Колеги имам един динамометричен ключ лани си го купих некъв евтин на топ мастер, от 10 до 210 Nm. ползвам го чисто любителски няколко пъти не е имало проблем, ама ме гложди мисълта дали е верен, и как мога да го проверя? някакви идеи ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проверка на динамометричен ключ, как ?
Collapse
X
-
Re: Проверка на динамометричен ключ, как ?
Slavi_Lancia написа:Колеги имам един динамометричен ключ лани си го купих некъв евтин на топ мастер, от 10 до 210 Nm. ползвам го чисто любителски няколко пъти не е имало проблем, ама ме гложди мисълта дали е верен, и как мога да го проверя? някакви идеи ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
nedialk00
на юнашко доверие става на повечето места, ама някъде нестава и е задълже динамометричния, мен ако питаш много трудно може да е верен, обикновено истинските ключове обхващат по-малък диапазон иначе можеш да отидеш в някой сервиз по реномиран и да помолиш да замериш с техен динамометричен
Коментар
-
Re: Проверка на динамометричен ключ, как ?
Slavi_Lancia написа:Колеги имам един динамометричен ключ лани си го купих некъв евтин на топ мастер, от 10 до 210 Nm. ползвам го чисто любителски няколко пъти не е имало проблем, ама ме гложди мисълта дали е верен, и как мога да го проверя? някакви идеи ?Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
nedialk00 написа:на юнашко доверие става на повечето места, ама някъде нестава и е задълже динамометричния, мен ако питаш много трудно може да е верен, обикновено истинските ключове обхващат по-малък диапазон иначе можеш да отидеш в някой сервиз по реномиран и да помолиш да замериш с техен динамометриченФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Бе и аз така си мислех да го тествам, понеже лоста не е 1 метър а към 50-60 санта то тогава на 50 см от главата ще закача да кажем 2 кила и на 10 нютона тряя щракне, после 4 кила и на 20 тряя щракне и така. Прав ли съм или бъркам , 90 нютона 9 кила на метър ли са ?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Бе и аз така си мислех да го тествам, понеже лоста не е 1 метър а към 50-60 санта то тогава на 50 см от главата ще закача да кажем 2 кила и на 10 нютона тряя щракне, после 4 кила и на 20 тряя щракне и така. Прав ли съм или бъркам , 90 нютона 9 кила на метър ли са ?
Коментар
-
Re: Проверка на динамометричен ключ, как ?
Atanas71 написа:Единицата Nm не може да се приведе към килограм по простата причина, че е единица мярка за момент, а килограмът - за маса. Ако все пак ти е от полза: 1 kg = 10 N приблизително.
Коментар
-
Ключа го сравних с един марков на FACOM и да ви кажа бачка сравнително точно, пробвах го на 20-50-80-120 нютона, при по ниските нютони моя затяга малко повече, но при по високите затяга малкоо по малко, аз съм се заблудил за марката, не е Топ мастер както писах ами е Манесман. Та сравнен с тоя Факом уж е верен, е освен ако факома е грешен пък моя е още по верен Някои ден ще се заиграя и с килограмите да видимПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
Реклама
Collapse
Коментар