Колеги искам да попитам дали ако се кача на 195/60/15 ще ми се повиши разхода от сегашния. В момента съм на 185/65/14, а колата е Мареа ТД100.Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разход при 195/60/15
Collapse
X
-
lithrone
Re: Разход при 195/60/15
ganchoto написа:Колеги искам да попитам дали ако се кача на 195/60/15 ще ми се повиши разхода от сегашния. В момента съм на 185/65/14, а колата е Мареа ТД100.Благодаря
-
Защо на 60 а не на 55 който по диаметър е същия като на 14ката ?Иначе разликата е пренебрежимо малка и ако вземеш предвид че при изминати 100 км ще ти отчита 97 то разхода ще е съшия.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
xctr написа:Защо на 60 а не на 55 който по диаметър е същия като на 14ката ?Иначе разликата е пренебрежимо малка и ако вземеш предвид че при изминати 100 км ще ти отчита 97 то разхода ще е съшия.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Благодаря за отговорите, има една катастрофирала Алфа 147 с оригинални алуминиеви джанти с въпросния размер, та за това въпроса ми е такъв. Аз за проба сложих същите джанти от една друга 147-а и останах доста доволен от разликата в поведението - по-добро спиране и стабилност.ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
Няма разлика в разхода. Единствено трябва да отчетеш разликата в изминатите километри и става едно и също. И аз бях пред подобна дилема преди 1-2 месеца. разликата в цените на гуми х55 и х60 не е само 30 кинта (повече е)Едвам си намерих 2 употребявани на що годе нормални цени и запазени.Аз мойте 185.65.14 ги карах на 2.2 а сега тези 195.55.15 са на 2.4 и разхода не е пръднал. сега тествам теорията ако ги напомпам на 2.5 да видя дали ще падне разхода. за сега съм обнадежден
Така че минавай без проблем. И като ги купуваш гумите дори и нови задължително ДОТ гледай, че мен и там ме минаха и повече в ЕМК-33 няма да стъпя. Да не говорим, че им казах, че с борд ги искам и накрая хем стари гуми хем без борд. Ако тръгна да ги продавам след 2-3-4 години ще почти невъзможно. Ама и аз съм си воновен де трябваше да се разбавам повече.УСПЕХ!
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
viktorsterev написа:защо направо не ги напомпаш на 3 за по сигурно.Аз карам с 195/50/15 и ги помпам на 2 до 2.3 макс. защото като ги нагрее слънцето стават 2.4-2.5Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:viktorsterev написа:защо направо не ги напомпаш на 3 за по сигурно.Аз карам с 195/50/15 и ги помпам на 2 до 2.3 макс. защото като ги нагрее слънцето стават 2.4-2.5Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Ами като са пропуснали лекцията за гумите, така става. Тия гуми ги е измислил един човек, точно с цел, да коригираш твърдоста им, като по този начин гумата има и свойството да обира дребни неравности и умекотява силни удари. Иначе щяха да слагат плътна гума като на РК-1 ( Ръчна Количка с едно колело) и жули Жеко. Няма да се пукне, няма а гръмне ... Ама то малко акъл се иска за тая работа.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
еми ще си говори мслед времесамо да спомена, че твърдоста на возията е съвсем леко променена в сравнение с 185.65.14. Нали не мислите, че съзнателно бих направил нещо което ще ми прави колата много чуплива и неизползваемо твърда!а за разбирачите (щото аз явно не разбирам
) ето малко информация:http://www.tyre-pressures.com/ByCar/...99+MARCHако ви е интересно има и други сайтове със същата информация ако не вярвате на този
има иа аутодата
УСПЕХ от мен
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
viktorsterev написа:защо направо не ги напомпаш на 3 за по сигурно.Аз карам с 195/50/15 и ги помпам на 2 до 2.3 макс. защото като ги нагрее слънцето стават 2.4-2.5Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ewing написа:еми ще си говори мслед времесамо да спомена, че твърдоста на возията е съвсем леко променена в сравнение с 185.65.14. Нали не мислите, че съзнателно бих направил нещо което ще ми прави колата много чуплива и неизползваемо твърда!а за разбирачите (щото аз явно не разбирам
) ето малко информация:http://www.tyre-pressures.com/ByCar/...99+MARCHако ви е интересно има и други сайтове със същата информация ако не вярвате на този
има иа аутодата
УСПЕХ от мен
Гумите се помпят с различно налягане, според скороста с която ще се движи автомобила. По-високо налягане в гумите се препоръчва, при движение с по-висока скорост. Говорим за продължително движение ! Колкото са по-твърди гумите, толкова по-малка е контактната им площ с пътната настилка. При движение с висока скорост, голямата контактна площ, предизвиква по-голямо триене. По-голямо триене означава по-висока температура на триещите се повърхности. При ниско налягане в гумите, триенето при движение с висока скорост, предизвиква по-силно загряване на гумата, което води до нарушаване на здравината на каучука -> пръсване на гумата -> жертви на пътя. При ниски скорости, гумите загряват по-малко, каучука остава по-твърд, в комбинация с високо налягане в гумата -> малка контактна площт с пътната настилка - > увеличен спирачен път -> увеличен риск. Отделно по-резки натоварвания на окачването -> по-голяма вероятност от повреда. В упътването за всеки автомобил има посочени две стойности на налягането в гумите, според предвидената скорост с която автомобила ще се движи продължително време.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар