Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гаден шум при нов съединител?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гаден шум при нов съединител?

    Помагайте колеги,Случаят ми е - Пунто МК2 1.9 JTD, нови съединител и маховик. Съединителя, Валео - оказа се турски (ЕВРО 07) и майстора каза, че е с феродо със странен цвят който той не е виждал досега (маховика е италианско валео). Всичко е тип топ по отношение на лекота, потегляне т.е. от реалната работа на съединителя, НО проблем е ужасно неприятния шум който се появява при следните 2 ситуации:1. При потегляне на заден ход - колкото по голямо е натоварването, толкова по-силен е шума (стържещ шум) по време на зацепването.2. При преминаване от по висока към по ниска предавка при зацепване докато се изравнят оборотите на двигателя и колелетата.Странно ми е, че само в тези 2 случая го има този проблем - при потегляне напред и качване на предавките си е добре. Вече съм изминал над 700 км и губя надежда, че това е проблем за напасване на триещите се повърхности.Давайте акъл дали има оправия и дали сте срещали такова нещо, че ме е яд че за няколко лева по малко реших да си купя съединителя от въпросната фирма ...
    Пунто МК2 1.9JTD 80

    #2
    Re: Гаден шум при нов съединител?

    jv написа:
    Помагайте колеги,Случаят ми е - Пунто МК2 1.9 JTD, нови съединител и маховик. Съединителя, Валео - оказа се турски (ЕВРО 07) и майстора каза, че е с феродо със странен цвят който той не е виждал досега (маховика е италианско валео). Всичко е тип топ по отношение на лекота, потегляне т.е. от реалната работа на съединителя, НО проблем е ужасно неприятния шум който се появява при следните 2 ситуации:1. При потегляне на заден ход - колкото по голямо е натоварването, толкова по-силен е шума (стържещ шум) по време на зацепването.2. При преминаване от по висока към по ниска предавка при зацепване докато се изравнят оборотите на двигателя и колелетата.Странно ми е, че само в тези 2 случая го има този проблем - при потегляне напред и качване на предавките си е добре. Вече съм изминал над 700 км и губя надежда, че това е проблем за напасване на триещите се повърхности.Давайте акъл дали има оправия и дали сте срещали такова нещо, че ме е яд че за няколко лева по малко реших да си купя съединителя от въпросната фирма ...
    Нещо не ми звучи на съединител това. Има ли начин да направиш клипове да чуем?

    Коментар


      #3
      Пробвай да направиш така: засили я, примерно, на 3-та до около 60 км и отпусни рязко газта за да спираш с двигател, без да натискаш съединител обаче. И кажи дали се появява шума. И аз мисля че няма да е от него. По скоро опиране нещо някъде при усукване на силовия агрегат в посока обратна на нормалната му работа - даване на заден и спиране с двигател
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        И аз мисля че не е от съединителя , по скоро другаде нещо опира
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          Майстора да не е забравил някой ключ в кожуха на скоростите.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            Предполагам ще се окаже че е от тампон на ДВГ.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Направих клипче - http://www.youtube.com/watch?v=00cjYSj32CkКакто се вижда и чува - потеглянето е безпроблемно - на 2-ра до около 60. После това което правя е да натискам съединителя, да чакам да паднат оборотите и го отпускам докато зацепи и пак и пак. И за финал - потеглянето назад което пак прави пунтото да звучи като дъскорезница
              Joro написа:
              Пробвай да направиш така: засили я, примерно, на 3-та до около 60 км и отпусни рязко газта за да спираш с двигател, без да натискаш съединител обаче. И кажи дали се появява шума. И аз мисля че няма да е от него. По скоро опиране нещо някъде при усукване на силовия агрегат в посока обратна на нормалната му работа - даване на заден и спиране с двигател
              Няма никакъв проблем при такъв експеримент - само когато зацепва (полусъединител) го има.
              Пунто МК2 1.9JTD 80

              Коментар


                #8
                Joro написа:
                По скоро опиране нещо някъде при усукване на силовия агрегат в посока обратна на нормалната му работа - даване на заден и спиране с двигател
                И аз така си мисля. Някоя от ремъчните шайби опира някъде.Вдигни капака на двигателя, издрпай ръчната и сложи камък зад задното колело. Помоли някой приятел да гледа коя от ролките къде опира, докато ти с включена задна на полусъединител опитваш да отлепиш. Даже вече трябва да има отбелязано къде се търка.

                Коментар


                  #9
                  Абе тоя да не е забравил да сложи някой от центриращите втулки м/у скоростите и блока или да не ти е стегнал болтовете дето ди държат един към друг (това последното в кръга на майтапа ама се чудя ако е истина какво би се случило...)
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #10
                    Ще паднат скоростите на земята! Ееее добре де - ще останат увиснали на полуоските! Ще се появи прекалено голяма хлабина между притискателя и аксиалния лагер и няма да може да "отделя" съединителят. Вследствие на което ще се чува "хъркане" при включване на предавките.

                    Коментар


                      #11
                      Тампон ! Липсва тампон и двигатела се усуква спрямо купето. Най вероятно тоя дето го държи точно против усукване. Не знам как изглежда и къде е на Пунто.На Мареа е ето такъв като на снимката :
                      Прикачени файлове
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        тампона се намира отдолу и е лесно достъпен, ето гоhttp://axm-auto.com/index2.php?brand...странно обаче, щото ако е тампон при пускане и подаване на рязко газ пак трябва да прави така.. дано да е нещо дребно.
                        Punto JTD
                        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                        Коментар


                          #13
                          На мен ми прилича като на аксиален лагер.Не знам на Пунтото опашката на скоростите влиза ли в коляновия вал или не.Ако се фиксира там и втулката е износена може да се получава такъв шум от време на време.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            jimi69 написа:
                            странно обаче, щото ако е тампон при пускане и подаване на рязко газ пак трябва да прави така.
                            Да, би трябвало, само че на задна!

                            Коментар


                              #15
                              ///// написа:
                              jimi69 написа:
                              странно обаче, щото ако е тампон при пускане и подаване на рязко газ пак трябва да прави така.
                              Да, би трябвало, само че на задна!
                              Това е малко относително, защото като гледам го прави при по-голямо натоварване. При потегляне натоварването е най голямо. За това го прави тогава, и се чува това стържене само при усукване в едната посока, защото в другата се подпира на друг детайл, не на шайба или друг въртящ се елемент.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X