Климатика на колата спря да духа студено, до вчера нямаше проблем духаше студено и то силно, а днес го включвам и не ще да щракне въобще, или фреона е изтекъл изведнъж или нещо тоците се базикат (на което по се надявам) някои знае ли как да проверя дали имам фреон? и достатъчно налягане в системата за да избегна този вариант? и да търся по кабелите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатика спря, някъкви идеи!?
Collapse
X
-
Имаш 2 щуцера , за високо и ниско налягане . Отвии капачката на някои от двата и натисни със малка отверка игличката на щуцера . Така ще видиш дали имаш фреон. Ако изпуска като натиснеш значи има. Също така системата има 2 датчика за налягане. Единия е за високо налягане , тои спира компресора при високо налягане , а другия за нико налягане. Тоест ако нямаш достатъчно фреон се сработва датчика за ниско налягане и компресора не се включва или работи за малко и спира.Другия вариант е да проследиш кабела към компресора към ел. магнитния съединител да не се е откачил или окислил. Също така провери релетата със мултицет и бушоните както казаха колегите по горе.УспехВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Абе аз го мерих одеве, но не стига ток до компресора,(виж въобще несе сетих да го пусна принудително за 1-2 мин да видя ще духнели) единия клапан за налягането го виждам ама другия кои го зне къде е забит, едната тапа я развих -съска ,ама дали е достатъчно (повече нема да съскам че да не го източа аз) бушоните са си здрави несъм мерил релетата ама ще взема да ида да го закачат на машинката то ша си покаже имали "матерял" вътре или не, пък тогава ще търся по електриката дано да е тя че неми се пълни фреон баш сега когато лятото си отива иначе издържа 2 години мисля че е добре нали казват на две години да му се прави презареждане мое да си му е дошлоПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
то времето вече захладня, климатик нема да ти требе преди месец ходих на профилактика на климатика и момчето в сервиза ми каза да не го включвам когато двигателя е на високи обороти... най-добре било при изключване от скорост да се включва.... иначе имало опасност да се прецака компресора...на моето пунто изходите за клапаните на налягането са 1 - малко над компресора, другия под акумолатора...проследи маркучите и ще ги намериш - успех!!!Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Диагнозата е ясна, както и предполагах фреона ми е разрушил част от озоновия слои на тази планета наистина ми е кофти и за фреона и за озона Е кво да се прави лятото почти изтече ,сега свалям ремъка и на пролет ще го правя пак. Маистора каза че с тая стара система щом ме е изкарал 2 години направо съм супер. Благодаря за съветите.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
donnna написа:преди месец ходих на профилактика на климатика и момчето в сервиза ми каза да не го включвам когато двигателя е на високи обороти... най-добре било при изключване от скорост да се включва.... иначе имало опасност да се прецака компресора...no pain no pain
Коментар
-
Майна просто фреона ти е истекъл един ровър ейтака запо4нахме даго ровим мерим с уреда и разглобяваме и схема имахме и накрая нищо.има датчици за налягане мисля 2 броя незнам къде са за ниско и високо налягане които спират климатика.иди на сервиз там щи ти го проверят безплатно а ако е за ремонт 80-100лв другото всичко е чесане на езици в форума ,не съм прочел тема в която някой да казва аз си оправих климатика. успех колегаHONDA I-VTEC
Коментар
-
perlsite написа:Slavi_Lancia написа:...както и предполагах фреона ми е разрушил част от озоновия слои на тази планета наистина ми е кофти и за фреона и за озонаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар