Здравеите колеги,хванал съм се да стягам една Brava и на дневен ред е смяна на англенажния ремък.Зная,че се сменя със специални пети за фиксирането на валовете от задната им страна,но описанието с книгата на фиат за смяната му е доста по-сложно от писанията във форума.Някои,които си е смянал сам ангренажа на този двигател може ли да ми погогне с някакви конкретни напътствия.Ако има някои от Пловдив,които да има тези пети дали би ми ги дал срещу депозит или му се участва в ремонта с определено количество бира/кола
Нови само петите струват 75лв. Бих си ги купил,но както винаги пари няма.За подобна сума има кои да ми извърши смяната,но без пети,а то се губи смисъла,по-добре да се информирам добре и да си го сменя сам с пети назаем или по другия "метод".Изчел съм всички теми във форума,които намерих,но те са 2 или 3 с известни различия и общо взето бяз петите си ми изглежда доста опасно начинание,а дори и да не удари клапани,няма да знам дали не му бяга центровка на двигателя,съответно да гори като ламя...Колата е 96г. двигател 182А4.000 (ВЕРСИЯ-182ББ1АА),ако това има значение за наличието на някакви белези например,защото според книгата,която чета от доунлоад секцията,на колелото на коляновия вал си има фебричен белег,но чета из форума,че колегите сами си правили и се чудя защо...Помагаите моля,че уж изглежда много просто,ама не е чак толкова
Хора от Пловдив,на които им се помага и/или имат петите или познават някои които ги има и би ги дал срещу депозит или му се губят няколко часа да гледа,че му ги пазя да свирка.
![Mr. Green](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар