Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Пунто МК2(алтернатор ?)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Пунто МК2(алтернатор ?)

    Здравейте колеги,Имам малко странен проблем с колата си (Пунто 1999 JTD)За втори път ми се случва да ми светне червената лампа на акумулатора в движение. Съответно знаете последниците сервото изчезва и така нататък много неприятно. При гасене и палене изчезва това нещо.Случвало ми се е два пъти винаги по време на дълъг път (Варна - София).Първата ситуация спрях на Бензиностанцията на Български извор тръгвам и както се движа с около 20 преди да се включа в движението усетих как не мога да въртя волана и видях лампичката. Изгасих запалих тъкмо се включих в движението пак светна дадах газ и веднага изчезна.Втория случай на преди София на магистралата имаше катастрофа пак намалих до към 20 карахме много бавно и пак по същия начин изчезна.Изгасих запалих всичко ток и жици.Акумулатора е на няма и 3 месеца и много добре се държи за сега пали си всичко точно й просто ми е трудно да повярвам че за 400 км не се е заредил дори да е бил по разреден.(Клемите са затегнати и почистени след първата случка).Та ако имате идей ще съм ви много благодарен. Възможно ли е да е от алтернатора и някаква идея, защо принципно колата работи, а в дадените два момента не.
    Fiat Punto JTD HLX 1999

    #2
    Re: Проблем с Пунто МК2(алтернатор ?)

    egzoti4en написа:
    Здравейте колеги,Имам малко странен проблем с колата си (Пунто 1999 JTD)За втори път ми се случва да ми светне червената лампа на акумулатора в движение. Съответно знаете последниците сервото изчезва и така нататък много неприятно. При гасене и палене изчезва това нещо.Случвало ми се е два пъти винаги по време на дълъг път (Варна - София).Първата ситуация спрях на Бензиностанцията на Български извор тръгвам и както се движа с около 20 преди да се включа в движението усетих как не мога да въртя волана и видях лампичката. Изгасих запалих тъкмо се включих в движението пак светна дадах газ и веднага изчезна.Втория случай на преди София на магистралата имаше катастрофа пак намалих до към 20 карахме много бавно и пак по същия начин изчезна.Изгасих запалих всичко ток и жици.Акумулатора е на няма и 3 месеца и много добре се държи за сега пали си всичко точно й просто ми е трудно да повярвам че за 400 км не се е заредил дори да е бил по разреден.(Клемите са затегнати и почистени след първата случка).Та ако имате идей ще съм ви много благодарен. Възможно ли е да е от алтернатора и някаква идея, защо принципно колата работи, а в дадените два момента не.
    от тва е колега. Няма друго, виж го дали прави 14 волта ако не прави значи е за ремонт.Мойто вчера блокира шайбата и същата работа изчезна първо волана...Шайбата е дроп , ще направя снимки утре и ще я кача. Но така и така го свалих, реших да го дам на един авер, който се занимава да го прегледа цялостно в кво състояние е. Ако не вади оптимален волтаж - реле регулатор, ако всичко му е наред вътре
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      #3
      може и да не са точно 14 волта но не трябва да пада под 13,2 волта това е според хората дето ми заверяваха акумулатора
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        todorshalev написа:
        може и да не са точно 14 волта но не трябва да пада под 13,2 волта това е според хората дето ми заверяваха акумулатора
        Абсурд да ти заверят гаранция с под 14 волта. Допустимото отклонение се измерва в десети. 12V + 20% ти е зарядното напрежение.

        Коментар


          #5
          Еми вкарах се в още по голям филм сутринта го замерих като нали изчаках там малко време както е описано по темите да се замери еми има си ги 14, че й малко отгоре. Пък и като ми сменяха акумулатора го мериха и отечки всичко си беше ток и жици.Аз се вкарвам във филма защото колата си върви идеално палеше си зимата всичко точно а в някви такива странни моменти става този ефект. Страх ме е някой път да не стане като съм с висока скорост че замине ли волана ще си е малко кофти.А има ли връзка че е било карано примерно 400 км със 90 и след това съм карал 4-5 км с 20 ?Като карам градско само с ниска скорост никога не ми се е случвало подобно нещо, а вие знаете че в софийски задръствания повече от 20-40 не се вдига.Смисъл нищо не разбирам от коли както се вижда, но все пак искам да ми е изрядна моята.
          Fiat Punto JTD HLX 1999

          Коментар


            #6
            Самият факт, че когато ти светва лампата на таблото, ти се губи и волана, означава че наистина имаш отказ на заряда! Казвам ти го защото тази лампа, не е кой знае какъв критерий, да не говорим че тя е в отделна верига на алтернатора. Аз лично бих извадил регулатора от алтернатора! Да му проверя четките и пръстените на самия алтернатор! Според мен проблема ти е там.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Danchojn написа:
              Самият факт, че когато ти светва лампата на таблото, ти се губи и волана, означава че наистина имаш отказ на заряда! Казвам ти го защото тази лампа, не е кой знае какъв критерий, да не говорим че тя е в отделна верига на алтернатора. Аз лично бих извадил регулатора от алтернатора! Да му проверя четките и пръстените на самия алтернатор! Според мен проблема ти е там.
              колега поне според мен или ти или в сервиз да се свали Алтернатора и да се видят четки пръстени и регулатор на стенд
              Airfan написа:
              todorshalev написа:
              може и да не са точно 14 волта но не трябва да пада под 13,2 волта това е според хората дето ми заверяваха акумулатора
              Абсурд да ти заверят гаранция с под 14 волта. Допустимото отклонение се измерва в десети. 12V + 20% ти е зарядното напрежение.
              ами казвам какво ми казаха че при мах. натоварване не трябва да пада под 13,2V а иначе при мен беше 14,2V но бях с току що сменен Алтернатор сега нз колко е не съм мерил
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #8
                Процедурата явно ще се прави в сервиз, но може ли да ми кажете колко да очаквам да ми вземат за труд и евентуално ревизия на четки пръстени и регулатор на стенд.Благодаря на всички отзовали се надявам се проблем да изчезне след разходка до някой сервиз.
                Fiat Punto JTD HLX 1999

                Коментар


                  #9
                  сваля се сравнително лесно, махаш ремъка, отвиваш жиците около динамото, отвиваш динамото, махаш болта на тампона от долу да мръднеш двигателя и изкача... тва обаче от долу тряя да го правиш
                  Punto JTD
                  http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                  Коментар


                    #10
                    днес оправих проблема и ще споделя без да правя тема, тъй, като не съм го отворил защото всичко му беше добре вътре, все пак японско Денсо новата ролка инамонтиранаето го лагера на старата ето я и старатаскърцането изчезна тотално! Изводът:сменя ли се ролки всички през , които минава ремъка трябва да се сменят, защото ако е била тръгнала една обтега4ка, дори и да сложиш нова, тя ве4е е работила на криво и ето го в моя случей е така и от там почват другите... смених и ремъка понеже беше нарязан от парчетата лагер
                    Punto JTD
                    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                    Коментар

                    Working...
                    X