Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разход при 195/60/15

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ОК сагласен, но според мен има две стойности, НО не според това с каква скорост ще се движи, ами според това дали е натоварен автомобила или не За това което ще кажа вече не съм сигурен но преподлагам е правилно. Та за скороста както всички знаем има различни скоростни индекси нали? Та те са при каква максимална скорост гумата може да подсигури зададените харатеристики продължтелно време. А колкото до загряването при големи скорости (говорим за 100-130, все пак аз карам 1.6 и ми е далеч от мисълта да вдигам 180-200 и да ги поддържам най-малкото, а и да не бях с 1.6 пак нямаше да карам с толква) та при тези посочени скорости от загряване гумата качва 0.1-0.3 атмосфери. А до колкото помня от някво предаване новите гуми ги тестват на 5 атмосфери. мисля, че за Дънлоп страваше въпрос. Както казах и по-горе по предписание за този размер за Мареа дава 2.4 и мисля на токова да ги карам. Не вярвам В Италия да е по студено лятото от колкото тук и да не са отчели загряването лятото. За сега съм доволен от вървежа, возията и харча. пък да видим на 2.5 как ще е естествено не ангажирам никой с мнението си п.с.сега се сетих и за тези нископрофилните гуми (ххх/25-35/хх) които ги помпат на около 4.0 атм. и правят дрифтове с часове, и до сега не съм чел за гума която се е пръснала от температурата, ами от износването това само като информация де на дали ние ще измислим нова физика или ще открием аджеба какво е то гума и има ли почва у нас хората са си го написали и аз изпълнявам както е и при докора. Лошо ми е отивам, той ми казва какво да пия и какво да ям и готово излякувам се. поне за някои неща може да се приложи подобен метод УСПЕХ и дано ни се е разминало нощеска за следваите 100 години И дано няма проблеми в Перник, колкото и да се ебават всички с тях все пак и те са хора!!!
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    Коментар


      #17
      Ewing написа:
      ОК сагласен, но според мен има две стойности, НО не според това с каква скорост ще се движи, ами според това дали е натоварен автомобила или не За това което ще кажа вече не съм сигурен но преподлагам е правилно. Та за скороста както всички знаем има различни скоростни индекси нали? Та те са при каква максимална скорост гумата може да подсигури зададените харатеристики продължтелно време. А колкото до загряването при големи скорости (говорим за 100-130, все пак аз карам 1.6 и ми е далеч от мисълта да вдигам 180-200 и да ги поддържам най-малкото, а и да не бях с 1.6 пак нямаше да карам с толква) та при тези посочени скорости от загряване гумата качва 0.1-0.3 атмосфери. А до колкото помня от някво предаване новите гуми ги тестват на 5 атмосфери. мисля, че за Дънлоп страваше въпрос. Както казах и по-горе по предписание за този размер за Мареа дава 2.4 и мисля на токова да ги карам. Не вярвам В Италия да е по студено лятото от колкото тук и да не са отчели загряването лятото. За сега съм доволен от вървежа, возията и харча. пък да видим на 2.5 как ще е естествено не ангажирам никой с мнението си п.с.сега се сетих и за тези нископрофилните гуми (ххх/25-35/хх) които ги помпат на около 4.0 атм. и правят дрифтове с часове, и до сега не съм чел за гума която се е пръснала от температурата, ами от износването това само като информация де на дали ние ще измислим нова физика или ще открием аджеба какво е то гума и има ли почва у нас хората са си го написали и аз изпълнявам както е и при докора. Лошо ми е отивам, той ми казва какво да пия и какво да ям и готово излякувам се. поне за някои неща може да се приложи подобен метод УСПЕХ и дано ни се е разминало нощеска за следваите 100 години И дано няма проблеми в Перник, колкото и да се ебават всички с тях все пак и те са хора!!!
      Точно заплануваната скорост на свижение се взема като база за определяне на налягането в гумите. Скоростния индекс ти гарантира нещо, при спазване на едни предписания за които си говорим в момнта. При дрифтовете ситуацията е съвсем различна, и предполагам си виждал на какво приличат гумите след 5 км дрифт ? Олколната температура оказва нищожно влияние върху загряването на гумите, за това и никой не ти казва зимата ги помпиш толкова , а лятото - толкова. Дори на лед, гумите си загряват до положителни температури, ако се движиш с достатъчно висока скорост. Ако изобщо си имал възможност да караш кола по заснежен.заледен път, при температури под -30*С , щеше да знаеш, как загряването на триещите повърхности прави така че гумите да мат много добро сцепление с леда на пътя Най-хлъзгав е лед с температура над -10* С . Попрочети защо .
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Dido_Lyubenov написа:
        Най-хлъзгав е лед с температура над -10* С . Попрочети защо .
        сигурно поради същата причина поради която като пипнеш нещо с голи ръце и е под -10 темепратурата и ти залепват нямам идея всъщност така препдолагам Иначе за околната температура знам, че почти не влияе, но по-горе в някой пост колега беше споменал, че лятото от външната температура се покачвао налягането. За това го споменах. Иначе ми е ясно, че най-голямото покачване на температурата идва от нагорешения яасфалт и допира с него. То не е точно допир има и усукване на материала и триене т.н. и т.н. . Просто го описвам с една дума. Пак казвам, ще видим като се постопли как ще се държи колата. Ако не е почнала да изяжда гумите посредата начи няма голям проблем И само за информация, днес ми свърши газта. Ако щете вярвайте, на 2.4атм колата дава около 11.5 чисто градско, а напмпани на 2.5 разхода е 10.6. При едно и също каране и що годе еднакви температурни условия.Ще покарам още една бутилка за потвърждение и май ще си седя на 2.5 п.с.и за да няма глупави коментари ще кажа, че ако ги напомпа човек на 5.0атм няма да му падне на 3/100 разхода не е нужно никой да пробва
        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
        182A4.000 IAW49F
        LPG - Lovato EasyFast
        ----------------------------
        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

        Коментар


          #19
          здрасти колега колата е дедра комби 2.0.16 отпред е с бриджистоун потенца ре зоо р.ра е 195.55.15 и налягане гледам да е 2.5 атмофери ;колкото за разхода то се знае над 11л. монтанска система с 4.5 светофара.карал съм и на 195.50 но разбива всичко отпред;според мен 185.60 .15 е най добре ;мое мнение;лек ден.

          Коментар

          Working...
          X