Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скоростите влизат трудно.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скоростите влизат трудно.

    ЗдравейтеИмам следния проблем, който се появи изведнъж. Днес трябваше да пътувам, отидох да заредя и всичко беше наред. Оставих колата за 10 мин пред блока и след това като тръгнах ми направи впечатление, че почти никоя от скоростите не влиза нормално, дори и невъзможно. При изгасен двигател, скоростите влизат нормално. Също така педала на съединителя стана много мек, а иначе при отворен капак виждам вилката се мести при натискане. Жилото досега не съм го регулирал, положението на педала 2-3 см под това на спирачките. Възможно ли е да е жилото или съединителя е за смяна? Колата е Мареа ТД 75.Благодаря.

    #2
    скорости

    Съединителя е на хидравлика,виж дали няма омасляване около помпите/горна и долна/,дали има течност в казанчето.
    Маренго 1.9Jtd-110 2002

    Коментар


      #3
      Нямам казанче, само жило виждам.

      Коментар


        #4
        При мен (1,8 бензин) има гумен уплътнител на жилото, който се прокъсва, и съединителя започва да не отделя добре. Аз това уплътнение изобщо не съм се занимавал да го търся, просто натегнах малко жилото, и проблема изчезна. Карам така вече повече от година. Не знам как е при дизелите, но ако съединителя не е хидравличен, може да пробваш този вариант.

        Коментар


          #5
          Силно се съмнявам при тд75 съединителя да е хидравличен Колега натегни малко жилото на съединителя, явно отделя много ниско и затова влизат трудно скоростите.Педала трябва да е горе долу на нивото на съседния :D Огледай жилото да не е тръгнало да се къса някъде.ТОчно така стана при мен преди 2-3 години!!!
          Тря'а напиша нещо тука, нали

          Коментар


            #6
            според мене жилото ще се скъса ако не се е вече скъсало щом е станало изведнъж
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              tomny написа:
              При мен (1,8 бензин) има гумен уплътнител на жилото, който се прокъсва, и съединителя започва да не отделя добре. Аз това уплътнение изобщо не съм се занимавал да го търся, просто натегнах малко жилото, и проблема изчезна. Карам така вече повече от година. Не знам как е при дизелите, но ако съединителя не е хидравличен, може да пробваш този вариант.
              Имаме участник познал точния проблем, тва е причината заради която вече не ти бачка съединителя, или го натегни или му изрежи една гумена шаиба дебела 3-4 мм от корава гума, каквато оригинално е имало там но с времето се скъсва и пада и хоп почваш се чудиш кво стана от веднъж
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Натегнах жилото с 3 навивки, скоростите се включват идеално. Изникна обаче друг проблем, при потегляне на 1-ва скорост, колата тресе доста.Идеи?

                Коментар


                  #9
                  Nedra написа:
                  Натегнах жилото с 3 навивки, скоростите се включват идеално. Изникна обаче друг проблем, при потегляне на 1-ва скорост, колата тресе доста.Идеи?
                  Мирише ми на палцовите пружини да е заминала някоя, може би повече.Имах такъв проблем с един москвич алеко, първо омекна педала и трудно влизане на скоростите, и не след дълго мисля че почна да приплъзва съединителя нямам спомени да тресе , но знам че не карах много.Другия вариант да са заминали демферните пружини на съединителя,и те имат подомни симтоми. Карай така , с времето ще покаже все ще избие на някъде.
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    #10
                    Палцови пружини! И то на 2141! Колега аз съм 59 набор ти ако си по големичък може да си ги виждал на МЗМА 403 407 и евентуално на 408 ама на "новия джоган"?????
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #11
                      lubo_Y10 написа:
                      Палцови пружини! И то на 2141! Колега аз съм 59 набор ти ако си по големичък може да си ги виждал на МЗМА 403 407 и евентуално на 408 ама на "новия джоган"?????
                      Колега! Значи не знам как точно се казват, някой им викат диафрагмена пружина , или механизма който е монтиран на притескателния диск.Точно с него ми направи тоя номер,леко омекна педала, трудно вкарване на скоростите, и при нятягане на жилото , някак бе решение да карам но не бе задълго.Знам че, почна да приплъзва съединителя,и при свалянето на скоростната и съединителя , видяхме три пружини от диафрагмата(незнам колко бяха всичките)бяха се счупили в самия крайна периферията, и самия диск беше се изместил леко на една страна спрямо оста, а колата бе на 60-70 хил, км , когато стана това.А да не ти разправям пък за другите проблеми с този батал, косата ми побеля с него, повече от 7-8 хипяди неможех да изкарам без нещо да се счупи ...... P.S--Между другото Аз съм 73 набор, и съм се возил дори на първите москвичи от немските каски дето и бяха ламарините, както и на 408,412-на него почнах като взех книжката :D , и прословутия РЕНО-Москвич с който повече пари хвърлях да го правя , отколкото да се возя.
                      Fiat palio 1.7td

                      Коментар


                        #12
                        Nedra написа:
                        Натегнах жилото с 3 навивки, скоростите се включват идеално. Изникна обаче друг проблем, при потегляне на 1-ва скорост, колата тресе доста.Идеи?
                        Както каза колегата - нов съединител. Други идеи са излишни.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Nedra написа:
                          Натегнах жилото с 3 навивки, скоростите се включват идеално. Изникна обаче друг проблем, при потегляне на 1-ва скорост, колата тресе доста.Идеи?
                          Върни 1-2 навивки / не трябва да хърка при вкл. на задна при работещ мотор/. Дано да ти се е закъсало и леко разтегнало жилото и ако е така очаквай да се скъса. Късал ли си жило в движение? Ако не -много е гадно когато ще изключваш от скорост..без паника скачаш с двата крака на спирачката. бум бам тряс обаче спира.
                          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                          Коментар


                            #14
                            Е що такова грубо отношение, пускаш газта и изключаш от скорост
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              Ако сложа въпросната гумена шайба, или подменя жилото с ново, предполагам досадното тресене отново ще го има?Къде се монтира тази шайба?

                              Коментар

                              Working...
                              X