Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатика спря, някъкви идеи!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатика спря, някъкви идеи!?

    Климатика на колата спря да духа студено, до вчера нямаше проблем духаше студено и то силно, а днес го включвам и не ще да щракне въобще, или фреона е изтекъл изведнъж или нещо тоците се базикат (на което по се надявам) някои знае ли как да проверя дали имам фреон? и достатъчно налягане в системата за да избегна този вариант? и да търся по кабелите?
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    Защо първо не погледнеш бушоните - може да е изгорял някой бушон.
    Сега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
    Преди: Браво 1,6 16в SX

    Коментар


      #3
      клима

      има релета провери ги
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Имаш 2 щуцера , за високо и ниско налягане . Отвии капачката на някои от двата и натисни със малка отверка игличката на щуцера . Така ще видиш дали имаш фреон. Ако изпуска като натиснеш значи има. Също така системата има 2 датчика за налягане. Единия е за високо налягане , тои спира компресора при високо налягане , а другия за нико налягане. Тоест ако нямаш достатъчно фреон се сработва датчика за ниско налягане и компресора не се включва или работи за малко и спира.Другия вариант е да проследиш кабела към компресора към ел. магнитния съединител да не се е откачил или окислил. Също така провери релетата със мултицет и бушоните както казаха колегите по горе.Успех
        Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
        IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
        1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
        2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

        Коментар


          #5
          клима

          то ако ти исдиша фреона трябва на това место да има масло вищ дали навсякаде е сухо това нее въздух да не се виждаспоретмен е нещо в електриката въобще чува ли се някакъв шум като го включвашкопчето работи ли
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Абе аз го мерих одеве, но не стига ток до компресора,(виж въобще несе сетих да го пусна принудително за 1-2 мин да видя ще духнели) единия клапан за налягането го виждам ама другия кои го зне къде е забит, едната тапа я развих -съска ,ама дали е достатъчно (повече нема да съскам че да не го източа аз) бушоните са си здрави несъм мерил релетата ама ще взема да ида да го закачат на машинката то ша си покаже имали "матерял" вътре или не, пък тогава ще търся по електриката дано да е тя че неми се пълни фреон баш сега когато лятото си отива иначе издържа 2 години мисля че е добре нали казват на две години да му се прави презареждане мое да си му е дошло
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              клима

              дали има Фреон се мери с уред за налягане на ниско и високо ниво има клапани и те дали работат трябва да се види. А на PC ще покаже дали не работи нещо от Ел системите татчици ако има
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Може би тъп съвет, но на един приятел му се беше скъсал ремъка, а ние се чудихме защо не работи, ех бързо установихме липсата му, но схвана идеята :D
                Сега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
                Преди: Браво 1,6 16в SX

                Коментар


                  #9
                  то времето вече захладня, климатик нема да ти требе преди месец ходих на профилактика на климатика и момчето в сервиза ми каза да не го включвам когато двигателя е на високи обороти... най-добре било при изключване от скорост да се включва.... иначе имало опасност да се прецака компресора...на моето пунто изходите за клапаните на налягането са 1 - малко над компресора, другия под акумолатора...проследи маркучите и ще ги намериш - успех!!!
                  Fiat Punto 1.1-Синята птица
                  Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                  Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                  Коментар


                    #10
                    Диагнозата е ясна, както и предполагах фреона ми е разрушил част от озоновия слои на тази планета наистина ми е кофти и за фреона и за озона Е кво да се прави лятото почти изтече ,сега свалям ремъка и на пролет ще го правя пак. Маистора каза че с тая стара система щом ме е изкарал 2 години направо съм супер. Благодаря за съветите.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      donnna написа:
                      преди месец ходих на профилактика на климатика и момчето в сервиза ми каза да не го включвам когато двигателя е на високи обороти... най-добре било при изключване от скорост да се включва.... иначе имало опасност да се прецака компресора...
                      Мдааа. Учено момче е било. Следващия път го питай дали в климатика влиза сигнал от оборотите на двигателя, за да знае кога да си включва и изключва компресора
                      no pain no pain

                      Коментар


                        #12
                        като се замисли човек - прав си АЛ!!!
                        Fiat Punto 1.1-Синята птица
                        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                        Коментар


                          #13
                          Майна просто фреона ти е истекъл един ровър ейтака запо4нахме даго ровим мерим с уреда и разглобяваме и схема имахме и накрая нищо.има датчици за налягане мисля 2 броя незнам къде са за ниско и високо налягане които спират климатика.иди на сервиз там щи ти го проверят безплатно а ако е за ремонт 80-100лв другото всичко е чесане на езици в форума ,не съм прочел тема в която някой да казва аз си оправих климатика. успех колега
                          HONDA I-VTEC

                          Коментар


                            #14
                            Slavi_Lancia написа:
                            ...както и предполагах фреона ми е разрушил част от озоновия слои на тази планета наистина ми е кофти и за фреона и за озона
                            Да те успокоя... R134 не въздейства на озона Уж е еколокогичен фреон.
                            FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                            Коментар


                              #15
                              perlsite написа:
                              Slavi_Lancia написа:
                              ...както и предполагах фреона ми е разрушил част от озоновия слои на тази планета наистина ми е кофти и за фреона и за озона
                              Да те успокоя... R134 не въздейства на озона Уж е еколокогичен фреон.
                              Точно за тва несъм спокоен, Моя е Р12 За АЛ;- колежката донна друго има в предвид че и е казал маистора, наистина компресора няма от къде да знае с какви обороти се върти мотора но едно е да караш с 4000 оборота и да щракнеш климатика ,сам си престави с тези обороти това стартиране къв ефект има над компресора (освен ако няма няква система за защита която аз незнам в самия съединител на компресора да пребоксува докато се завърти нормално) ако няма такава система и самото натискане на копчето веднага го включва направо мъка ми е за тази машинка. друго е началното завъртане да е с 850-900оборото друго е с 4000 , не съм ли прав!?
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар

                              Working...
                              X