря.
              Щом като загрее и имаш проблем то 99% имаш проблем с маслото! Не се връзвай на доливане! Маслото ти е загубило вискозитета си, затова на студено нямаш проблем - просто е по-гъсто! Но като загрее не държи вискозитет! Съвета ми е веднага смяна на маслото с правилно, а не с това дето ще ти кажат някъде си!Ако решиш мога и да ти помогна със смяната и избора на масло.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                nedialk00 написа:
                смени маслото на скоростната кутия
                +1 В добавка - за твоята кутия намирам,че събира 2л. синтетично масло с вискозител 75W90.Не зная къде се намира пробката за проверка и доливане при Палио,но ако е аналогично на другите фиати,които съм виждал е отпред на скоростната кутия,като си под колата - няма как да я пропуснеш защото е голяма горе долу,колкото тази на картера и се забелязва.Възможно е кутията да няма пробка за източване на старото масло,но ако има я търси някъде отстрани на корпуса,в наи-ниската точка,стоеики пред/под кутията твое дясно някъде.Ако няма пробка може да се види колко ниско се падат маншоните на полуоските и ако са под нивото на пробката за проверка/доливане,да се пусне от там част от старото масло,като може да се двигне на крик,да се наклони в желаната посока.Това значи да се свали някоя от скобите на маншоните,а после без добра скоба трудно се докарват да не сълзят.Новото масло се налива,когато колата е наравно - маслото трябва да достигне пробката за доливане - спираш,като почне да протича,затягаш умерено и пробваш колата.При положение,че нямаш условия - канал,естакада и т.н. или се притесняваш - отиди в някои сервиз да ти извършат процедурата,едва ли ще ти вземат много пари.
                Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                Коментар


                  #9
                  Да, ще я заведа на доктор иначе последния път в сервиза сипахме Тутела ZC 75 Synth (36лв ми излязоха тези 2 литра...)
                  Lancia Lybra '00 1.8 140hp

                  Видеорегистратори

                  Коментар


                    #10
                    Добре де,това кога е било,че да си замине толкова бързо това масло,то на 15+ годишни коли дето не се знае пипано ли е някога не винаги дава признаци да е заминало....Симптомите наистина за,като за масло,но дори не е ясно от кои гараж е била тази Тутела,за да се скапе толкова бързо или... насоките по-горе за съединител са верни,но тогава би трябвало симптоите да са постоянни.
                    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                    Коментар


                      #11
                      dimaldim написа:
                      Да, ще я заведа на доктор иначе последния път в сервиза сипахме Тутела ZC 75 Synth (36лв ми излязоха тези 2 литра...)
                      Ами колата ти изобщо не е за това масло! По-скоро трябваше да заредиш Тутела Техникс 75W85.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        Danchojn написа:
                        dimaldim написа:
                        Да, ще я заведа на доктор иначе последния път в сервиза сипахме Тутела ZC 75 Synth (36лв ми излязоха тези 2 литра...)
                        Ами колата ти изобщо не е за това масло! По-скоро трябваше да заредиш Тутела Техникс 75W85.
                        Какво му е на ZC 75 Synth, би ли обяснил и защо не може да си сипе GL5 синтетично масло в скоростите, a му препоръчваш да сложи полу-синтетично отговарящо на GL4?

                        Коментар


                          #13
                          Защото освен спецификациите се гледа и вискозитета! Тази скоростна кутия не бива да работи с работен вискозитет 80. Ама изобщо! Ако ще и на GL10 да отговаря! А GL5 е спецификация, важна за механизми работещи на бавни обороти с голям въртящ момент!
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Смях в залата! Трансмисионното масло не губи вискозитет и не старее с такива темпове, като двигателното. Има автомобили, на които не се дава периодичност за смяна на масло, ако са със синтетика, а само следене на ниво.Не съм сигурен дали пробката е с магнит, може да провериш за стружки и бронзов "металик" от синхронизаторите. Огледай и за течове, ако маслото е по-малко от необходимото.
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              muns61 написа:
                              Смях в залата! Трансмисионното масло не губи вискозитет и не старее с такива темпове, като двигателното. Има автомобили, на които не се дава периодичност за смяна на масло, ако са със синтетика, а само следене на ниво.Не съм сигурен дали пробката е с магнит, може да провериш за стружки и бронзов "металик" от синхронизаторите. Огледай и за течове, ако маслото е по-малко от необходимото.
                              То винаги има прах от синхронизаторите. Поне аз не съм виждал от пробката на стара кутия да няма.

                              Коментар

                              Working...
                              X