Днеска като си карах сменях скоростите по този начин, обаче като слизам от 4 та на 3 та колата присецва, и 4 та влиза по трудно.Има ли опасност да се счупи нещо като превключвам така?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лошо ли е сменянето на скорост без съединител
Collapse
X
-
Лошо ли е сменянето на скорост без съединител
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Ами незнам затова питам. Производителя май нищо не е казал по този въпрос.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
muns61 написа:wwalker написа:Зависи, иска се доста прецизност. Виждал съм бакшиши, които съединител само за първа натискат.Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Re: Лошо ли е сменянето на скорост без съединител
infineon написа:Днеска като си карах сменях скоростите по този начин, обаче като слизам от 4 та на 3 та колата присецва, и 4 та влиза по трудно.Има ли опасност да се счупи нещо като превключвам така?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
При несинхронизираните зъбните колела не са постоянно зацепени, а се движат по вала и зацепват в съответното насреща. Ако не натиснеш съединител, голямо хъркане пада и няма включване.При синхронизираните колелата са постоянно зацепени, а движението от тях към вала се предава със зацепващ блок - синхронизатори. Те зацепват и без съединител ,но с огромно натоварване, което ги износва, а може и направо да ги изрони. При износване изключва скорост, а при изронване не включва въобще. Ама ако не вярваш, опитай.А маслата са друг филм, там зависи и от начина на лагеруване на валовете. На дъртите Форд Гранада и Сиера маслото е синтетично, защото валовете лагеруват направо в чугунения корпус на кутията. Като на Москвич 408 и 412...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:При несинхронизираните зъбните колела не са постоянно зацепени, а се движат по вала и зацепват в съответното насреща. Ако не натиснеш съединител, голямо хъркане пада и няма включване.При синхронизираните колелата са постоянно зацепени, а движението от тях към вала се предава със зацепващ блок - синхронизатори. Те зацепват и без съединител ,но с огромно натоварване, което ги износва, а може и направо да ги изрони. При износване изключва скорост, а при изронване не включва въобще. Ама ако не вярваш, опитай.А маслата са друг филм, там зависи и от начина на лагеруване на валовете. На дъртите Форд Гранада и Сиера маслото е синтетично, защото валовете лагеруват направо в чугунения корпус на кутията. Като на Москвич 408 и 412...LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
В общи линии неупотребата на съединител води до смяна на синхронизатори. Това да се сменя без съединител е умение от 10+ левъл на състезателите, дето им е по важно да спестят 2 секунди от колкото да висят три дни в сервизКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар