Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.8 проблем СК, Съединител, хидравлична рейка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.8 проблем СК, Съединител, хидравлична рейка

    Привет, имам нужда от съвет щото вече не знам какво да правя. Фифи снощи излезе от бокса и днес пак влиза.Както съм споделял по скоро ми се наложи да сменя съединителя, но после все едно не беше моя съединител. Изчаках напасване, регулиране и бла бла. И преди една седмица ми протече рейката и влязох да я сменям, и си викам тъй и тъй моста е долу я и да сваля и СК и изненада, притискателя беше стъргал във фаските на фунията и беше направил прорез 0.5см. имам снимки но ще ги кача по късно че от тук не може. Стария съединител е сравнен с новия, взехме още един нов за да ги сравним абсолутно еднакви са и като номера и като размери. Съединителя ми е абсолютно истински гаранатирам. След последното сглобяване вчера имаше съединител всичко беше ок и на прибиране от сервиза съединителя изчезна. Ако има значение дебелината на зъбите на маховика ми е 0.5 см. самия маховик е с дебелина 0.9см. Някакви идеи що стърже и става така ?Другия въпрос е че след смяната на рейката се чува едно чагъртане което изчезва при вдигане на обороти и при въртене на волана. Предполагам е клапана на хидравликата да не е обезвъдушил ама пак да питам?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    #2
    Твоя съединител със жило ли беше, че нещо ми се върти, че беше доста по-различен от моя? Помпата на хидравликата огледахте ли? Маншоните здрави ли са? При мен се прецакаха нещата на времето заради скъсан маншон на рейката и влизане на боклуци и вода. Аз сложих втора употреба рейка и помпа и за сега проблем нямам. Мъките ми със съединителя бяха от неправилен монтаж на жилото. Пуфто на една среща в неделя ми го нагласи за 30-40 мин. и също от тогава нямам грижи .
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Съединителя е с помпи, а рейката не течеше а направо си шуртеше 1 АТФ си замина за 3 км. Всичоко по рейката е ок и е с нови маншони и уплатнениея но шума го има, утре ще пробвам пак да обезвъдушавам системата ама едва ли е от това.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Не мога да си представя, ако съединителя е какъвто трябва притискателя да стърже в кожуха на скоростната! Като сменихте съединителя, скоростната и вилката беше ли почистена старателно с обезмаслител. Смазахте ли вилката с подходящ лубрикант. Виенето на хидравликата е от неподходящо или калпаво масло - най-вероятно!Изчезването на съединителя - трябва да обезвъздушиш. Най добре маркучле от помпата директно в казанчето да затвориш кръга и тогава. Иначе е трудно и бавно!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар

        Working...
        X