Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем алтернатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Извинявам се за закъснението.Днес проведох измерването чак.На студен двигател без нищо 14.5 с фарове и парно на МАХ 14,0.Като загрее пада с 0.2-0.3 волта и при двата случая съответно 14.3 без нищо и 13.8 с фарове и вентилатор на 4-та.Като включа вече фарове,парно на 4,фарове за мъгла,светлини отзад за мъгла и подгрев на стъклото и огледалата пада на 13,0-13,1 ама то няма как да е иначе...
    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

    Коментар


      #17
      аз правих ремонт преди 10 хил км и бях забравил, сега се сетих от тематасмених лагерите - NSK, четките и регулаторазасега няма проблеми, да видимако има пак ще го правя
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #18
        Re: Ново питане

        pl4 8rp написа:
        Здравейте колеги,ново питане от мен...та:къде е уловката на студен двигател да зарежда 14.4 волта,а на загрял да пада до 13 волта.С малки разлики с и без консуматори.да кажем е 14.4 без на студен и около 13.8-14.00 с фарове и парно(вентилатора на 2-3 степен)пак на студен ,но като врътна 5-10 мин да отвори термостата и двигателя да загрее и зареждането дропва доста яко.Така се стига на две седмици да зареждам АБ на зарядно.. Алтернатора е свалян и носен на майстор,разглобен и тестван на стенд,но познайте -всичко е било точно(лагери,няма изкопано и износени четки,).Вече не знам от къде да почвам да търся проблема,единственото което ми подметна бащата е ,че когато загреел двигателя загрявал и ремъка и започвал да приплъзва,не знам възможно ли е,но скоро ще го сменя за всеки случай,макар да няма следи от напукване и износване,а сами го притягахме,като качихме алтернатора.Ако някой има идея от къде се появява тая аномалия да казва,аз като цяло се бях насочил към реле-регулатор,купих го,ама майстора казва ,че и стария е Ок Мерси!
        Ами алтернатора най-вероятно си ти е наред. В ел инсталацията на автомобила, този който диктува напрежението е АКУМУЛАТОРА. Той е много по-нискоомен от един алтернатор. Оловният акумулатор обаче е един МНОГО ГОЛЯМ ТЕМПЕРАТУРЕН ПРОБЛЕМ. Особенно когато си заминава. Когато се зарежда, напрежението може много да варира. 0.022V/°C е типичния температурен коефициент на оловния акумулатор. Това хич не е малко. Всичко това се влошава, когато акумулатора е амортизиран или нещо повреден. Освен това, НЕ ТРЯБВА да се зарежда при температури над 50гр. В двигателния отсек винаги има моменти при които температурата е над този праг. То е кофти още при 40, но 50гр се приемат за абсолютно максималната граница. Това е и причината, компании като мерцедес да изкарват акумулаторите в купето или в отделен отсек. А акумулатора може да си размята по напрежение алтернатора, както си поиска и при положение, че алтернатора е проверен на стенд, няма за какво да го обвиняваш. Ако си проверил и връзките между акумулатор и алтернатор - проблема е АКУМУЛАТОРА. Често срещан проблем е връзката на алтернатора с ДВГ-то. Много често съпротивлението там става 0.5 - 0.8 ома и това е проблем. Взимай хубав мултицет и мери, иначе няма как.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          АБ

          Данчо,тоя проблем ми взима тока буквално .Не знам вече,проверил съм що къде маса съм видял-изшкурена с шкурка и намазана с грес.АБ и него го носих на стенда ,че е още гаранционен(2 пъти аз и 2 пъти майка ми,че си е нейна колата) и все всичко било Ок,оня човек направо взе да се хваща за главата и да обяснява ,че това е заради зимните условия и късите разстояния,ама как да му обясня ,че на другата кола за същите условия и 7 годишния вече АБ няма такива работи Не знам дали се загрява тая АБ ,калпав ли е,кво е,ама загрее ли колата и над 13в не може да зарежда.А иначе няма виене на лагери и прискърцване на ремъка на алтернатора.ДА я закарам на монтьор едва ли ще има ефект,освен да ми одерът кожата за нищо.Слагам и една снимка от стенда на АБ-то.Мерил само за утечки и отстраних една от 0.09А до 0.03А от радиото беше,за това което ти ме съветваш трябва да проверя как става и да видя ПП.АБ е "Веста" или нещо от сорта,става почти година е така.Иначе е нов дет се вика,на година и нещо и не ми се иска да даваме пак 100 и отгоре лева за друг.Оня ме убеждава,че всичко е в нормите и не иска да го замени гаранционно...
          Прикачени файлове
          Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
          Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

          Коментар


            #20
            Загряваш автомобила да почне да зарежда на 13V измерено върху АБ. ХУБАВ МУЛТИЦЕТ и почваш да мериш сам, иначе няма да се получи. Мриш следните неща. 1. Напрежение в/у АБ =?3. Напрежение в/у Алтернатора =? Дай тези неща и после ще видим по натам. Почти съм убеден, че проблема е Акумулатора. Мойта Варта е същата "дрислива". Само че не пада под 13.5 като загрее. Аз съм си направил модул, който я следи непрекъснато по време на работа, защото лампата в купето нищо не значи. Оригиналния Ексайд никога не се е държал така. Ако всичко по инсталасията е ок - Акумулатора прави тези магарии. !!!Хич не е добре да има грес при контактите!!!Там се ползват по специални мазила. Дори медната паста не е добър избор.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар

            Working...
            X