Здравейте, колеги.Моля ви за спешен съвет какво да правя с пунтото. Днес неочаквано загуби мощност, започна да придръпва. Налагаше се да го карам на по-ниски предавки с по-високи обороти. По всичко личи, че върви на три цилиндъра. На всичкото отгоре като потегля, след малко светва лампата на инжекциона и не угасва докато не спра. Лошото е, че в момента съм на почивка, намирам се в Царево и си нямам идея къде мога да отида да го видят. Мисля утре да отида до Бургас, но е неделя и не знам ще работят ли сервизите. Освен това дотам са 70 км и ме е страх да не повредя нещо, ако го карам така. Днес вече навъртях към 40 км в това състояние.Ще съм благодарен за съвет къде в неделя в Бургас да намеря работещ читав сервиз, а и безопасно ли е да карама така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунтото на три цилиндъра? Спешно!
Collapse
X
-
PUNTO
при мен след един лек удър отдолу ми се развали 1/2 бубина додох на майстор 50лв и нишо тресеше най много 40км. прочетох в нета и смених местата на бобините започнаха да работят другите цилиндри от арабите взех една 2-ра употреба и стана ако имаш уред може да измериш съпротивлението ОМОВЕТЕ между намотките
Коментар
-
Благодаря за отговорите, колеги, но аз така и не успях да ги прочета навреме, защото сайта не работеше Колата някак мистериозно се оправи от самосебе си. В неделя спря да свети лампата на инжекциона, макар че все още не вървеше добре. В понеделник, като тръгнах към Бургас, по средата на пътя започна да се оправя и вървежа, а като наближих града вече съвсем рядко се получаваше придръпване. Там отидох в сервиз "Кафеджиев", където ми тестваха компютъра. Казаха, че е имало някаква грешка и са го инициализирали и вече всичко е наред. Нищо друго не проверяваха. Оттогава не съм имал проблеми - прибрах се благополучно в Търново и колата се държеше чудесно.Пунто 75 1.2 MPI '94
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар