Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скоростите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    rotdot - http://www.opieoils.co.uk/p-982-fuch...ear-oil.aspxЯ виж тук какво пише може би най-големият немски производител на масла. И на много други места го пише за немските масла. В официалния документ на маслото също го пише. Предполагам можеш да го намериш. Фукс правят всички мерцедесови масла.Но си прав че на много продукти се приписват характеристики които не притежават и забуждават крайния потребител.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #47
      @Danchojn, тук е колегата, ама съм на работа, за това чак сега се включвам. Жило на съединител съм сменял преди 7-8 месеца и съм си го сменял сам, защото ми писна от пишман майстори. Мога да се похваля и да кажа, че съм си го сложил много добре, защото от тогава и педала ми омекна и всичко ми е много по-добре. Тази вечер си правих проби и нямаше такива начемки за проблема... Иначе да, като изгася двигатля скоростите си влизат без проблем и аз мислех за синхронизатори и съединител... но си отделя перфектно и не боксува, т.е. защо да обвинявам него(съединителя)??? Утре отивам в сервиза до нас да погледнат нивото на маслото, ако се налага директно купувам ново и го доливам. А теч имам - но е антифриз и си тече отдавна, та съответно си доливам.... Иначе съм пробвал за задната снощи сякакви тактики, но даже и първа неискаше да ми влезне, а всичките останали си влизаха(без задната), даже мислих на 2ра да тръгвам по светофарите), но се отказах да не запаля съединителя
      Lancia Lybra '00 1.8 140hp

      Видеорегистратори

      Коментар


        #48
        Тая кола е прегрявана многократно и пружините на притискателния диск вече са станали доста меки.Той си натиска педала,има си добър ход но има и недостатъчно отделяне и затова симптомите се проявяват при загрял двигател.Разбира се е възможно и лошо масло но задна трябва да включва без проблеми даже и да няма масло защото тя включва само когато автомобила е в покой,то ест зъбните колела не се въртят.Затова когато колата се движи напред или назад макар и изключително бавно задна не можеш да включиш или я включваш трудно с яко хъркане с опастност да изрониш зъб.Там са прави зъби.Той пише,че колата загрява.От там е тръгнало всичко,но дано ти се окажеш прав иначе яко изваждане.Не винаги 2и2 е равно на 4.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #49
          Колега, не бих казал че колата е прегрявана многократно, единствения път в който споменах, че наистина вдигна доста температурата е този. Пък и перката веднага си свърши работата, просто споменах, че загря повече от НОРМАЛНОТО.. Винаги си е била в норма иначе!!
          Lancia Lybra '00 1.8 140hp

          Видеорегистратори

          Коментар


            #50
            Колега не съм те разбрал правилно.Извинявай.Ако можеш натегни малко жилото да видиш ще изчезне ли проблема и пиши.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #51
              Danchojn написа:
              rotdot - http://www.opieoils.co.uk/p-982-fuch...ear-oil.aspxЯ виж тук какво пише може би най-големият немски производител на масла. И на много други места го пише за немските масла. В официалния документ на маслото също го пише. Предполагам можеш да го намериш. Фукс правят всички мерцедесови масла.Но си прав че на много продукти се приписват характеристики които не притежават и забуждават крайния потребител.
              Имам предвид само и единствено официалните немски сайтове и спецификации. В нито един сайт не пише думата Synthetic. Виж мобил например: http://www.mobil1.de/produkte/new-life-0w-40.aspx - "Mobil 1 New Life 0W-40 besteht aus einer eigenen Mischung extrem leistungsstarker Grundöle, angereichert mit einem präzise ausgewogenem System an Komponenten." - "Мобил 1 се състои от собствена смес на високопроизводителни базови масла, обогатени с прецизно изработена система компоненти".. напълно синтетично да пише някъде.. или синтетично.Ето виж и сайта на Титан в Германия: http://www.fuchs-europe.de/motorenoele-pkw10.htmlВиждаш ли думата ’синтетично’ в описанията на което и да е масло?В някой английски сайт, може да пише ’fully synthetic’, ама виж сайта в Германия и виж дали ще откриеш думата ’синтетично’.Ей този документ може би ще ти е доста интересен:http://www.motor-talk.de/forum/aktio...695007Това е официална презентация на Мобил изтекла по невнимание и вътре си признават много неща. Тъй като правят реформулация на 0W40 маслото си вече нямат право да използват думата синтетично в Германия и виж какво пишат:With the exception of Germany, this reformulation will be invisible toconsumers and B2B customers.Due to the unique definition of synthetic in Germany (Synthetic = 100%PAO) this reformulation is visible to the consumer and B2B customers.o A more proactive communication is being prepared for German use

              Коментар


                #52
                FGRC написа:
                Тая кола е прегрявана многократно и пружините на притискателния диск вече са станали доста меки.Той си натиска педала,има си добър ход но има и недостатъчно отделяне и затова симптомите се проявяват при загрял двигател.Разбира се е възможно и лошо масло но задна трябва да включва без проблеми даже и да няма масло защото тя включва само когато автомобила е в покой,то ест зъбните колела не се въртят.Затова когато колата се движи напред или назад макар и изключително бавно задна не можеш да включиш или я включваш трудно с яко хъркане с опастност да изрониш зъб.Там са прави зъби.Той пише,че колата загрява.От там е тръгнало всичко,но дано ти се окажеш прав иначе яко изваждане.Не винаги 2и2 е равно на 4.
                Най-после някой да каже нещо логично и ПО темата - браво !
                Fiat Bravo 103 1996

                Коментар


                  #53
                  FGRC написа:
                  Koлеги какви масла ви гонят бре и синхронизатори,човека казва,че не може да включи задна.Силно му хърка.Ако приемем,че няма механична повреда това си е съединител.Един колега писа,че на изключен мотор синхронизаторите не изравняват оборотите.Съгласен съм ама какви синхронизатори има задна,като паразитното колело се зацепва с муфата за 1и2 ра скорост и за да включи, муфата трябва да е в покой.Ако се върти муфата никога няма да включи.А за да се върти при натиснат съединител значи ,че той не отделя както трябва и затова задна му хърка при включване а останалите толкова трудно.Ако ги изравнява оборотите с междинна гас ще започнат да включват добре.За мен този съединител не отделя добре и моя съвет към колегата е да се видят причините.Успех.
                  Fiat Bravo 103 1996

                  Коментар


                    #54
                    Явно колега познаваш устройството на скоростната кутия.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #55
                      Днес колегата dimitrof9009 регулира жилото и нивото на педала. Сега всичко е идеално и хода на педала е перфектен. Няма хъркане на задната и първа си влиза без проблем дори и като загрее. Така че наистина проблема е идвал от жилото ( ще видим тези дни де, ако не даде проблеми )
                      Lancia Lybra '00 1.8 140hp

                      Видеорегистратори

                      Коментар


                        #56
                        На моя приятел dimaldim кой сам си е слагал жилото на съединителя , педала му отделяше на 3 сантиметра от пода .
                        Fiat Bravo 103 1996

                        Коментар


                          #57
                          То това е ясно, ама ставаше дума за различно поведение на студено и топло. Вижте маслото за всеки случай.
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #58
                            muns61 написа:
                            То това е ясно, ама ставаше дума за различно поведение на студено и топло. Вижте маслото за всеки случай.
                            Пробвахме я и студена и топла. Нямаше проблеми...
                            Lancia Lybra '00 1.8 140hp

                            Видеорегистратори

                            Коментар


                              #59
                              Re: Проблем със скоростите

                              dimaldim написа:
                              Здравейте, колеги! Имам огромен проблем със скоростите. Да се разбира също, че докато е студена колата нямам никакви проблеми! Благодаря.
                              За това ставаше реч. При некоректно дадено условие на задачата, пишем напразно.
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар


                                #60
                                Радвам се,че проблема се оказа нищожен.Успех и безаварийно.
                                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                                Коментар

                                Working...