Здравейте колеги,четох във форума, но не успях да открия някой със същите симптоми, като моите. Сега по въпроса...в ниския оборот в диапазона 1800 - 2200 /само на скорост/ се чува някакво тракане неясно от къде /по обиграно от моето ухо, усети, че в по-високия оборот също го има, но с по-голяма честота и се заглушава от нормалния шум на двигателя/. Имам Стилото от три седмици и това тракане се чува още от самото начало, като първоначално смятах, че е проблем в окачването - не е, проверени карета, рейка, носачи, биалетки, накрайници и тампони на амортисьори. После се насочих към аксиален лагер, но прочетох, че той се натоварва при натискане на съединителя, а при мен точно тогава спира тракането. Не са и хидравлични повдигачи, защото те тракат и при работа на място. Изключвам и тампони на двигател,който биха довели до големи вибрации на мотора. Друго предположение, беше за разпилян катализатор и това не е. Днес посетих сервиз, като след кратка обиколка майстора каза, че му е познат този звук и ме качи на друго Стило и там същата история - трака по същия начин и той предположи, че това е нещо нормално. За мен няма нищо нормално в това да се чува траколене, което да изчезва и да се появява в различни моменти от работата на двигателя. Ако някой от Вас е имал такъв случай, моля да съдейства. Знам, че е трудно да се прави диагностика по интернет, но всяка насока би ми била от полза. Благодаря предварително за отговорите!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1.6 2002 г тракане в ниския оборот
Collapse
X
-
Ами щом тракането е само когато е на скорост значи е от скоростната кутия , предавки или диференциал...Честито!Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
rotdot
Re: Фиат Стило 1.6 2002 г тракане в ниския оборот
kasakoff написа:Здравейте колеги,четох във форума, но не успях да открия някой със същите симптоми, като моите. Сега по въпроса...в ниския оборот в диапазона 1800 - 2200 /само на скорост/ се чува някакво тракане неясно от къде /по обиграно от моето ухо, усети, че в по-високия оборот също го има, но с по-голяма честота и се заглушава от нормалния шум на двигателя/. Имам Стилото от три седмици и това тракане се чува още от самото начало, като първоначално смятах, че е проблем в окачването - не е, проверени карета, рейка, носачи, биалетки, накрайници и тампони на амортисьори. После се насочих към аксиален лагер, но прочетох, че той се натоварва при натискане на съединителя, а при мен точно тогава спира тракането. Не са и хидравлични повдигачи, защото те тракат и при работа на място. Изключвам и тампони на двигател,който биха довели до големи вибрации на мотора. Друго предположение, беше за разпилян катализатор и това не е. Днес посетих сервиз, като след кратка обиколка майстора каза, че му е познат този звук и ме качи на друго Стило и там същата история - трака по същия начин и той предположи, че това е нещо нормално. За мен няма нищо нормално в това да се чува траколене, което да изчезва и да се появява в различни моменти от работата на двигателя. Ако някой от Вас е имал такъв случай, моля да съдейства. Знам, че е трудно да се прави диагностика по интернет, но всяка насока би ми била от полза. Благодаря предварително за отговорите!
Коментар
-
Един майстор ми каза - "Това е кола с характер, също както една жена изпада в настроения, които не можеш да разбереш" . Наподобява тракането на ново дизелче, но ако бяха повдигачи, щеше да е постоянно и на свободен ход. Xaus ти си близо, но въпроса е колко? От опита ми с "майстори" съдя за следното: или си казваш, къде ти е проблема или действат като хирург - отварям гледам и все нещо ще сменя макар и да е ОК. Пример: имам Пасат, който започна да чука отчетливо от мотора, резултат: сменени хидравлични повдигачи, маслена помпа, биелни лагери и верига на разпределителните валове, докато се установи, че е обтегача на веригата, който за скромната сума от 1100 лв. преля чашата. Та за това искам да се добера до повече некомерсиални мнения, преди да "отварям". Ако е скоростна, щеше да вие или трудно щеше да сменя, поправете ме ако греша. Една малка добавка: тракането е по-осезаемо когато двигателя е по-натоварен, т.е в баир. Интересното в случая е, че се качих в друго Стило, което звучеше по същия начин, това е и причината да пиша във форума, смисъл дали не е нещо специфично за модела?!?Guns don't kill people, people kill people!
Коментар
-
ilko-gd написа:Според мен идва от диференциала или от лагер на първичният вал, по-скоро от вала щом като натиснеш съединителя изчезва. Виж само да е пълна кутията с масло и си карай - имаш да минеш още доста километри така.Guns don't kill people, people kill people!
Коментар
-
ilko-gd написа:Според мен идва от диференциала или от лагер на първичният вал, по-скоро от вала щом като натиснеш съединителя изчезва. Виж само да е пълна кутията с масло и си карай - имаш да минеш още доста километри така.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Аз на Бравата преди имах подобен шум, който изчезваше с натискането на съединителя. Сам си смених съединителя, въпреки че в старият имаше поне още 20 000 км като го свалих. Шума си е точно от скоростите и във форума сме го коментирали и го има при доста от колегите. И с двата съединителя, оригиналният на 180 000 и новият, с който минах за съжаление само 20 000 шума е бил един и същ.Колата я карах от 156 000 до 198 000 без промяна в шума та за това ти казвам карай, от кутията е. Даже още щеше да си я карам, ама зимата на 2010 се качих на доста висок бордюр и изкривих моста и я продадох на части, в нашето "село" никой не чисти зимата и хората си изхвърляме пепелта от печките зимата по улиците та горе долу да има някакво движениеFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Натовари колата до оборотите в който се чува и завърти волана, ако спре шума се насочи към смяна на хидравличната течност и се приготви са смяна на рейкаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
nedialk00
-
Ясно! Ще търсим проблема в скоростната. Така и така ще се сваля, поне да ме посъветвате, какво друго изискващо свалянето й, прави често проблеми, та да не ми се налага след 3-4 месеца пак да свалям скоростна за някоя дреболия Знам, че може и да звучи странно, но ми се е налагало да правя подобни щуротии за 1 датчик.Guns don't kill people, people kill people!
Коментар
-
Здравей колега,имам абсолютно същия симптом на Пунтото. Особено като е по-студена колата се чува повече. Само когато е на скорост и когато ускорявам (подавам газ). Товага се чува по-силно. Ако пусна педала на газта дори на скорост - спира да се чува тракането.При теб разбра ли се от какво е ?Мерси предварително!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар