Значи от няколко дни усещам че на неутрална лоста се движи по трудно хоризонтално.Снощи минах през една много дълбока вода и сега не се връща грам- като изключа от 1 ва и лоста остава наклонен на ляво.Гледах на кутията и като мърдам лоста настрани се движи само задното жило и върти едно лостче на скоростите.Самите скорости си влизат много лесно. А на угасена кола се движи още по трудно.Какво може да е станало?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скоростния лост се движи трудно след дъждовете
Collapse
X
-
Скоростния лост се движи трудно след дъждовете
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
един доста често срещан проблем влязла е вода в бронировката на жилата (на това за на ляво-дясно) и аз имах този проблем напред назад лесно настрани тегавои се оказаха ръждясали жила оправя се не много лесно качваш колата на канал зимаш си помошник шише с WD 40 спринцофка(с игла) и масълце (няма занчение какво)качваш колата на канала и слизаш долу откачаш жилата от ябълковидните болтове(към скоростите)и от пластинината която ги държи да не се свиват и ти пръскаш по металната част и се стемиш да вкараш WD вътре в жилото а помошника мести лоста напред-назад(за напред назад жилото) и на ляво дясно (за ляво дясно жилото)след процедурата с помоща на спринцофката се опитваш и вкарваш масло в бронировкатааз така ги раздвижих ама ми отне почти цяло флаконче WD и има осезаем ефектръждясването се получава че водата която се стича от предния джам се стича през едни отворчета баш над жилата дано съм помогналШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
след процедурата с помоща на спринцофката се опитваш и вкарваш масло в бронировкатааз така ги раздвижих ама ми отне почти цяло флаконче WD и има осезаем ефектръждясването се получава че водата която се стича от предния джам се стича през едни отворчета баш над жилата дано съм помогнал[/quote]Мисля да направя твоето предложение за оправяне на проблема с мен точно така стана след дъжд........ Колега благодаря за подробно описаното но едно не разбрах С каква спринцовка какво масло се опитваме да вкараме ?? WD-то ли имаш на предвидFiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
todorshalev написа:един доста често срещан проблем влязла е вода в бронировката на жилата (на това за на ляво-дясно) и аз имах този проблем напред назад лесно настрани тегавои се оказаха ръждясали жила оправя се не много лесно качваш колата на канал зимаш си помошник шише с WD 40 спринцофка(с игла) и масълце (няма занчение какво)качваш колата на канала и слизаш долу откачаш жилата от ябълковидните болтове(към скоростите)и от пластинината която ги държи да не се свиват и ти пръскаш по металната част и се стемиш да вкараш WD вътре в жилото а помошника мести лоста напред-назад(за напред назад жилото) и на ляво дясно (за ляво дясно жилото)след процедурата с помоща на спринцофката се опитваш и вкарваш масло в бронировкатааз така ги раздвижих ама ми отне почти цяло флаконче WD и има осезаем ефектръждясването се получава че водата която се стича от предния джам се стича през едни отворчета баш над жилата дано съм помогналFiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Ibiza написа:todorshalev написа:един доста често срещан проблем влязла е вода в бронировката на жилата (на това за на ляво-дясно) и аз имах този проблем напред назад лесно настрани тегавои се оказаха ръждясали жила оправя се не много лесно качваш колата на канал зимаш си помошник шише с WD 40 спринцофка(с игла) и масълце (няма занчение какво)качваш колата на канала и слизаш долу откачаш жилата от ябълковидните болтове(към скоростите)и от пластинината която ги държи да не се свиват и ти пръскаш по металната част и се стемиш да вкараш WD вътре в жилото а помошника мести лоста напред-назад(за напред назад жилото) и на ляво дясно (за ляво дясно жилото)след процедурата с помоща на спринцофката се опитваш и вкарваш масло в бронировкатааз така ги раздвижих ама ми отне почти цяло флаконче WD и има осезаем ефектръждясването се получава че водата която се стича от предния джам се стича през едни отворчета баш над жилата дано съм помогналШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Преди време Аз имах проблеми с скрибуцането и трудното превключване ето темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...580&highlight= мислих че съм се отървал но се оправи само скрибуцането наскоро пак започна да става трудно докато се пораздвижи се оправя на самите жила има едни гумени маншончета при мен са скъсани и влиза вода съвета ми е смяна с нови жила е оправията !Fiat Brava 1.2 16V 80 к.с 2001г.
Коментар
-
имам голям напредък с проблема след като дигнах кожуха на ск.лост обилно пръскане вд и малко двг масло и доста смяна на предавките раздвижи се лоста.. остава и жилата един ден отдолу да напръскам малко . Основно моя проблем беше след дъждовете на лоста му се загуби свободния ход като изключа от скорост и оставаше в положението където е била скоростта а не се връща в средата .Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар