Помагайте колеги,Случаят ми е - Пунто МК2 1.9 JTD, нови съединител и маховик. Съединителя, Валео - оказа се турски (ЕВРО 07) и майстора каза, че е с феродо със странен цвят който той не е виждал досега (маховика е италианско валео). Всичко е тип топ по отношение на лекота, потегляне т.е. от реалната работа на съединителя, НО проблем е ужасно неприятния шум който се появява при следните 2 ситуации:1. При потегляне на заден ход - колкото по голямо е натоварването, толкова по-силен е шума (стържещ шум) по време на зацепването.2. При преминаване от по висока към по ниска предавка при зацепване докато се изравнят оборотите на двигателя и колелетата.Странно ми е, че само в тези 2 случая го има този проблем - при потегляне напред и качване на предавките си е добре. Вече съм изминал над 700 км и губя надежда, че това е проблем за напасване на триещите се повърхности.Давайте акъл дали има оправия и дали сте срещали такова нещо, че ме е яд че за няколко лева по малко реших да си купя съединителя от въпросната фирма ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гаден шум при нов съединител?
Collapse
X
-
Re: Гаден шум при нов съединител?
jv написа:Помагайте колеги,Случаят ми е - Пунто МК2 1.9 JTD, нови съединител и маховик. Съединителя, Валео - оказа се турски (ЕВРО 07) и майстора каза, че е с феродо със странен цвят който той не е виждал досега (маховика е италианско валео). Всичко е тип топ по отношение на лекота, потегляне т.е. от реалната работа на съединителя, НО проблем е ужасно неприятния шум който се появява при следните 2 ситуации:1. При потегляне на заден ход - колкото по голямо е натоварването, толкова по-силен е шума (стържещ шум) по време на зацепването.2. При преминаване от по висока към по ниска предавка при зацепване докато се изравнят оборотите на двигателя и колелетата.Странно ми е, че само в тези 2 случая го има този проблем - при потегляне напред и качване на предавките си е добре. Вече съм изминал над 700 км и губя надежда, че това е проблем за напасване на триещите се повърхности.Давайте акъл дали има оправия и дали сте срещали такова нещо, че ме е яд че за няколко лева по малко реших да си купя съединителя от въпросната фирма ...
-
Пробвай да направиш така: засили я, примерно, на 3-та до около 60 км и отпусни рязко газта за да спираш с двигател, без да натискаш съединител обаче. И кажи дали се появява шума. И аз мисля че няма да е от него. По скоро опиране нещо някъде при усукване на силовия агрегат в посока обратна на нормалната му работа - даване на заден и спиране с двигател
Коментар
-
Направих клипче - http://www.youtube.com/watch?v=00cjYSj32CkКакто се вижда и чува - потеглянето е безпроблемно - на 2-ра до около 60. После това което правя е да натискам съединителя, да чакам да паднат оборотите и го отпускам докато зацепи и пак и пак. И за финал - потеглянето назад което пак прави пунтото да звучи като дъскорезницаJoro написа:Пробвай да направиш така: засили я, примерно, на 3-та до около 60 км и отпусни рязко газта за да спираш с двигател, без да натискаш съединител обаче. И кажи дали се появява шума. И аз мисля че няма да е от него. По скоро опиране нещо някъде при усукване на силовия агрегат в посока обратна на нормалната му работа - даване на заден и спиране с двигателПунто МК2 1.9JTD 80
Коментар
-
Joro написа:По скоро опиране нещо някъде при усукване на силовия агрегат в посока обратна на нормалната му работа - даване на заден и спиране с двигател
Коментар
-
тампона се намира отдолу и е лесно достъпен, ето гоhttp://axm-auto.com/index2.php?brand...странно обаче, щото ако е тампон при пускане и подаване на рязко газ пак трябва да прави така.. дано да е нещо дребно.
Коментар
-
///// написа:jimi69 написа:странно обаче, щото ако е тампон при пускане и подаване на рязко газ пак трябва да прави така.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар