първо да кажа...Днес един приятел си е купил алфа 156 jtd 136 коня обаче след, като не е навътре със интернет и форуми, реших да питам, за да помогна по някакъв начин.Значи ситуацията е следната: Колата е имала по големи - кулер и турбо и ремап на тяхна основа, обаче при продажбата на колата, предишния собственик си е взел турбото и кулера и е монтирал оригиналните на алфата. Днес взех да я пробвам и ми направи едно много странно впечатление:пали добре, тръгва добре, турбината почва чак от 2000 оборота да надува и фъщи яко, обаче , като дойдат 2500 оборота колата накланя нос и спира да дърпа, понякога го прави на 3000 понякога на 2500.Турбината наистина фучи яко и надува сериозно , но странното е , че почва от 2000 оборота след, като не е кой знай ква голяма, и спира на 2500. Буст контролер няма, както и буст метър.Искам да питам има ли някой на представа за кво става дума или само диагностиката ще каже ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с турбина на Алфа Ромео
Collapse
X
-
ivel написа:диагностика по принцип,но мирише на дебитомер
Коментар
-
Винаги съм се чудил на хората, купиш нещо и после мислиш за какво ти е, вместо обратното. Колата е била ремапвана към новите си турбина, кулер и пр. и е била карана яко, двигателя ск. кутия, съединител всичко е било натоварвано яко, какъв е смисъла да купиш такава кола. Трябва диагностика в реално време, да се видят инжекторни времена, налягане на турбо и т.н.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
chaveto написа:Тази турбина май не се управлява от ЕКУ.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар