Здравейте, от един месец ми свиреше колата и мислех, че е от ролката или ремъка.Смениха ми ги и оптяжната ролка и ремъка, но след седмица, "виенето" пак се появи. И така си я карах, около 1 месец.Вчера познат ми свали алтернатора, който каза че е "затегнал" (много трудно се превърта) и ми обясни, че ако може ще се направи, ако не варианта другия е втора употреба! Моля да направите коментари, кое е по-добрия вариант и как най-евтино да мина.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем алтернатор
Collapse
X
-
ьммм...
колега,та моя проблем беше същият...отидох при майстора и каза ,че ще го направи...смени ми четки,лагер..и 15-х.км си го карам като знам че всичко си е ново,а ти ако искаш можеш да си купиш алтернатор който може след 2.х.км да си замине...няма полза по-добре си го направи да знаеш че ти си си го правил а ,не да земеш някой да се чудиш колко ще искара :D :DFIAT TEMPRA 1.6 75HP
-
аз моя го правя двапъти първият път смених-шайбата.лагери.четки.колектор и лагерите засвириха след 2000км сваляне нови лагери и качване но определено е по-добре да си направиш твоя но пък с тези части ментета и това е под въпрос избора си е твои ние си казваме мненията но ти даваш паритеBravo 1.9d 97г
Коментар
-
За предпочитане е да си ремонтираш алтернатора, вместо да купуваш втора употреба - имаш си го вече! :D А новите лагери задължително отварям и пресмазвам, без значение какви за къде са. Доста икономично слагат греста производителите, даже читавите...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:За предпочитане е да си ремонтираш алтернатора, вместо да купуваш втора употреба - имаш си го вече! :D А новите лагери задължително отварям и пресмазвам, без значение какви за къде са. Доста икономично слагат греста производителите, даже читавите...Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
по добре да се отвори наистина щото виждаш кво му има кво му няма, шайбата/ролка не е малко пари, може в нея да е проблема, на мене ми се случи тва нещо и загубих всички тоци.приказвал съм с колега от форума , че е отварял обтяжна ролка и вътре много слабо, един пръст колкото да има грес. Икономията понякога води до провал!преглед му е майката дори и да не му правиш ремонт Вече неможе де се вярва на никой!
Коментар
-
Не съм против ремонта на алтернатор, но при качеството на частите в БГ е относително колко време ще издържи.Да не споменавам майсторите....Колекторите са ~ 10 лева, реле-регулатора е ~ 40 лева, а лагерите ~ 40лева.При подмяна на колекторите може да огънете металната ос и тогава??? Не че няма да работи........Регулаторите на Huco са с много твърди четки и бързо изяждат колекторите.Регулаторите на Mobiletron са с по меки четки, но пък е трудно да попаднеш на нормално зареждащ/особенно при включени фарове и климатик с перки/ и т.н.Аз минах през моргите и си избрах относително запазен екземпляр. Прегледах му износването на четките и колекторите.Проверих лагерите на луфт и въртене и го платих с условието ако не зарежда да го върна. От там в ел.сервиз да проверим дали и как зарежда с товар и го монтирах на колата. Всеки сам си преценява кой вариант ще му е по рентабилен.Дано да стане само с подмяна на лагерите.Успех!!!Marea TD100
Коментар
-
Ново питане
Здравейте колеги,ново питане от мен...та:къде е уловката на студен двигател да зарежда 14.4 волта,а на загрял да пада до 13 волта.С малки разлики с и без консуматори.да кажем е 14.4 без на студен и около 13.8-14.00 с фарове и парно(вентилатора на 2-3 степен)пак на студен ,но като врътна 5-10 мин да отвори термостата и двигателя да загрее и зареждането дропва доста яко.Така се стига на две седмици да зареждам АБ на зарядно.. Алтернатора е свалян и носен на майстор,разглобен и тестван на стенд,но познайте -всичко е било точно(лагери,няма изкопано и износени четки,).Вече не знам от къде да почвам да търся проблема,единственото което ми подметна бащата е ,че когато загреел двигателя загрявал и ремъка и започвал да приплъзва,не знам възможно ли е,но скоро ще го сменя за всеки случай,макар да няма следи от напукване и износване,а сами го притягахме,като качихме алтернатора.Ако някой има идея от къде се появява тая аномалия да казва,аз като цяло се бях насочил към реле-регулатор,купих го,ама майстора казва ,че и стария е Ок Мерси!Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Сори за офтопика, но като видя тема за стартер и алтернатор се замислям струва ли си ремонта. Например на Брава-та ми си трових нервите с втора употреба, ремонт после, пък то нов стартер струвал 130лв. Смених го и забравих. Сега за алтернатора като гледам по-горе излиза, че частите по ремонта идват 100лв. Евентуално и труд върху това, а на магазина за Мареа-та ми нов алтернатор е 150лв.
Коментар
-
Re: Ново питане
pl4 8rp написа:Здравейте колеги,ново питане от мен...EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар