Здравейте колеги,Имам малко странен проблем с колата си (Пунто 1999 JTD)За втори път ми се случва да ми светне червената лампа на акумулатора в движение. Съответно знаете последниците сервото изчезва и така нататък много неприятно. При гасене и палене изчезва това нещо.Случвало ми се е два пъти винаги по време на дълъг път (Варна - София).Първата ситуация спрях на Бензиностанцията на Български извор тръгвам и както се движа с около 20 преди да се включа в движението усетих как не мога да въртя волана и видях лампичката. Изгасих запалих тъкмо се включих в движението пак светна дадах газ и веднага изчезна.Втория случай на преди София на магистралата имаше катастрофа пак намалих до към 20 карахме много бавно и пак по същия начин изчезна.Изгасих запалих всичко ток и жици.Акумулатора е на няма и 3 месеца и много добре се държи за сега пали си всичко точно й просто ми е трудно да повярвам че за 400 км не се е заредил дори да е бил по разреден.(Клемите са затегнати и почистени след първата случка).Та ако имате идей ще съм ви много благодарен. Възможно ли е да е от алтернатора и някаква идея, защо принципно колата работи, а в дадените два момента не.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Пунто МК2(алтернатор ?)
Collapse
X
-
Re: Проблем с Пунто МК2(алтернатор ?)
egzoti4en написа:Здравейте колеги,Имам малко странен проблем с колата си (Пунто 1999 JTD)За втори път ми се случва да ми светне червената лампа на акумулатора в движение. Съответно знаете последниците сервото изчезва и така нататък много неприятно. При гасене и палене изчезва това нещо.Случвало ми се е два пъти винаги по време на дълъг път (Варна - София).Първата ситуация спрях на Бензиностанцията на Български извор тръгвам и както се движа с около 20 преди да се включа в движението усетих как не мога да въртя волана и видях лампичката. Изгасих запалих тъкмо се включих в движението пак светна дадах газ и веднага изчезна.Втория случай на преди София на магистралата имаше катастрофа пак намалих до към 20 карахме много бавно и пак по същия начин изчезна.Изгасих запалих всичко ток и жици.Акумулатора е на няма и 3 месеца и много добре се държи за сега пали си всичко точно й просто ми е трудно да повярвам че за 400 км не се е заредил дори да е бил по разреден.(Клемите са затегнати и почистени след първата случка).Та ако имате идей ще съм ви много благодарен. Възможно ли е да е от алтернатора и някаква идея, защо принципно колата работи, а в дадените два момента не.
-
може и да не са точно 14 волта но не трябва да пада под 13,2 волта това е според хората дето ми заверяваха акумулатораШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Еми вкарах се в още по голям филм сутринта го замерих като нали изчаках там малко време както е описано по темите да се замери еми има си ги 14, че й малко отгоре. Пък и като ми сменяха акумулатора го мериха и отечки всичко си беше ток и жици.Аз се вкарвам във филма защото колата си върви идеално палеше си зимата всичко точно а в някви такива странни моменти става този ефект. Страх ме е някой път да не стане като съм с висока скорост че замине ли волана ще си е малко кофти.А има ли връзка че е било карано примерно 400 км със 90 и след това съм карал 4-5 км с 20 ?Като карам градско само с ниска скорост никога не ми се е случвало подобно нещо, а вие знаете че в софийски задръствания повече от 20-40 не се вдига.Смисъл нищо не разбирам от коли както се вижда, но все пак искам да ми е изрядна моята.Fiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
Самият факт, че когато ти светва лампата на таблото, ти се губи и волана, означава че наистина имаш отказ на заряда! Казвам ти го защото тази лампа, не е кой знае какъв критерий, да не говорим че тя е в отделна верига на алтернатора. Аз лично бих извадил регулатора от алтернатора! Да му проверя четките и пръстените на самия алтернатор! Според мен проблема ти е там.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Самият факт, че когато ти светва лампата на таблото, ти се губи и волана, означава че наистина имаш отказ на заряда! Казвам ти го защото тази лампа, не е кой знае какъв критерий, да не говорим че тя е в отделна верига на алтернатора. Аз лично бих извадил регулатора от алтернатора! Да му проверя четките и пръстените на самия алтернатор! Според мен проблема ти е там.Airfan написа:todorshalev написа:може и да не са точно 14 волта но не трябва да пада под 13,2 волта това е според хората дето ми заверяваха акумулатораШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
днес оправих проблема и ще споделя без да правя тема, тъй, като не съм го отворил защото всичко му беше добре вътре, все пак японско Денсо новата ролка инамонтиранаето го лагера на старата ето я и старатаскърцането изчезна тотално! Изводът:сменя ли се ролки всички през , които минава ремъка трябва да се сменят, защото ако е била тръгнала една обтега4ка, дори и да сложиш нова, тя ве4е е работила на криво и ето го в моя случей е така и от там почват другите... смених и ремъка понеже беше нарязан от парчетата лагер
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар