Обмислям покупка на автомобил , търся кола среден клас това ,което бих могъл евентуално да си позволя е 307, С4 или Стило, всичките след 2004-2005 г. Тъй като не искам дизел и не искам кола над 100 конски сили означава че трябва да е 1,4. Динамика не търся, искам икономична кола (евентуално ще я оборудвам с ГИ) и с евтини части. Четох за "сутиена" и това което видях бяха доста противоречиви отзиви, забелязах в разни онлайн магазини, че голяма част от частите му са като на 307. В случая везните накланят към стило, тъй като ще е от последните години на производство, цената е добра, а и предполагам детските дефекти ще са изчистени. Може ли някой да даде преки впечетления за Стило 1,4 , а и като цяло за колата. Аз ще търся кола хечбекс 4/5 врати. Благодаря на всички предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
307, С4 или Стило?
Collapse
X
-
Кола с евтини части няма ,ако почне да се чупи грамотно и най-евтината да е ще ти излезе солена. Преди покупка я огледай добре и ще видиш ,че няма да имаш особени ремонти по нея. Мога да ти дам съвет за Стило ,защото карам такова и го имам от близо година вече. Задължително при покупката ще имаш поне едни 500-600лв минимум първоначална поддръжка ,за да знаеш ,че всичко е ок. Колата е доста интересна за човек ,който обича да ровичка в нея ,често ще имаш фалшиви сигнали от борд компютъра ,за различни грешки ,които са записани от кофти контакт между буксите или друга причина. Не се отчайвай колата е страхотна за парите ,които струва ,ако ме питаш бих ли си продал сега стилото ти казвам ,само ако мотора изгърми ,но това просто няма как да стане . Вози сравнително меко ,но не може да се сравни с френските си опоненти ,стабилна е в завой стига да не влизаш с 200 в него и има добри спирачки. Не знам как е при другите две коли ,но тук имаш ABS+EBD ,сериино имаш и ASR ,а ако улучиш ще имаш и ESP. Подгрев на страничните огледала ,хладилна жабка и т.н. Помисли си за дизелово Стило! Ще имаш мощност ,когато ти потрябва ,а с леко каране харчи като пари ,колкото едно газифицирано Стило. За пример ти давам Мездра-София-Мездра 210км минати с 8.9литра дизел по колонка или в пари 22,96лв.FIAT STILO 1.9JTD 2002
-
emzo написа:Дизелово Стило в малък град, с чисто градско кове 10/100.Всички тия приказки за 6-7/100 градско са МИТОВЕ. Извънградско е икономично.От трите и аз избирам Стило, макар че и 307 не е много за изхвърляне.
Коментар
-
Като чуя за АГУ и получавам някви тикове.... Иначе братовчеда имаше С4 2.0HDI 138кс. на извън градско София-Сандански-София средния разход беше 6.4л/100км но карането беше само на ръчка.... По магистрала с 110 на 6-та разхода е падал до 4.1л/100км. Специално за такава кола с 1.4 бензин , климатик и 4 души екипаж си е мъка. Лично мнение бих се спрял на дизел.Иначе за сутиенката не е имал големи бъркания за ремонти , за возията далеч е от мита за Френска возия иначе си е евтина колица с евтина пластмаса и т.н.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Бравото ми е с този мотор - 1,4 90 к.с. (слага се в Стило след 2005 , кодът на мотора е 192B2)справя се според очакваниятас газ се движи много прилично, а разхода е повече от приемливсредния ми разход на бензин за 25 000 км беше точно 7/100на газ е около 10% отгоре (от 6,5 при спокойно извънградско до около 10 в натоварено градско)обслужването на колата е евтино частите са на съвсем нормални цени с по-нова кола, не би трябвало да имаш никакви проблемиреално новото Браво си е чисто Стило...за 307 и С4 ще намериш доста противоречеви мненияно това са много разпрострарени автомобили (особено 307) и е нормално да има много мнения в нета
Коментар
-
Sev, това е основната причина да искам стило 1,4 , 6 скорости, евтини ролки и ремъци, както и термостат (в сравнение с брава 1,6), малък данък. Относно разхода бравата сега с газ дава на дълго между 7-8л газ/100км. Не виждам кой дизел ще даде разход от 4/100 ( за да се изравнят на пари), отделно и самата поддръжка на дизела хич не е евтина, градско каране за да се изравни разхода на пари с кола на газ дизела трябва да ми гори 5/100, което поне по тези цени няма как да стане... Другият ми довод е че западноевропейците на са тъпи да купуват икономични дизелови коли, които да не карат, имам предвид че малко каран дизел се намира доста доста трудно.Харесвам френските коли, но за С4 наистина са доста противоречиви отзивите, вероятно защото модела излиза в края на 2004 а аз искам колата да е 2005 или 2006. 307 и С4 са доста сходни като части автомобили, да не кажа че са еднакви, поне по това, което видях.Интересувам се на стилото, какво трябва да гледам при покупка, четох за честия проблем с кантарчетата и за дискотеката по таблото от неработещи възглавници и от други системи. Отстраняват ли се тези проблеми, ако да , то на каква цена? Мога ли сам да ги оправя? Интересувам се още мога ли да разбера реалния пробег на колата при покупка, идеята е да ида с лаптоп при колата преди покупка, да я закача и да видя пробега в компютъра на колата. Може ли да се влияе на реалния пробег в компютъра (да се връща назад) или не? Въпросът ми е има ли какво да видя или данните за пробега се съхраняват ,както и при бравата само в показанията на таблото?Предварително благодаря за отговорите !Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:Sev, това е основната причина да искам стило 1,4 , 6 скорости, евтини ролки и ремъци, както и термостат (в сравнение с брава 1,6), малък данък. Относно разхода бравата сега с газ дава на дълго между 7-8л газ/100км. Не виждам кой дизел ще даде разход от 4/100 ( за да се изравнят на пари), отделно и самата поддръжка на дизела хич не е евтина, градско каране за да се изравни разхода на пари с кола на газ дизела трябва да ми гори 5/100, което поне по тези цени няма как да стане... Другият ми довод е че западноевропейците на са тъпи да купуват икономични дизелови коли, които да не карат, имам предвид че малко каран дизел се намира доста доста трудно.Харесвам френските коли, но за С4 наистина са доста противоречиви отзивите, вероятно защото модела излиза в края на 2004 а аз искам колата да е 2005 или 2006. 307 и С4 са доста сходни като части автомобили, да не кажа че са еднакви, поне по това, което видях.Интересувам се на стилото, какво трябва да гледам при покупка, четох за честия проблем с кантарчетата и за дискотеката по таблото от неработещи възглавници и от други системи. Отстраняват ли се тези проблеми, ако да , то на каква цена? Мога ли сам да ги оправя? Интересувам се още мога ли да разбера реалния пробег на колата при покупка, идеята е да ида с лаптоп при колата преди покупка, да я закача и да видя пробега в компютъра на колата. Може ли да се влияе на реалния пробег в компютъра (да се връща назад) или не? Въпросът ми е има ли какво да видя или данните за пробега се съхраняват ,както и при бравата само в показанията на таблото?Предварително благодаря за отговорите !
Коментар
-
какво и е ужасното за поддържане? особено на бензиново Стило?данните за километрите се съхраняват на още едно мястокоето най-вероятно също може да се манипулира...но обикновено за такива сравнително евтини коли не се пипаможе сам да провериш тези неща с ELM адаптор и FES (FiatEcuScan) - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=50355с програмата може да промериш почти всичко по колататова с въздушните възглавници мисля, че е решено и не трябва да го имаш като проблем с кола от 2005...emzo да каже
Коментар
-
jimi69 написа:... Съжалявам, че те разочаровам ама тва е истината, френски и италянски коли са хвърлени кинтиFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
За Стило и 307, нямам наблюдение. С4-ката, ги карат служебни двама мои приятели, имам малко наблюдения. Отзад на дупки и неравности, удря директно в бъбреците, много странно. Да подадеш ток, е почти невъзможно, тъй като акумулатора е забит на кучето в .... Едната протече от капака на клапаните още на 40 000, оправиха я гаранционно. На другата се развали имобилайзера от нищото, няма палене. Смешно беше, как с лекота се счупи щипката която държи щеката за предният капак . Иначе двигателите са 1.4 , нямат койзнае колко сила, вървят си доволно, ама поне са тихички. Не се чува че работи, няма вибрации,... Иначе, според мен, на външен вид, а и вътре, са хубави.
Коментар
-
Кой каквото иска да плюе по макарона, но за това което предлагакато цена качество е според мен най-добрия избор. Не виждам един гоуф какво повече ще предложи- нито е 2 пъти по икономичен, нито е 2 пъти по-здрав, нито пък е два пъти по комфортен, но е два пъти ПО-СКЪП спрямо фиат за аналогична година на производство. И да се троши няма през ден няма да го платя 2 пъти че да стигне цената на голфа. Да не говорим че ресурса на всички по-нови коли е по-малък от на старите. Карам над 100 000 км брава и мога спокойно да кажа че не е по-чуплива от другите марки, а е значително по-евтина.Следващата ще е пак Фиат.Колата ще се купува към края на годината октомври или ноември, за сега само събирам мнения. Имам възможност да си я докарам от Италия, имам роднини, които могат да ми помогнат, но не знам дали си струва, защото си мисля че там огледа е по-ограничен , в смисъл като брой коли които мога да видя в определен район, а да се дават пари за път също не знам дали си струва. За сега поне си мисля че от БГ е по-удобно и разликата в парите няма да е кой знае каква. Ако се купува от БГ задължително ще искам да знам реалния пробег и преди покупката ще се обърна за помощ тук. Поздрави !Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар