Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разход при 195/60/15

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разход при 195/60/15

    Колеги искам да попитам дали ако се кача на 195/60/15 ще ми се повиши разхода от сегашния. В момента съм на 185/65/14, а колата е Мареа ТД100.Благодаря
    ex FIAT Marea 1.9 TD100

    #2
    Re: Разход при 195/60/15

    ganchoto написа:
    Колеги искам да попитам дали ако се кача на 195/60/15 ще ми се повиши разхода от сегашния. В момента съм на 185/65/14, а колата е Мареа ТД100.Благодаря
    Аз залагам на отговор : " По-скоро не. "Карам 1.6 16V и смених със същия размер.

    Коментар


      #3
      Няма да окаже чак таково влияние че да го усетиш. И съм сигурен че стила ти на шофиране ще прикрие разликата.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Защо на 60 а не на 55 който по диаметър е същия като на 14ката ?Иначе разликата е пренебрежимо малка и ако вземеш предвид че при изминати 100 км ще ти отчита 97 то разхода ще е съшия.
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          xctr написа:
          Защо на 60 а не на 55 който по диаметър е същия като на 14ката ?Иначе разликата е пренебрежимо малка и ако вземеш предвид че при изминати 100 км ще ти отчита 97 то разхода ще е съшия.
          Да, то оригиналния размер е 195/55/15, но са доста по-скъпи от 195/60/15. Не знам защо, но е така. Аз карам със 195/55/15, и като отида да си търся гуми, направо ми се увижда от цени. предлагат ми на 60, с около 30-тина лева надолу за бройка, и се чудя дали да не мина този размер и аз.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Благодаря за отговорите, има една катастрофирала Алфа 147 с оригинални алуминиеви джанти с въпросния размер, та за това въпроса ми е такъв. Аз за проба сложих същите джанти от една друга 147-а и останах доста доволен от разликата в поведението - по-добро спиране и стабилност.
            ex FIAT Marea 1.9 TD100

            Коментар


              #7
              С какви гуми си карал до сега ? 14-ки ли ?
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Няма разлика в разхода. Единствено трябва да отчетеш разликата в изминатите километри и става едно и също. И аз бях пред подобна дилема преди 1-2 месеца. разликата в цените на гуми х55 и х60 не е само 30 кинта (повече е) Едвам си намерих 2 употребявани на що годе нормални цени и запазени.Аз мойте 185.65.14 ги карах на 2.2 а сега тези 195.55.15 са на 2.4 и разхода не е пръднал. сега тествам теорията ако ги напомпам на 2.5 да видя дали ще падне разхода. за сега съм обнадежден Така че минавай без проблем. И като ги купуваш гумите дори и нови задължително ДОТ гледай, че мен и там ме минаха и повече в ЕМК-33 няма да стъпя. Да не говорим, че им казах, че с борд ги искам и накрая хем стари гуми хем без борд. Ако тръгна да ги продавам след 2-3-4 години ще почти невъзможно. Ама и аз съм си воновен де трябваше да се разбавам повече.УСПЕХ!
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #9
                  защо направо не ги напомпаш на 3 за по сигурно.Аз карам с 195/50/15 и ги помпам на 2 до 2.3 макс. защото като ги нагрее слънцето стават 2.4-2.5
                  Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                  EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                  EX.Fiar Ritmo 105TC

                  Коментар


                    #10
                    viktorsterev написа:
                    защо направо не ги напомпаш на 3 за по сигурно.Аз карам с 195/50/15 и ги помпам на 2 до 2.3 макс. защото като ги нагрее слънцето стават 2.4-2.5
                    Бърза да сменя окачване, за това :D
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Dido_Lyubenov написа:
                      viktorsterev написа:
                      защо направо не ги напомпаш на 3 за по сигурно.Аз карам с 195/50/15 и ги помпам на 2 до 2.3 макс. защото като ги нагрее слънцето стават 2.4-2.5
                      Бърза да сменя окачване, за това :D
                      няма майтап, брат ми... разбирач голям, помпи гумите 2.5 викам му не трябва ли 2.2 - не 2.5, накрая 1 майстор му каза ти пломбите ти ли искаш да ти тракат и не мина време задницата разбита... не знам кое точно, а 1ния преден амортисьор почна да пуска масло :D
                      Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                      Коментар


                        #12
                        Ами като са пропуснали лекцията за гумите, така става. Тия гуми ги е измислил един човек, точно с цел, да коригираш твърдоста им, като по този начин гумата има и свойството да обира дребни неравности и умекотява силни удари. Иначе щяха да слагат плътна гума като на РК-1 ( Ръчна Количка с едно колело) и жули Жеко. Няма да се пукне, няма а гръмне ... Ама то малко акъл се иска за тая работа.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          еми ще си говори мслед време само да спомена, че твърдоста на возията е съвсем леко променена в сравнение с 185.65.14. Нали не мислите, че съзнателно бих направил нещо което ще ми прави колата много чуплива и неизползваемо твърда!а за разбирачите (щото аз явно не разбирам ) ето малко информация:http://www.tyre-pressures.com/ByCar/...99+MARCHако ви е интересно има и други сайтове със същата информация ако не вярвате на този има иа аутодата УСПЕХ от мен
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #14
                            viktorsterev написа:
                            защо направо не ги напомпаш на 3 за по сигурно.Аз карам с 195/50/15 и ги помпам на 2 до 2.3 макс. защото като ги нагрее слънцето стават 2.4-2.5
                            Мойте ги карам на 2.8 но това е по друга причина. Мойте също са 195/50/15.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Ewing написа:
                              еми ще си говори мслед време само да спомена, че твърдоста на возията е съвсем леко променена в сравнение с 185.65.14. Нали не мислите, че съзнателно бих направил нещо което ще ми прави колата много чуплива и неизползваемо твърда!а за разбирачите (щото аз явно не разбирам ) ето малко информация:http://www.tyre-pressures.com/ByCar/...99+MARCHако ви е интересно има и други сайтове със същата информация ако не вярвате на този има иа аутодата УСПЕХ от мен
                              Бедна ти е информацията Гумите се помпят с различно налягане, според скороста с която ще се движи автомобила. По-високо налягане в гумите се препоръчва, при движение с по-висока скорост. Говорим за продължително движение ! Колкото са по-твърди гумите, толкова по-малка е контактната им площ с пътната настилка. При движение с висока скорост, голямата контактна площ, предизвиква по-голямо триене. По-голямо триене означава по-висока температура на триещите се повърхности. При ниско налягане в гумите, триенето при движение с висока скорост, предизвиква по-силно загряване на гумата, което води до нарушаване на здравината на каучука -> пръсване на гумата -> жертви на пътя. При ниски скорости, гумите загряват по-малко, каучука остава по-твърд, в комбинация с високо налягане в гумата -> малка контактна площт с пътната настилка - > увеличен спирачен път -> увеличен риск. Отделно по-резки натоварвания на окачването -> по-голяма вероятност от повреда. В упътването за всеки автомобил има посочени две стойности на налягането в гумите, според предвидената скорост с която автомобила ще се движи продължително време.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X