Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лошо ли е сменянето на скорост без съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лошо ли е сменянето на скорост без съединител

    Днеска като си карах сменях скоростите по този начин, обаче като слизам от 4 та на 3 та колата присецва, и 4 та влиза по трудно.Има ли опасност да се счупи нещо като превключвам така?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Ти как мислиш? :D
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      Ами незнам затова питам. Производителя май нищо не е казал по този въпрос.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Ако беше все едно, нямаше да се натиска съединител при превключване. Без съединител, даже да нацелваш горе-долу оборотите, пак товариш синхронизаторите. А Фиат никога не са се славели със здрави скорости...
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          Зависи, иска се доста прецизност. Виждал съм бакшиши, които съединител само за първа натискат.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            wwalker написа:
            Зависи, иска се доста прецизност. Виждал съм бакшиши, които съединител само за първа натискат.
            И после им сменям кутиите! :D
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              muns61 написа:
              wwalker написа:
              Зависи, иска се доста прецизност. Виждал съм бакшиши, които съединител само за първа натискат.
              И после им сменям кутиите! :D
              други така или иначе сменят без или със натискане лично аз не знам нищо по този въпрос..
              Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
              Ex.Bravo 1997 1.8 GT

              Коментар


                #8
                Re: Лошо ли е сменянето на скорост без съединител

                infineon написа:
                Днеска като си карах сменях скоростите по този начин, обаче като слизам от 4 та на 3 та колата присецва, и 4 та влиза по трудно.Има ли опасност да се счупи нещо като превключвам така?
                Не знам защо така правиш. Да лошо е! Ще потрошиш скоростите. Тези които са несинхронизирани са друга работа и изглеждат по различен начин и се движат с масла с друг вискозитет обикновено.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  При несинхронизираните зъбните колела не са постоянно зацепени, а се движат по вала и зацепват в съответното насреща. Ако не натиснеш съединител, голямо хъркане пада и няма включване.При синхронизираните колелата са постоянно зацепени, а движението от тях към вала се предава със зацепващ блок - синхронизатори. Те зацепват и без съединител ,но с огромно натоварване, което ги износва, а може и направо да ги изрони. При износване изключва скорост, а при изронване не включва въобще. Ама ако не вярваш, опитай.А маслата са друг филм, там зависи и от начина на лагеруване на валовете. На дъртите Форд Гранада и Сиера маслото е синтетично, защото валовете лагеруват направо в чугунения корпус на кутията. Като на Москвич 408 и 412...
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    Ако можеш да го правиш като хората аз не виждам проблем. На мотоциклета почти не ползвам съединител и не само аз. Досега не знам някой да се е оплакал от счупени скорости заради такова включване. Естествено ако го правиш както трябва.

                    Коментар


                      #11
                      muns61 написа:
                      При несинхронизираните зъбните колела не са постоянно зацепени, а се движат по вала и зацепват в съответното насреща. Ако не натиснеш съединител, голямо хъркане пада и няма включване.При синхронизираните колелата са постоянно зацепени, а движението от тях към вала се предава със зацепващ блок - синхронизатори. Те зацепват и без съединител ,но с огромно натоварване, което ги износва, а може и направо да ги изрони. При износване изключва скорост, а при изронване не включва въобще. Ама ако не вярваш, опитай.А маслата са друг филм, там зависи и от начина на лагеруване на валовете. На дъртите Форд Гранада и Сиера маслото е синтетично, защото валовете лагеруват направо в чугунения корпус на кутията. Като на Москвич 408 и 412...
                      +1при мотоциклета включването е с челен съединител същото е и при легендарната Лада вфтс- зъбни колела с прави зъби и челни муфи без синхронизатори. Колега недей включвай без съединител а ако ти тежи постояното натискане на педала само изключвай.
                      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                      Коментар


                        #12
                        фиатите не се славели със здрави скорости-пълни глупусти-какво да кажат фолксваген и рено.още от ерата жигули са си здрави скоростите,това че не сменят масла или карат без масло е друг проблем

                        Коментар


                          #13
                          Заради такова каране вече 3 дни СК е долу, дано днес излезем от бокса.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            А какво ще кажете за изключването от скорост без съединител?Когато може де и без усилие!
                            Fiat Bravo 1.6 16 103hp

                            Коментар


                              #15
                              В общи линии неупотребата на съединител води до смяна на синхронизатори. Това да се сменя без съединител е умение от 10+ левъл на състезателите, дето им е по важно да спестят 2 секунди от колкото да висят три дни в сервиз
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X