Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбина на Алфа Ромео

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с турбина на Алфа Ромео

    първо да кажа...Днес един приятел си е купил алфа 156 jtd 136 коня обаче след, като не е навътре със интернет и форуми, реших да питам, за да помогна по някакъв начин.Значи ситуацията е следната: Колата е имала по големи - кулер и турбо и ремап на тяхна основа, обаче при продажбата на колата, предишния собственик си е взел турбото и кулера и е монтирал оригиналните на алфата. Днес взех да я пробвам и ми направи едно много странно впечатление:пали добре, тръгва добре, турбината почва чак от 2000 оборота да надува и фъщи яко, обаче , като дойдат 2500 оборота колата накланя нос и спира да дърпа, понякога го прави на 3000 понякога на 2500.Турбината наистина фучи яко и надува сериозно , но странното е , че почва от 2000 оборота след, като не е кой знай ква голяма, и спира на 2500. Буст контролер няма, както и буст метър.Искам да питам има ли някой на представа за кво става дума или само диагностиката ще каже ?
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    #2
    диагностика по принцип,но мирише на дебитомер

    Коментар


      #3
      а някой да ти е казал че само с турбо ще стане гориво кой ще пусне за този въздух предварение и прочие
      Power Under Pressure

      Коментар


        #4
        ivel написа:
        диагностика по принцип,но мирише на дебитомер
        дебитомера така ли сеца ? Тя направо спира ...турбото прави налягане, но неможе да се отгатне на око дали нема гориво или нещо другоWhitePower - така каза предишния собственик, имал друго по голямо турбо и кулер, и върнал оригиналните и колата е с проблем, а може и дюзите да си е взел Незнам дали са проблемни тия алфи, обаче , като цяло доста ми хареса как вози, самата позиция на пилота , всичко е насочено към шофиращия много добре като цяло
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар


          #5
          Кажете на стария собственик или да ви върне турбото и кулера или да си вземе ремапа
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Винаги съм се чудил на хората, купиш нещо и после мислиш за какво ти е, вместо обратното. Колата е била ремапвана към новите си турбина, кулер и пр. и е била карана яко, двигателя ск. кутия, съединител всичко е било натоварвано яко, какъв е смисъла да купиш такава кола. Трябва диагностика в реално време, да се видят инжекторни времена, налягане на турбо и т.н.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              Колата пренадува най-вероятно.Възможно е,да не е монтирана коректна турбина или по следенето и управлението и нещата да са омазани.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Тази турбина май не се управлява от ЕКУ.

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  Тази турбина май не се управлява от ЕКУ.
                  не, обаче надува доста повече, и се чува, има нещо барано явно. От клапана излиза маркуча и влиза в студения охлюв.Иначе опъва добре и няма никакви ядове по окачването Има права тръба и спортен филтър карбонов обаче трабата на ФИ63 е по тиха от тръба на 57 Момчето я кара така за сега, интериора много ми харесва
                  Punto JTD
                  http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                  Коментар

                  Working...
                  X